Gå til innhold

Depresjon eller sliten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vet man forskjellen på omman er deprimert eller om en bare er sliten? Har sagt til meg selv lenge at jeg bare er sliten, men igår tok jeg til tårene hele 4-5 ganger. Hvordan vet en egentlig om en er deprimert eller om en bare er sliten? 

Er sliten og energiløs, dårlig hukommelse og konsentrasjon, men god appetitt, orker ikke å dra på besøk/få noe særlig besøk, føler livet er kjedelig, slitsomt å har egentlig per nå ingen spesielle gleder annet enn barna mine. 

Har tatt blodprøver for en liten stund siden fordi jeg har vært sliten i flere år nå, men ingenting utenfor grenseverdiene.

Anonymkode: 5c47e...36c

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet

Mhhh du burde vite at jeg ikke tror at du vil finne et spesifikt svar om dette her, men jeg kan tenke på en måte: Husk livet ditt, tenk på når du beggynte å føle deg slik, hvordan det hele startet, livet ditt forandret seg eller du fortsetter som du var før, når var siste gang Du følte deg bra og hvorfor. Jeg foreslår at du snakker med lege også. Mangel på konsentrasjon og sliten kan være resultatet av dårlige spisevaner eller sovevaner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...