Gå til innhold

Datteren min er sammen med en muslim

Fremhevede innlegg

Skrevet

For omtrent 3 måneder siden dro datteren min til Oslo, med noen venninner for en liten helgetur. Vel, hun møtte en ung mann. Det er ikke et problem. Hun er en pen jente, og jeg tror alle gutter vil være sammen med henne.

Jeg fikk vite at hun fortsatt var sammen med den samme gutten hun møtte i DC. Nå oppdager jeg at denne fyren er muslim. Jeg ble overrasket og mer overrasket da jeg oppdaget at datteren min hadde møtt familien hans ved mer enn en anledning. Jeg fikk nesten sjokk da hun fortalte at de er "veldig hyggelige mennesker."

Jeg er så redd for henne. Hvordan gjør jeg det klart at hun ikke vil få noen støtte mens de er sammen, og hvis hun har et barn med ham, vil hun bli miste all kjærlighet fra meg.

Anonymkode: 6c32c...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

For omtrent 3 måneder siden dro datteren min til Oslo, med noen venninner for en liten helgetur. Vel, hun møtte en ung mann. Det er ikke et problem. Hun er en pen jente, og jeg tror alle gutter vil være sammen med henne.

Jeg fikk vite at hun fortsatt var sammen med den samme gutten hun møtte i DC. Nå oppdager jeg at denne fyren er muslim. Jeg ble overrasket og mer overrasket da jeg oppdaget at datteren min hadde møtt familien hans ved mer enn en anledning. Jeg fikk nesten sjokk da hun fortalte at de er "veldig hyggelige mennesker."

Jeg er så redd for henne. Hvordan gjør jeg det klart at hun ikke vil få noen støtte mens de er sammen, og hvis hun har et barn med ham, vil hun bli miste all kjærlighet fra meg.

Skulle stå Oslo ikke D.C.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er et tragisk menneske. 

• Liker 27
Skrevet

Hun vil miste all kjærlighet fra deg? Seriøst? Så uendelig trist... Hun er likefullt datteren din som fortjener å elskes 

• Liker 17
Skrevet

Good riddance for hennes del

Anonymkode: 7c07e...cc3

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du hørtes jo ut som en fantastisk forelder, kjære TS (not). 

Endret av PinkLady97
  • Liker 7
Skrevet

Har hun fortalt deg om denne unge mannen? Spør og grav om hans tro, om han praktiserer den og om familien hans. Inviter kjæresten på besøk hjem til deg så du får bli kjent med han. Han trenger jo ikke å være bin Laden selv om han er muslim

Anonymkode: 841fb...a3c

• Liker 5
Skrevet

Svar meg på dette TS:

Hadde det vært bedre hvis kjæresten var en inder og hindu som er født og oppvokst i Norge?

Anonymkode: f6718...08e

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er du blitt redd for henne? 

Hvorfor sjokkerer det deg at familien hans er hyggelig? 

Hva er egentlig problemet her? 

Har ingen råd til hvordan du kan gjøre det klart at du har betingelser for "kjærligheten" din. Håper du tenker deg godt om før du ødelegger datteren din, forholdet deres og muligheten din til å få bli svigermor og kanskje bestemor på grunn av helt sære holdninger 

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor rasister tiltrekkes dette forumet og hvorfor vi jevnlig får trolleposter her. Denne er sikkert også det, men holdningen er jo desverre virkelig! Det eneste vi klart og tydelig kan svare  er at rasister ikke er velkommen i samfunnet vårt! Vi skal nok ta godt vare på datteren din, mannen hennes og deres fremtidige uskyldige muslimbarn også. ❤

Anonymkode: b4fc4...64f

• Liker 14
Skrevet

Hva har det at hun er pen med at hun velger en muslim å gjøre? Kan man ikke få velge hvem man vil være sammen med uansett om man er pen eller mindre pen? Du tror alle gutter vil være sammen med henne fordi hun er pen? Litt høye tanker om datteren din eller? Håper hun får barn med fyren, så hun slipper både «støtte» og «kjærlighet» fra deg. Makan! Håper dette er et køddeinnlegg. 

• Liker 9
Skrevet

Hmmm, litt trist om hun mister kjærligheten ifra deg pga han er muslim. Er bare bra med andre kulturer. Prøv heller å bli kjent med han og familien. Har møtt muslimske folk ifra Syria. De er ganske hyggelige pg varme mennesker. 

• Liker 4
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er en pen jente, og jeg tror alle gutter vil være sammen med henne.

Haha! Hun er pen i dine øyne, i virkeligheten er hun helt ordinær.

Anonymkode: 28f8d...67e

• Liker 2
Skrevet

Det at den hun har blitt sammen er muslim er ikke et problem i seg selv, men det at han kan bruke hun som en madrass til familien hans finner en annen som er passende for giftemål er ganske realistisk.

Datteren din må mest sannsynlig konvertere til Islam hvis hun skal gifte seg med en muslim, etter de er gift så er hun ikke lenger din datter men en av eiendelene til sin mann.

Hvis hun føder barn så er også de eiendelene til mannen, hvis det er noen som mener noe annet så er det rasister som ikke aksepterer Islam og det faktum at kvinnen er underlagt mannen. 

Anonymkode: 8ed2c...406

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at den hun har blitt sammen er muslim er ikke et problem i seg selv, men det at han kan bruke hun som en madrass til familien hans finner en annen som er passende for giftemål er ganske realistisk.

Datteren din må mest sannsynlig konvertere til Islam hvis hun skal gifte seg med en muslim, etter de er gift så er hun ikke lenger din datter men en av eiendelene til sin mann.

Hvis hun føder barn så er også de eiendelene til mannen, hvis det er noen som mener noe annet så er det rasister som ikke aksepterer Islam og det faktum at kvinnen er underlagt mannen. 

Akkurat dette tror jeg er TS sin bekymring, og jeg forstår hvorfor! Det jeg ikke forstår her, er alle svarene om hvor fæl mor (TS) er, som kun egentlig er bekymret..... Jeg har sett selv, hvordan en slektning har blitt gradvis ødelagt/konvertert til kjærestens familie og tro. Noe som begynte veldig uskyldig, endte ikke veldig bra.... 

Anonymkode: a544d...722

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Hmmm, litt trist om hun mister kjærligheten ifra deg pga han er muslim. Er bare bra med andre kulturer. Prøv heller å bli kjent med han og familien. Har møtt muslimske folk ifra Syria. De er ganske hyggelige pg varme mennesker. 

Hyggelige helt til de blir gift, og svigerfamilien "eier" henne?? Er andre kulturer bare bra da? Hvis du har lest og fulgt med i aviser osv, så finnes det tusenvis av slike skjebner :(((  Likevel skal mor bare smile og le??

Anonymkode: a544d...722

• Liker 5
Skrevet

Blir hun sammen med den rette så kan hun i verste fall ende opp som dette kvinnemennesket som ble hentet fra Syria, det er ny-muslimer som er de enkleste å radikalisere på samme måten som ny-kristne er de mest fanatiske.

Man trenger ikke gå mange gangene  i en moskè for å skjønne at det er det stikk motsatte av integrering som blir predikert, det er heller ingen fra det muslimske miljøet i Norge som fordømmer denne is-kvinnen så da vet vi hvor de står og hvilke forventninger de har til nye individer i menigheten.

• Liker 5
Skrevet

Dont feed the trolls :)

Anonymkode: 373e6...448

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, vi bor i Norge. Er ikke Saudi-Arabia. 

Anonymkode: b7ceb...527

• Liker 4
Gjest Proximus
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datteren din må mest sannsynlig konvertere til Islam hvis hun skal gifte seg med en muslim. 

Jeg er samboer med en halvt norsk som er født muslim. Han praktiserer det ikke, så hvorvidt han kan kalles det er på lik linje om alle dem som er døpt i Norge kaller seg kristne (i ordets rette forstand). En i familien hans er gift med en katolikk, og det er lov det. 

Endret av Proximus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...