Gå til innhold

Aksepterer vi mindre at damer oppfører seg som gamle griser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En tidligere bekjent /venninne av kjæresten min er veldig glad i å feste og pule rundt. Jeg synes damen er veldig harry og usmakelige siden hun prøver seg på alle,også kjæresten min( sendte nakenbilde etter at hun fikk vite at han hadde kjæreste) . Hun leier seg hotellrom i helgene hvis det er festival eller noe som skjer i byen, for da har hun et fast sted hvor hun kan sove og feste og ta med seg fyrer. Hun liker blant annet dansebandfestivaler, Bonnie Tyler, røyker, prater og skratter høyt og byr på seg selv hele tiden. Går med utringede topper så de store brystene vises og er i det hele tatt litt for mye synes jeg. Jeg fortalte kjæresten at jeg synes damen er litt vulgær, og det å leie seg et hotellrom i helger for å kunne feste passer liksom ikke en voksen dame i 40 årene. Han mente det ikke var noe forskjell på menn og damer, og mente det var helt greit og at hun fikk gjøre som hun ville. Jeg reagerer sikkert fordi jeg ikke er så vant at damer oppfører seg sånn, dessuten så liker kanskje menn sånne frigjorte damer? 

Anonymkode: 7198b...21a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke helt omvendt da? Menns seksualitet er ekkelt og negativt, kvinners seksualitet positiv og uskyldig. Hun er frigjort, en mann hadde vært en pervers gris. En overgriper. 

Anonymkode: 094fe...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Gamle griser», da tenker jeg på menn som henger rundt betraktelig yngre mennesker og oppfører seg som de er på samme alder.  Er det slik at hun egler seg innpå yngre folk, eller er hun bare litt glad i å feste? 

Anonymkode: 31522...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om kjønn, men atferd. Hun har en atferd vi finner mest hos menn. Den er ikke bedre selv om hun er kvinne, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig missforstått lilestilling om vi skal tenke at slike kvinner har like mye rett til å pule rundt.

Er det ikke bedre likestilling å tenke at de er like vemmelige og vulgære? 

Og om man dømmer kvinner litt mer, er det ikke fordi vi faktisk har litt høyere forventninger til kvinner? Som i og for seg er utelukkende positivt. For vi ser på oss som sterkere og med høyere moral?🤷🏻‍♀️

Bare mine tanker om emnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...