Gå til innhold

Reise med katt første dagen


KarmenLo

Anbefalte innlegg

Jeg skal få min første egne katt nå til helgen, men må reise et stykke for å hente han, og har da blitt tilbudt å få overnatte hos en venninne den dagen jeg henter han, før jeg reiser hjem. Jeg lurte da på om det er noe skadelig å ha med katten 1 natt i et nytt hjem, før han reiser videre til sitt egentlige hjem som også er helt nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville valgt å reise hjem rett etter at jeg hadde hentet katten. Kanskje du heller kan overnatte hos henne natten før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kommende familiemedlem ❤ jeg ville ha overnattet hos venninnen natten før, slik at det neste stedet pus må være flere timer blir hjemmet dens. Da blir nok katten tryggere på hjemmet ditt når den kommer dit, og ikke tror den skal reise videre og dermed ikke finner roen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte 6 timer når vi hentet vår pus. Det var hos min søster, så vi overnattet der et par netter, men katten fikk vært i kjente omgivelser før vi dro. Jeg ville nok ikke reist først til ett sted og så til et annet sted, det blir veldig mye for en bitteliten som nettop har mistet alt den kjenner til. 

Anonymkode: d120d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra, men er enig med de over. Det beste hadde vært å dratt rett hjem med pus :) Men om det er en normal/trygg kattunge så går det nok fint uansett. 

Anonymkode: 6130a...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min en natt et annet sted før vi dro hjem. Gikk fint. Jeg følte det var best å få knyttet litt bånd før vi skulle ut å fly for første gang. Så tror faktisk ikke det er så dumt 🙂

Anonymkode: dfd63...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...