Gå til innhold

Erfaringer??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn spiral i mai 2019, så har jeg blødd fra det og til september ca. Da fikk jeg et opphold, men nå rett før nyåret så har jeg fått masse smerter i mage og rygg. Må nevnte jeg har hatt noen blødninger (1-2 dager) ca 2 ganger. 
Jeg ble rett og slett møkk lei, så jeg bestilte lege time for å ta den ut, men så fant ikke legen den etter mye «graving» oppi høna. Så jeg har fått time til gynekolog. 
Men!! I går, så fikk jeg blødning igjen og litt smerter nederst i magen. Har også hatt enormt søtsug, hormonell, trøtt 24/7 og EKSTREMT varm. Jeg har tatt test for 1 uke siden og er ikke gravid. 

så bare lurer, er det er spiralen som fucker i systemet? Holder på å bli gal 🙄 

kan jo for all del være mensen også, men ligner ikke mensen som jeg pleier å ha. 

Noen erfaringer med sprial??

Anonymkode: 4aca4...17e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...