Gå til innhold

Erfaringer med mirena spiral??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk satt inn spiral i mai 2019, så har jeg blødd fra det og til september ca. Da fikk jeg et opphold, men nå rett før nyåret så har jeg fått masse smerter i mage og rygg. Må nevnte jeg har hatt noen blødninger (1-2 dager) ca 2 ganger. 
Jeg ble rett og slett møkk lei, så jeg bestilte lege time for å ta den ut, men så fant ikke legen den etter mye «graving» oppi høna. Så jeg har fått time til gynekolog. 
Men!! I går, så fikk jeg blødning igjen og litt smerter nederst i magen. Har også hatt enormt søtsug, hormonell, trøtt 24/7 og EKSTREMT varm. Jeg har tatt test for 1 uke siden og er ikke gravid. 
 

så bare lurer, er det er spiralen som fucker i systemet? Holder på å bli gal 🙄 

kan jo for all del være mensen også, men ligner ikke mensen som jeg pleier å ha. 
 

Noen erfaringer med sprial??

Anonymkode: f3cdd...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nysgjerrig på det samme. Det tok lang tid før jeg følt det overlevbart (8-9 måneder) med min Minera. Jeg hadde rieliknende smerter (mage, rygg, nedover lår) i tide og utide, og jeg hadde mensen (blødninger) i tide og utide. Det sabiliserte seg etterhvert.
Nå er jeg inne i mitt 3 år med spiralen. Har en liten blødning kanskje en gang i året. Men jeg kan fortsatt få mensliknende kramper i mage og lår , helt ut av det blå. Noen ganger flere ganger i uken, andre ganger  kan det gå 1-2 måneder mellom menssmertene. Og ja, jeg kan få varmetokter. Og følger meg myyye trøtt!

Leger på legekontor erforresten  IKKE flinke med spiral. Believe me, I've been there! Å komme til gynekologspesialisten er noe heeelt annet :) De finner nok den "forsvundne" spiralen, skal du se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dere på dere med minerva? Jeg har gått opp 3-4 kg 🙄

Anonymkode: 06325...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La dere på dere med minerva? Jeg har gått opp 3-4 kg 🙄

Anonymkode: 06325...8a4

Jeg gikk ned 10 kg

ts

Anonymkode: f3cdd...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...