Gå til innhold

Flere som opplever å bli FOR våte under samleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ofte så våt at alt av friksjon blir borte og at jeg rett og slett må gå å tørke meg litt før vi fortsetter. Noen som har erfaring? Hva kan man gjøre for å unngå at det ikke blir for vått? Man skal jo kjenne noe 🤣

Anonymkode: a2580...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det opplever jeg under eggløsning. Avslutt samleiet når det skjer og fortsett når du merker at det er litt tørrere er mitt eneste tips!

Anonymkode: 3a72c...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det opplever jeg under eggløsning. Avslutt samleiet når det skjer og fortsett når du merker at det er litt tørrere er mitt eneste tips!

Anonymkode: 3a72c...576

Kan være jeg har det nå ja 😅 hehe! For et luksusproblem vi har 

Anonymkode: a2580...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et luksusproblem ja! Og mannen får jo absolutt ikke problemer med å komme av det for å si det sånn 😅 så blir fort en kort runde uansett🤣🤣 30 minutter pause så er det vår tur.

Anonymkode: 3a72c...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel en blanding av utflod og fittesaft under eggeløsning. Kåthet og fittesafta gjør det vel lettere for at kremen kommer ut?

Jeg er mann og tror jeg har overproduksjon av kuksaft (blank glidemiddel) Boxern blir jo søkkvåt med en gang jeg får ståkuk. Litt plagsomt når jeg går i shorts og må tørke av den hver gang jeg får reisning. Jeg blir veldig fort kåt da, fra 0 til ståkuk på 30 sekunder, og har reisning mellom 10-30 ganger om dagen...

Heller våt enn tørr da, og regner med at det er en slags bivirkning av den daglige kegeløvelsen? Men når jeg treffer noen som deg TS, blir det iallefall vått nok, men det er helt naturlig å tørke av den en gang i blandt😊Da finnes det jo stillinger der at du føles "trangere" 😅

 

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ofte så våt at alt av friksjon blir borte og at jeg rett og slett må gå å tørke meg litt før vi fortsetter. Noen som har erfaring? Hva kan man gjøre for å unngå at det ikke blir for vått? Man skal jo kjenne noe 🤣

Anonymkode: a2580...1c6

Start med å knulle vanlig til han får orgasme. Ta deretter en pause der han slikker deg til en orgasme sånn at du blir enda våtere og han blir klar igjen. Sett så på en penis sleeve på kuken hannes som gjør den 66% tykkere i omkrets og så fortsetter dere å knulle. At ikke flere bruker dette under sex er for meg rart. Når det blir skikkelig vått kan man virkelig fylle opp dama med store leketøy eller med sleeve.😋 Passer ikke for alle da, men jeg og dama har det mye gøy med leketøy.😄

Anonymkode: 941e7...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler det selv, i alle fall! Kjæresten min sier han ikke har opplevd at noen av de mange damene han har vært med før har blitt SÅ våte, og det fikk meg umiddelbart til å føle meg litt brydd. Men han sier bare at det er null stress og at han synes det er kult, for da føler han at han gjør han noe riktig. He he.
Vi må legge håndklær under oss og vi må tilpasse stillingene litt så vi kjenner mer, men det går helt fint!:))
Er ikke alltid det er like vått, så regner med det er noe med syklus og sånn å gjøre. 
Det blir mye kroppsvæske og klamt og svett, men kjæresten er fornøyd med det for da føles det litt sånn dyrisk og at vi har hatt en skikkelig runde. Hahaha. Han er også stolt over at jeg tenner så fælt på han, for jeg har aldri blitt så våt med andre før og jeg vet han tenner meg noe så veldig. Så selv om det blir litt søl, er ikke dette noe som helst problem for meg :)
 

Anonymkode: ffc8e...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det selv, i alle fall! Kjæresten min sier han ikke har opplevd at noen av de mange damene han har vært med før har blitt SÅ våte, og det fikk meg umiddelbart til å føle meg litt brydd. Men han sier bare at det er null stress og at han synes det er kult, for da føler han at han gjør han noe riktig. He he.
Vi må legge håndklær under oss og vi må tilpasse stillingene litt så vi kjenner mer, men det går helt fint!:))
Er ikke alltid det er like vått, så regner med det er noe med syklus og sånn å gjøre. 
Det blir mye kroppsvæske og klamt og svett, men kjæresten er fornøyd med det for da føles det litt sånn dyrisk og at vi har hatt en skikkelig runde. Hahaha. Han er også stolt over at jeg tenner så fælt på han, for jeg har aldri blitt så våt med andre før og jeg vet han tenner meg noe så veldig. Så selv om det blir litt søl, er ikke dette noe som helst problem for meg :)
 

Anonymkode: ffc8e...f22

Hva med penisstørrelsen? Og deg selv? Vid, trang, normal?

Anonymkode: c03fe...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...