Marissa Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 Har veldig lyst å få meg gmail. Noen som har en invitasjon å dele ut? :klø:
Grooo Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Veldig god lagringsplass, du trenger ikke slette noe. Supert spam-filter, geniale sorterings- og søkefunksjoner... Veldig ryddig og greit å bruke, rett og slett lekkert
Crazee Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 2GB lagringsplass (og aukande dagleg) spamfilter som fungerer er både webmail og popmail (kan både lese med nettlesaren og hente ned med epostprogrammet) gratis tek vare på samtalane/brevveksling i same tråd (du treng ikkje gå til utboksen for å lesa tidlegare svar på brev - det blir automatisk sortert) Diskusjonar om eitt tema (greit om du er med i nyhetslister o.l.) kjem i éin tråd, i samanheng Filterfunksjon er smart, i staden for å sortere i mapper. (Kjent frå Opera sin M2 mailklient) Og eg har eit kontaktskjema i bloggen min for dei som måtte ha lyst på invitasjon frå meg...
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 Jeg vil ha! men jeg skjønte ikke helt hvor jeg fikk tak i det kontaktsjemaet?
Crazee Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Jeg vil ha! men jeg skjønte ikke helt hvor jeg fikk tak i det kontaktsjemaet? her: http://dionaea.com/blog/want-gmail/
Gjest Violetta Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har fått gmail fra før, men egentlig ikke tatt det noe særlig i bruk. Kan man lese mailen i det programmet som følger med opera? Er det bra? Hvordan gjør jeg det? Synes det er så tungvint å alltid logge på en nettside for å lese mailen.
Dru Skrevet 9. juni 2005 #9 Skrevet 9. juni 2005 Står bruksanvisning på gmail sine sider om hvordan man setter det opp i de mest brukte e-postprogrammene. Mener å huske at det står for Opera også.
Gjest Thinc Skrevet 9. juni 2005 #10 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har masse invitasjoner til overs. Jeg gir bort mange, så plutselig er det 50 stk ledig igjen.. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2005 #11 Skrevet 9. juni 2005 her:http://dionaea.com/blog/want-gmail/ Takk skal du ha! Nå har jeg min helt egen gmail. Ikke dumt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå