Gå til innhold

Katter og hårstrikker


David ITS

Anbefalte innlegg

Jeg har tre katter, og de gjør noe merkelig regelmessig. Omtrent daglig putter de hårstrikker i matskålen sin. Er det noen som har opplevd det samme? Jeg skjønner ikke hvorfor de gjør dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vår katt gjør det og! Har ikke opplevd det fra tidligere katter jeg har hatt, og heller ikke hørt om det, men det er jo artig at det ikke bare er vår som gjør det 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strikkegurine said:

Det er noe rart med katter og hårstrikker 😂 alle mine har elsket hårstrikker, og q-tips! 

Ja, hva ER greia med qtips?!
Kattene våre snapper dem til seg med en gang hvis jeg ikke kaster dem rett i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minya skrev:

Ja, hva ER greia med qtips?!
Kattene våre snapper dem til seg med en gang hvis jeg ikke kaster dem rett i søpla.

Katten vi har nå kan virkelig ikke få tak i qtips, for hun SPISER de tuppene 🤦🏼‍♀️ Ikke sikkert det er farlig men 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta mi spiser hårstrikkene. 🙀 Holder fast en ende mot gulvet med labben, og drar i andre enden med munnen. Hører det når hun har fått tak i en, for det lager et rart smell hver gang munnen glipper strikken, og den treffer gulvet. Når hun får ødelagt strikket, tygger hun det i mindre deler, og spiser det. 
Har opplevd at hu spyr det opp igjen.

Så nå er det ikke lov til å legge fra seg hårstrikker, men det er kjempevanskelig, for de er jo som regel overalt.

Anonymkode: fc911...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten min stjeler hårstrikkene mine. Og noen sånne verktøy strikker og strips. Hun elsker å leke med de. Jakter, kaster de i luften, løper rundt, akurrat som om hun jakter på en mus eller noe, spiser de ikke da heldigvis 😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "dreper" hårstrikkene og tar med byttet sitt til matstasjonen. Noen katter dunker leker i vannskålen også, av samme grunn.

Men dere.. vær forsiktig med hårstrikk...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...