Gå til innhold

Liker du å tegne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 🤗

Jeg håper på å finne noen som er flink til å tegne som vil joine et hobby prosjekt med meg som kanskje aldri blir noe mer av enn nettopp en hobby. 

Jeg skriver for meg selv på noen barnebøker. Jeg er en amatør med et konstant ønske om forbedring. Bøkene skal være bilde bøker. Ønske mitt er å finne noen som har lyst til å illustrere disse bildene. Håpet er selvfølgelig å kunne gi ut bøkene i fremtiden. Men nåløyet er lite og konkurransen er stor, så målet er at dette er en hobby og at vi kan printe det ut å gi til familie og venner som en personlig gave.

Dette blir da et prosjekt vi gjør for gøy sammen.

Jeg har noen ideer om hvordan karakterene og "verdenen" ser ut allerede. Jeg har tegnet hovedkarakteren.

Har du lyst til å være med på dette? Send meg en melding og noen bilder av tegne stilen din så prates vi nærmere. 🤗

Anonymkode: e8ff4...380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver som anonym, så er litt vanskelig å få tatt kontakt med deg😊

Hvordan ideer har du ang karakterene og «verdenen»? Hva slags tegnestil er du ute etter? Kunne du kort fortalt litt om hva en av dem handler om? 
 

Ønsker å vite litt mer. Er interessert, men får ikke tatt kontakt som nevnt og ønsker å vite litt mer😊

Anonymkode: 1dfe1...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver som anonym, så er litt vanskelig å få tatt kontakt med deg😊

Hvordan ideer har du ang karakterene og «verdenen»? Hva slags tegnestil er du ute etter? Kunne du kort fortalt litt om hva en av dem handler om? 
 

Ønsker å vite litt mer. Er interessert, men får ikke tatt kontakt som nevnt og ønsker å vite litt mer😊

Anonymkode: 1dfe1...368

Hei 😀 

Kjempe kult at du er interessert!