Gå til innhold

Sexsyklus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min mann og jeg er veldig ulik når det gjelder sexsyklus. Vi har sex kanskje 1 gang pr uke. Jeg er slik at jeg blir seksuelt utladet etter en orgasme, og får på en måte gjort fra meg for en stund. Jeg må lades opp igjen, og det tar gjerne noen dager. Mannen min er motsatt. Hos han avler sex sex. Han kan være spenna klar morgenen etter, mens jeg er helt utladet. Etter noen dager møtes vi i et nullpunkt, før min lyst stiger og hans synker. Når jeg har lyst, har han ikke. Men heldigvis er han ikke så tungstartet 🙂

Flere som har det slik?

Anonymkode: 28c9d...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem har han sex med når dere ikke har sex på en uke? han burde jo vært konstant laddet... 🤨

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann og jeg er veldig ulik når det gjelder sexsyklus. Vi har sex kanskje 1 gang pr uke. Jeg er slik at jeg blir seksuelt utladet etter en orgasme, og får på en måte gjort fra meg for en stund. Jeg må lades opp igjen, og det tar gjerne noen dager. Mannen min er motsatt. Hos han avler sex sex. Han kan være spenna klar morgenen etter, mens jeg er helt utladet. Etter noen dager møtes vi i et nullpunkt, før min lyst stiger og hans synker. Når jeg har lyst, har han ikke. Men heldigvis er han ikke så tungstartet 🙂

Flere som har det slik?

Anonymkode: 28c9d...0ed

Du bør lese deg opp. Fortsetter dette endrer han mønsteret sitt over til onani eller utroskap. Eller at han skrur av sitt seksuelle mindset og begynner å produsere mindre testosteron. Sånn er det bare. 

Treffer han ei som gir han hva han trenger kan jo ting skje fort. Ditt kontrollbehov, enten du erkjenner det eller ei, er deres samlivs verste trussel. Alt jeg nevner er bare en konsekvens av dine valg. 

Du nevner at han får jobben gjort, at du får orgasme. At du ikke får gjort din jobb skriver du jo selv. På tide å tenke nytt? 

Ha det i bakhodet at vi menn trenger nærheten og hyppige avganger. Detter frekvensen vil det påvirke oss på en eller annen måte. Ikke positivt.

Sånn er det bare.

Anonymkode: 00042...99a

Skrevet

Nei, vi har det ikke slik at lyst må være på plass hos begge før vi har sex. Den som har lyst lokker den andre med, og så er vi begge kåte når vi har sex. 

Jeg forstår ikke at du kan tillate deg å lokke ham med på sex når han ikke er kåt, men virker uaktuelt for deg at du skal /kan lokkes med når du ikke i utgangspunktet har lyst. 

Hvorfor er det din lyst som skal styre frekvensen av sex? Hvorfor kan ikke du la ham lokke deg med når du ikke har lyst i utgangspunktet? 

Mye av den beste sex vi har kommer som resultat av at jeg ikke hadde lyst i utgangspunktet. Da bruker han ofte litt mer tid og innsats på å kåte meg opp, og jeg er ofte mer giret når det først blir sex enn de gangene jeg allerede i utgangspunktet er så klar at vi går mer rett på sak. 

Det kunne aldri falle meg inn at min lyst skal styre sexfrekvens mer enn hans lyst. Selv om jeg ikke er kåt kan jeg bli det. Jeg lukker ikke for muligheten til det, og sier "utladet for en uke, vent til jeg får lyst av meg selv". 

Anonymkode: 417cf...ed5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...