Gå til innhold

Youtubere du følger

Thie

Anbefalte innlegg

Hvilke  youtubere innen trening følger du? Hvilke inspirerer og motiverer deg? Hvilke lærer du av? Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeremy Ethier", fokusert på styrketrening. Dyktig fyr, som har gode videoer, og gir råd basert på forskning og ikke synsing.

Synes også at "Athlean-X" har en del bra, bl.a. om riktig løfteteknikk.

Motiverende og lærerikt. 😁 Gleder meg til neste treningsøkt etter å ha sett videoer fra disse... Gir både inspirasjon, og pointers til korrekt teknikk som gjør det mulig å få mest mulig ut av treningen. 👍 Er overraskende mange som gjør feil de antakelig ikke vet om på treningssenteret, også folk som ser ut til å ha trent lenge. 😕

Endret av Cerasus
La til litt mer, inkl. videoer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cerasus skrev:

"Jeremy Ethier", fokusert på styrketrening. Dyktig fyr, som har gode videoer, og gir råd basert på forskning og ikke synsing.

Synes også at "Athlean-X" har en del bra, bl.a. om riktig løfteteknikk.

Motiverende og lærerikt. 😁 Gleder meg til neste treningsøkt etter å ha sett videoer fra disse. Gir både inspirasjon, og pointers til korrekt teknikk som gjør det mulig å få mest mulig ut av treningen. 👍 Er overraskende mange som gjør feil de antakelig ikke vet om på treningssenteret, også folk som ser ut til å ha trent lenge.

Takk, skal sjekkes ut! 😄 Har ikke vært borti de før så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Athlean X! Han var en av dem som virkelig fikk meg til å komme i gang med styrketrening for 4 år siden :)

Anonymkode: 13935...7c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger masse løpekanaler, fordi det er den treningen jeg holder på med. Blir waste å poste alle disse dersom du driver med helt andre treningsformer. 

Anonymkode: 3eb76...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger masse løpekanaler, fordi det er den treningen jeg holder på med. Blir waste å poste alle disse dersom du driver med helt andre treningsformer. 

Jeg trener litt av hvert :) mest styrke, men løper også. Har du et par favoritter som du vil nevne? Hva liker du med de, er det tekniske tips eller gode prestasjoner? Inspirerende personligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thie skrev:

Jeg trener litt av hvert :) mest styrke, men løper også. Har du et par favoritter som du vil nevne? Hva liker du med de, er det tekniske tips eller gode prestasjoner? Inspirerende personligheter?

Kult! Jeg abonnerer på disse:

The Running Channel Generelt for nybegynnere og avanserte løpere for alle distanser og generelle tips.

Vo2 Max productions Om langdistanseløping hovedsakelig

Emma Abrahamson Personlig vlogging av en tidligere eliteløper. Mye fokus på kosthold og diverse utfordringer. Feks så problematiserer hun fint det å slite med mat og vekt som løper. 

Løplabbet Norge Norsk kanal. De har jo et kommersielt utgangspunkt, men mye bra tips. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget nettopp "Megsquats". Fin kanal med ei flott og sterk dame som bl.a. forklarer øvelser på en god og intuitiv måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cerasus skrev:

Jeg oppdaget nettopp "Megsquats". Fin kanal med ei flott og sterk dame som bl.a. forklarer øvelser på en god og intuitiv måte.

En av mine favoritter som jeg har fulgt i mange år! I tillegg liker jeg Hanne Oberg når det kommer til trening, men skulle ønske det var litt mindre botoxfaktor. Pia Seeberg er også dyktig og med hodet på riktig plsss.

AthleanX liker jeg ikke, altfor tabloid og store overskrifter. 

Anonymkode: 420d5...7c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cerasus skrev:

Megsquats har jeg fulgt lenge, digger henne :) ellers har jeg ikke sett noen av de andre som nevnes her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg liker jeg Hanne Oberg når det kommer til trening, men skulle ønske det var litt mindre botoxfaktor

Søkte henne opp, enig i det 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...