Thie Skrevet 18. januar 2020 #1 Del Skrevet 18. januar 2020 Hvilke youtubere innen trening følger du? Hvilke inspirerer og motiverer deg? Hvilke lærer du av? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerasus Skrevet 19. januar 2020 #2 Del Skrevet 19. januar 2020 (endret) "Jeremy Ethier", fokusert på styrketrening. Dyktig fyr, som har gode videoer, og gir råd basert på forskning og ikke synsing. Synes også at "Athlean-X" har en del bra, bl.a. om riktig løfteteknikk. Motiverende og lærerikt. 😁 Gleder meg til neste treningsøkt etter å ha sett videoer fra disse... Gir både inspirasjon, og pointers til korrekt teknikk som gjør det mulig å få mest mulig ut av treningen. 👍 Er overraskende mange som gjør feil de antakelig ikke vet om på treningssenteret, også folk som ser ut til å ha trent lenge. 😕 Endret 21. januar 2020 av Cerasus La til litt mer, inkl. videoer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie Skrevet 19. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2020 5 timer siden, Cerasus skrev: "Jeremy Ethier", fokusert på styrketrening. Dyktig fyr, som har gode videoer, og gir råd basert på forskning og ikke synsing. Synes også at "Athlean-X" har en del bra, bl.a. om riktig løfteteknikk. Motiverende og lærerikt. 😁 Gleder meg til neste treningsøkt etter å ha sett videoer fra disse. Gir både inspirasjon, og pointers til korrekt teknikk som gjør det mulig å få mest mulig ut av treningen. 👍 Er overraskende mange som gjør feil de antakelig ikke vet om på treningssenteret, også folk som ser ut til å ha trent lenge. Takk, skal sjekkes ut! 😄 Har ikke vært borti de før så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Del Skrevet 20. januar 2020 Signerer Athlean X! Han var en av dem som virkelig fikk meg til å komme i gang med styrketrening for 4 år siden Anonymkode: 13935...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rytz Skrevet 20. januar 2020 #5 Del Skrevet 20. januar 2020 Følger egentlig ikke så mange treningskanaler på YouTube, men kan jo foreslå Johannes Høstflot Kløbo, Jakob Ingebrigtsen og Officialthenx. Jeg liker best bodyweight-trening, og sistnevnte kanal har mange gode tips i forhold til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #6 Del Skrevet 20. januar 2020 Jeg følger masse løpekanaler, fordi det er den treningen jeg holder på med. Blir waste å poste alle disse dersom du driver med helt andre treningsformer. Anonymkode: 3eb76...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 20. januar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger masse løpekanaler, fordi det er den treningen jeg holder på med. Blir waste å poste alle disse dersom du driver med helt andre treningsformer. Anonymkode: 3eb76...35a Jeg trener litt av hvert mest styrke, men løper også. Har du et par favoritter som du vil nevne? Hva liker du med de, er det tekniske tips eller gode prestasjoner? Inspirerende personligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #8 Del Skrevet 20. januar 2020 2 minutter siden, Thie skrev: Jeg trener litt av hvert mest styrke, men løper også. Har du et par favoritter som du vil nevne? Hva liker du med de, er det tekniske tips eller gode prestasjoner? Inspirerende personligheter? Kult! Jeg abonnerer på disse: The Running Channel Generelt for nybegynnere og avanserte løpere for alle distanser og generelle tips. Vo2 Max productions Om langdistanseløping hovedsakelig Emma Abrahamson Personlig vlogging av en tidligere eliteløper. Mye fokus på kosthold og diverse utfordringer. Feks så problematiserer hun fint det å slite med mat og vekt som løper. Løplabbet Norge Norsk kanal. De har jo et kommersielt utgangspunkt, men mye bra tips. Anonymkode: 3eb76...35a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 21. januar 2020 #9 Del Skrevet 21. januar 2020 Pia Seeberg - en sprek dame med mye fornuftig å komme med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerasus Skrevet 21. januar 2020 #10 Del Skrevet 21. januar 2020 Jeg oppdaget nettopp "Megsquats". Fin kanal med ei flott og sterk dame som bl.a. forklarer øvelser på en god og intuitiv måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2020 #11 Del Skrevet 21. januar 2020 TATI og Charles Gross tidligere, men så har han blitt så tåpelig de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #12 Del Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, Cerasus skrev: Jeg oppdaget nettopp "Megsquats". Fin kanal med ei flott og sterk dame som bl.a. forklarer øvelser på en god og intuitiv måte. En av mine favoritter som jeg har fulgt i mange år! I tillegg liker jeg Hanne Oberg når det kommer til trening, men skulle ønske det var litt mindre botoxfaktor. Pia Seeberg er også dyktig og med hodet på riktig plsss. AthleanX liker jeg ikke, altfor tabloid og store overskrifter. Anonymkode: 420d5...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 22. januar 2020 9 timer siden, Cerasus skrev: Jeg oppdaget nettopp "Megsquats". Fin kanal med ei flott og sterk dame som bl.a. forklarer øvelser på en god og intuitiv måte. Megsquats har jeg fulgt lenge, digger henne ellers har jeg ikke sett noen av de andre som nevnes her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 22. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I tillegg liker jeg Hanne Oberg når det kommer til trening, men skulle ønske det var litt mindre botoxfaktor Søkte henne opp, enig i det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå