Gå til innhold

Elsker med mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne som har blitt singel etter et langt forhold. Jeg føler meg ikke klar for et nytt forhold, men jeg savner nærhet, sex og å ha noen å finne på ting med. Har tenkt på Tinder, El. Liknende, men vet liksom ikke hvordan jeg går frem. Vil ikke at det skal bli for "dirty" og jeg vil heller ikke lure noen til å tro at jeg vil ha et kjæresteforhold. Hvordan ordlegger jeg meg. Må ha en viss intellektuell kjemi i tillegg til seksuell for å klare å bli tent (tror jeg). Tips? 

Anonymkode: f6bef...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er en mann som tenker at det er mange av oss som helst bare vil ha nærheten mm. Og slippe resten . En lurer jo ingen hvis en er åpen og forteller hvordan en ønsker " vennskapet " .. direkte og usensurert er beste måten å ordlegge seg på .. går praten lett så ordner alt seg :)

Anonymkode: 6bbd2...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i den. Usikker på om jeg er klar for noe forhold, og hater sånne remser med enkeltdates.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært både gift og i noen forhold så ser jeg enkelheten med å treffes en gang i blant for kos og nytelse og i tillegg slippe og lete etter noe nytt hver gang. 

Anonymkode: 6bbd2...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Hvordan ordlegger jeg meg. Må ha en viss intellektuell kjemi i tillegg til seksuell for å klare å bli tent (tror jeg). Tips? 

Kan du ikke spørre om noen vil ligge med deg bare for nærhet da, puske litt med hverandre og ligge i skje? Det har iallefall jeg vært med på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Joda, men ser liksom for meg at jeg blir nedrent av slibrigheter og umodne menn om jeg skriver noe annet enn at jeg er ute etter noe seriøst på Tinder. Eller? Overtenker sikkert, har jo ikke prøvd enda 🙈

Anonymkode: f6bef...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke prøvd ennå og tenker at det finnes muligheter utenom tinder men skjønner tankene dine... kan fort bli mye greier 😀

Anonymkode: 6bbd2...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Joda, men ser liksom for meg at jeg blir nedrent av slibrigheter og umodne menn om jeg skriver noe annet enn at jeg er ute etter noe seriøst på Tinder. Eller? Overtenker sikkert, har jo ikke prøvd enda 🙈

Det kan nok hende du treffer på slike menn ja, sikkert noen som ikke har klart å ligge slik uten å ha sex. Tror heller det ikke er så mange som meg, som vet hva det betyr med nærhet. Lykke til hvis du prøver💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat på samme sted, og skjønner heller ikke helt hvordan gå fram for å finne en som matcher på det planet. Jeg må jo like mennesket både på utseende og personlighet, kjenne seksuell tiltrekning og føle et minimum av trygghet.... Burde gått an å bestilt og hatt en prøveperiode 😄

Remser med enkeltdates, som en over her nevner, orker jeg liksom ikke helt tanken på. Men det er kanskje det som må til? 

Lykke til, og si ifra i detalj dersom du finner en oppskrift ;)

Anonymkode: eb0fe...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde gått an å bestilt og hatt en prøveperiode 😄

Haha, ja, og jeg kunne tenkt meg å starte klinikk for kosetrengte, det må jo være lovlig når det ikke utføres sex😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som skal stemme ja men prøveordning hadde vært genialt 👍 tar jeg sjansen så skal du få detaljer på oppskrift  .. kanskje vi ender opp med å treffes via tinder 🤪

Anonymkode: 6bbd2...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja 😄. Får gi en oppdatering når jeg kommer meg på Tinder 😬

Ts. 

Anonymkode: f6bef...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det 😊 er redd det skal bli for mye styr å ha en konto der men får se hva jeg finner på etterhvert 😉 lykke til. 

Anonymkode: 6bbd2...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det 😊 er redd det skal bli for mye styr å ha en konto der men får se hva jeg finner på etterhvert 😉 lykke til. 

Anonymkode: 6bbd2...964

Takk 😊

Anonymkode: f6bef...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
På 28.1.2020 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Hehe, ja 😄. Får gi en oppdatering når jeg kommer meg på Tinder 😬

Ts. 

Anonymkode: f6bef...6cd

Var tinder en suksess ? 🙂

Anonymkode: 6bbd2...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å gå på date etter date etter date ... fy så slitsomt og aldri at d klaffer på noe vis da går en heller tilbake å prøver å slå kloa i noen en vet hva en får men d er igjen 100 ganger vanskeligere så nei vanskelige greier men d er plenty menn der ute som ikke vil ha forhold men noe fast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Ts her. Joda, men ser liksom for meg at jeg blir nedrent av slibrigheter og umodne menn om jeg skriver noe annet enn at jeg er ute etter noe seriøst på Tinder. Eller? Overtenker sikkert, har jo ikke prøvd enda 🙈

Anonymkode: f6bef...6cd

Jeg hadde ikke skrevet det i profil teksten. Hadde latt være å skrive noe faktisk og så tatt det som det kommer.

Anonymkode: 0b6bd...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...