søndagsengel? Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 I dag oppdaget jeg et nytt matforum som heter matchat ( http://www.diskusjonsforum.no/?mforum=siw ). Vi er bare ca 7 registrerte der foreløpig, kanskje noen av dere vil ta turen innom? :-)
Lady Lovelylocks Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Finner ikke siden jeg.. Er det riktig adresse?
søndagsengel? Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2005 Finner ikke siden jeg.. Er det riktig adresse? Nei, det var heeelt feil! :oops: Jeg har endret den nå!
sixx Skrevet 5. juni 2005 #4 Skrevet 5. juni 2005 Nei, det var heeelt feil! :oops: Jeg har endret den nå!
Gjest Emera Skrevet 5. juni 2005 #6 Skrevet 5. juni 2005 Som jeg leste og leste det ordet! MATCHAT.... På alle mulige måter... Før jeg plutselig skjønte at det var MAT-CHAT!
Gjest Catwoman Skrevet 5. juni 2005 #8 Skrevet 5. juni 2005 Som jeg leste og leste det ordet! MATCHAT.... På alle mulige måter... Før jeg plutselig skjønte at det var MAT-CHAT! samme her
Arkana Skrevet 5. juni 2005 #9 Skrevet 5. juni 2005 Fristende, fristende.... Men er redd jeg kunne tilbrakt aaaaaltfor mye tid der inne, så jeg tror jeg nøyer meg med KG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå