Rs06 Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Har truffe ein på nettet og chatta m han i ca 1 år. Mandag traff vi kvarandre for for første gang. Han er frå Ghana men bor og jobber åå Island. Hadde igrunn aldri tenkt at d skulle skje så fort for han har heile tida sagt at han ikkje er en type som kun vil ha sex og at han elska mej. Så over til vårt første møte likte fyren ganske godt igrunn men eg er beskjeden av natur så prata ikkje så mykje som han ville. Så d endte opp m sex likavel. Skjedde d samme dagen etter og han var m heim for å sjå på tv trudde ej . Men endte opp m å kle av oss å ha sex deili d ja . Men så kom mamma inn dørene (hadde glømt å låse) dagen etter reiste han tilbake og eg har hatt en rar,tom følelse men også ikkje turt å prate m mama om d. Synes d er d eklaste. Kva gjer eg. Kjenner no at eg syns vi gjekk litt for fort fram så angrer veldi. Har også eit halveis koseforhold m en kompis men har aldri hatt sex m verken han eller andre. Men pga d så har eg gått på p piller i eit halvt år no. Så trur ikkje eg blir gravid da. Berre dårli samvittighet .
GrønnNellik68 Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Ta en graviditets test etter noen uker så får du d ut av verden. Hvis du ikke brukte kondom. Kan d være lurt enten dra på legekontoret eller bestille selv test av seksuelle overførbare sykdommer fra apoteket. For din egen sikkerhet. Når det gjelder din mor så vet jeg ikke hvilket forhold du og din mor har men hadde d vært min mor hadde jeg ikke nevnt det noe mer. Du hadde utrolig uflaks at hun kom akkurat da😊 2
Rs06 Skrevet 19. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2020 Takk for råd . Får gjer d skal no på legen uansett i neste uke😉 har et ganske nært forhold til mamma. Men no synes eg d berre er flaut å ver m ho😢 men ho har ikkje nevnt d igjen berre spurt kven han var og fekk ikkje svar frå meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå