nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #541 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Hei Nivea!! Jeg tillater meg å svare "litt" jeg... siden jeg allikevel halvveis bor her inne og er den eneste som pleier å være her så seint på natten... Vi har nettopp begynt boksirkelen. Den første boken vi skal lese er "Gulldronning, perledronning" av Margaret Skjelbred. Du kan lese om uvelgelsesprosessen noen sider tilbake, hvis du har lyst til det... Ingen har lov å skrive noe om boken før 1. februar, men etter det er det klart for full debatt!! Vi satser på å lese en bok i måneden... De neste bøkene vi har bestemt oss for er: "Kompani Orheim" av Tore Renberg "Brooklyn Follies" av Paul Auster Ha en riktig god natt!! Endret 31. desember 2005 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 31. desember 2005 #542 Del Skrevet 31. desember 2005 Ahh, takk for innføring Nostalgia!! Da skal jeg på bibliotek etter nyttår å finne bok ja. Gleder meg Er ikke vant til å diskutere bøker på denne måten så det blir en ny opplevelse for meg. Det gleder jeg meg til, kommer sikkert til å lære masse også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #543 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei Nivea! Åh, så bra at du blir med da! Nå blir de andre glad for at vi blir flere! Jeg har aldri vært med i boksirkel før selv, og tror ikke de andre har det heller (men, det skal de få svare på selv selvsagt) Iallefall så tror jeg dette blir veldig bra!! Jeg gleder meg masse til å få boken selv :hoppe: Vi tar det ellers litt som det kommer og finner opp nye regler ved prøving og feiling tror jeg Har fungert helt fint så langt iallefall... Ha en fin dag!! A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #544 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg ønsker deg et riktig godt Nytt År!! ~ Håper du får mange fantastiske opplevelser i det nye året... og takk for det gamle!! Stoooor nyttårs fra... meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #545 Del Skrevet 31. desember 2005 Litt OT så er slike re-unionsfester ganske morsomme.. De som var litt outsidere dengang har kommet lengst både med hensyn til intelektuell kapasitet og stil forøvrig. Kullets kjekkeste satt der med den samme krøllete hockeysveien (dog litt tynnere i håret..) og så ut som en avdanket danseband-stjerne ← Jeg ser det for meg! Har ennå ikke vært på reunion, men er vel for ung ennå. Men merker allerede nå at jeg kommer til å gruglede meg veldig... Jeg var virkelig ikke klassens midtpunkt, men var aldri helt utenfor heller. Det kan bli spennende Heisann!! Jeg snappet med meg i en annen dagbok (husker ikke hvilken..) at du hadde noe boksirkel på gang, så da tenkte jeg meg inn og sjekke ut hva det var!! Jeg begynte å lese, men det var så mange sider at jeg får ta litt om gangen Jeg er "lesehest av natur" - har alltid lest stabler på stabler, men de siste årene har jeg nedprioritert det litt for å få mer tid til andre ting! Jeg er nemlig sånn at har jeg først begynt på en bok får jeg ikke gjort noe særlig annet før jeg er ferdig.. Og det kan jo være litt upraktisk når man har hus og pusser opp og litt sånt.. Men poenget er, jeg vil gjerne være litt her hos deg, og plukke opp et og annet boktips!! Men nå må jeg komme meg til køys, har mye å gjøre i morra av forberedelser til o store nyttårsaften.. Riktig godt nyttår til deg!!! ← Hei Nivea! Så hyggelig at du stakk innom - du er hjertelig velkommen! Vi kan ikke bli for mange litteraturinteresserte Så bare hiv deg inn i diskusjonen når du føler for det, vi blir alltid glad for tips her inne. Listen over "må-lese-bøker" blir lenger og lenger for oss alle sammen Nyttårsaften, ja... Tenk at det er årets siste dag. Synes jeg har fått gjort mye i år Og det blir nok mye neste år også. Og som jeg skrev i dagboken til Anette, nyttårsforsettet mitt er at 2006 skal bli et fantastisk år! Er litt irritert akkurat nå, for da jeg våknet i dag var nesa helt tett, og halsen slimete. Målte feber, men har bare 38,0, heldigvis (det er vel ikke feber, egentlig?). Har vært frisk hele høsten, men da måtte jeg selvfølgelig få dette her rett før jeg skal dra på ferie Jaja, forhåpentligvis går det raskt over, kanskje jeg kan bruke flytiden til å bli frisk på Men jeg er litt usikker på om jeg skal gå ut eller holde meg hjemme i dag, det siste jeg vil er å risikere å bli dårligere, samtidig som jeg har veldig lyst til å gå. Vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #546 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg kan jo gjøre som Anette og ønske dere alle sammen et riktig godt nytt år! Senere i dag har vel mange nok å gjøre. Jeg har satt veldig pris på dere alle som har vært innom denne dagboken i løpet av året som har gått, og håper at vi får mye moro i 2006! Interessante samtaler, tips og bokdiskusjoner Håper dere får en strålende feiring og at det nye året bringer dere masse lykke! Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #547 Del Skrevet 31. desember 2005 Huff da!! du må ikke bli syk nå!! Har du sånn Solhatt?? Det hjelper nesten alltid på meg... og jeg er svært tvilende til det meste av naturmedisiner, bare så det er sagt!! Pakk deg inn i varme klær og drikk noe varmt og godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #548 Del Skrevet 31. desember 2005 Solhatt har jeg ikke prøvd, og får nok ikke tak i det nå, heller. Men skal drikke te og slappe av. Reise skal jeg uansett! Men irriterende at det skal være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. desember 2005 #549 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTTÅR! Sender gode vibrasjoner og bli-frisk-støv til Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #550 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTTÅR! Sender gode vibrasjoner og bli-frisk-støv til Ciara ← Takk så mye! God nyttår til deg også, Lilypie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #551 Del Skrevet 31. desember 2005 Kjøp det til en annen gang... Det fungerer virkelig, iallefall på meg Hei Lily!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #552 Del Skrevet 31. desember 2005 Ciara... jeg kom over en nydelig side med fantastiske bilder av katter. Sjekk den ut!! hvis du vil :) Bare trykk på linkene nedover - det er en drøss av flotte bilder... Meoooow!! =^..^= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #553 Del Skrevet 31. desember 2005 *drømme om å åpne kattepensjonat for hjemløse katter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #554 Del Skrevet 31. desember 2005 ... i Sør-Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #555 Del Skrevet 31. desember 2005 ved siden av hotellet... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #556 Del Skrevet 31. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 31. desember 2005 #557 Del Skrevet 31. desember 2005 Nå stikker jeg... Håper du får en aldeles fabelaktig reise, Ciara!! Kos deg masse og ta med deg mange gode minner hjem og del med oss!! Jeg gleder meg til du kommer hjem allerede!! Vær forsiktig og ha det riktig godt!! Stoooor fra... meiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #558 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Takk for det, Anette Nå logger jeg meg av og kommer ikke tilbake før jeg har kommet hjem. Kanskje jeg får stukket innom på en internettcafé, men jeg tviler egentlig på det. Sambo og jeg er fryktelig travle med å se ALT når vi er på ferie I morgen skal vi pakke og levere kattene hos foreldrene mine. Det er alltid merkelig, savner dem allerede før jeg har levert dem. Men det er egentlig bare tull, for kattene liker å være hos foreldrene mine, og foreldrene mine er glade i å passe kattene Og uansett skal jeg ikke være borte en evighet, bare drøye fjorten dager. Vi ble hjemme i kveld, slik at jeg får sjangs til å bli bedre før vi drar. Tror jeg hadde forverret formen hvis jeg hadde gått ut i kveld. Så det blir virkelig en ekstreeemt rolig nyttårsaften her, men det føles veldig bra, egentlig Ha det fint alle sammen, gleder meg allerede til å snakkes igjen. Så skal jeg fortelle masse når jeg har kommet hjem. Kryss fingrene for at jeg slapper av på flyturen! Endret 31. desember 2005 av Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. desember 2005 #559 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei og godt nyttår! :-D Fikk et tips av Nostalgia om at det var lesesirkel på gang, så jeg tenkte jeg skulle snike meg inn og melde meg på -har ønsket meg lesesirkel lenge Utdannet meg til bibliotekar for å kunne jobbe med bøker, så en viss litteratur-interesse må jeg vel kunne hevde å ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 1. januar 2006 #560 Del Skrevet 1. januar 2006 Awwwwww... God tur, Ciara - jeg skal krysse fingre i hele morgen, og sende deg masse positive tanker!! Ha de godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå