Ciara Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5401 Del Skrevet 2. mars 2009 Mandag. Jeg har igjen av helgens overflod, så jeg har nettopp spist deilig sjokoladekake og drukket cappuccino. I dag startet mammutsalget. Det er så mange bøker jeg har lyst på! Jeg tror jeg kan slå fast at dette ikke blir billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2009 #5402 Del Skrevet 3. mars 2009 Pussig hvordan det kan bli så dyrt å handle på salg Jeg var faktisk i to bokhandler i dag uten å kjøpe noe, og jeg har bare forhåndsbestilt 4 -synes ikke det var så verst. Men jeg har kjøpt rundt 70 mammutbøker på jobb da, så jeg får jo kloa i de jeg vil lese likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 3. mars 2009 #5403 Del Skrevet 3. mars 2009 Kjære vene. Vel, jeg har ett mål, og det er å holde meg unna ethvert boksalg i år. *tar frem hvitløk og krusifiks* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. mars 2009 #5404 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har vært der. Men har bare kjøpt en Läckberg. Holder nå på med Ulykkesfuglen, og har Predikanten og Tyskerungen som venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5405 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjære vene. Vel, jeg har ett mål, og det er å holde meg unna ethvert boksalg i år. *tar frem hvitløk og krusifiks* Være med på bytur lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5406 Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, Daria er bokfristerinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. mars 2009 #5407 Del Skrevet 4. mars 2009 Innrøm det, du vil egentlig bli fristet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5408 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan ta med Ciara også på bokshopping lørdag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5409 Del Skrevet 4. mars 2009 Fader, naturligvis vil jeg bli med på lørdag, Daria! Men jeg BØR jo ikke. Jeg var inne i Litteraturhusets bokhandel i 25 sekunder, og så minst tre bøker jeg ville se mer på (les: kjøpe). Jeg lukket øynene, og følte meg til nærmeste utgang fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5410 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan ta med Ciara også på bokshopping lørdag jeg Trengs ikke. Jeg tror jeg tar med fem bøker hjem i uka, eller noe... Fader, naturligvis vil jeg bli med på lørdag, Daria! Men jeg BØR jo ikke. Jeg var inne i Litteraturhusets bokhandel i 25 sekunder, og så minst tre bøker jeg ville se mer på (les: kjøpe). Jeg lukket øynene, og følte meg til nærmeste utgang fortest mulig. Du er med andre ord en sånn kunde som vi hater i bokbransjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5411 Del Skrevet 4. mars 2009 Trengs ikke. Jeg tror jeg tar med fem bøker hjem i uka, eller noe... Du er med andre ord en sånn kunde som vi hater i bokbransjen Ettersom jeg er den kunden som helst går med handlevogn i bokhandel, så tror jeg dere elsker meg, dere i bokbransjen, MEN nettopp fordi jeg har vært der så mange turer med handlevogn forsøker jeg i år å være den kunden dere hater. Den som lukker øynene og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5412 Del Skrevet 4. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5413 Del Skrevet 4. mars 2009 Fader, naturligvis vil jeg bli med på lørdag, Daria! Men jeg BØR jo ikke. Jeg var inne i Litteraturhusets bokhandel i 25 sekunder, og så minst tre bøker jeg ville se mer på (les: kjøpe). Jeg lukket øynene, og følte meg til nærmeste utgang fortest mulig. Coulda, woulda, shoulda... Trengs ikke. Jeg tror jeg tar med fem bøker hjem i uka, eller noe... Bokkjøp handler vel sjelden om at jeg trenger bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5414 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg må ut av denne tråden før jeg kaster meg på sykkelen og drar til nærmeste bokhandel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5415 Del Skrevet 4. mars 2009 *hvisker om nettbokhandler* *slem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5416 Del Skrevet 4. mars 2009 Daria: SLEM! Ciara: Så du Enquist på tv i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5417 Del Skrevet 4. mars 2009 Daria: SLEM! Men jeg vet at du egentlig liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5418 Del Skrevet 4. mars 2009 Sant. Led meg til enhver fristelse. Jeg prøver å gjøre meg for god til å gå selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2009 #5419 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Du er for lat til å gå selv, tenker jeg er nærmere sannheten... Endret 4. mars 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 4. mars 2009 #5420 Del Skrevet 4. mars 2009 Du er for lat til å gå selv, tenker jeg er nærmere sannheten... Føler jeg må frem med pisken igjen, frøken Spydig. Førkje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå