Nilma Skrevet 16. februar 2009 #5301 Del Skrevet 16. februar 2009 Det finnes faktisk de som mener den helst skal stå andre veien, også.Jeg, forsempel. Det ser så mye ryddigere ut når enden henger flatt langs veggen, evt. er skjult, nemlig. Men jeg har skjønt at jeg er i klart mindretall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #5302 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg, forsempel. Det ser så mye ryddigere ut når enden henger flatt langs veggen, evt. er skjult, nemlig. Men jeg har skjønt at jeg er i klart mindretall. Jeg har et sånt lite, stygt lokk over dorullen, jeg. Dorullholderen skal byttes ut når vi pusser opp do, forresten, men enn så lenge har vi nå den holderen og den holderen har som sagt lokk. Og gjett: Jeg KAN skjule dorullenenden under det lokket! Ergo: Argumentet ditt holder dessverre ikke. Konverterer du? Endret 16. februar 2009 av Krynkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 16. februar 2009 #5303 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg, forsempel. Det ser så mye ryddigere ut når enden henger flatt langs veggen, evt. er skjult, nemlig. Men jeg har skjønt at jeg er i klart mindretall. De fleste er altså enige med meg? Jeg tror min nevrose skriver seg tilbake til mine dager som stuepike på hotell, der vi faktisk fikk opplæring i dorullhåndtering. Enden skulle utelukkende vende utover, gjerne med innbrett som en pil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. februar 2009 #5304 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg har et sånt lite, stygt lokk over dorullen, jeg. Dorullholderen skal byttes ut når vi pusser opp do, forresten, men enn så lenge har vi nå den holderen og den holderen har som sagt lokk. Og gjett: Jeg KAN skjule dorullenenden under det lokket! Ergo: Argumentet ditt holder dessverre ikke. Konverterer du? Nei, det skal mer enn stygge dorullholdere til for å omvende meg, det er jo enda verre enn dorullender som henger ut i luften. Endret 16. februar 2009 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #5305 Del Skrevet 16. februar 2009 Nei, det skal mer enn stygge dorullholdere til for å omvende meg, det er jo enda verre enn dorullender som henger ut i luften. I rest my case. Du er en fortapt sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. februar 2009 #5306 Del Skrevet 16. februar 2009 Dette er første gang jeg har sett noen som er på mitt lag i dorullspørsmålet! Jeg tror faktisk det finnes en tråd om det her inne også, og de aller, aller fleste er som Rosalind og Krynkel. Nilma: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5307 Del Skrevet 16. februar 2009 Hos oss er det ganske greit, for vi har ikke dorullholder. I stedet har vi en dorulldukke som skjuler hele problemstillingen. Tulla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 16. februar 2009 #5308 Del Skrevet 16. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 16. februar 2009 #5309 Del Skrevet 16. februar 2009 Fresi, jeg kan jo avsløre at jeg foretrakk å ha rullen motsatt vei frem til jeg var myndig, eller noe. Og mamma har visst også rullen innover. Så fatt mot, Antonius, dere er ikke alene! Men helt klart i mindretall. Naturlgivis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. februar 2009 #5310 Del Skrevet 17. februar 2009 God morgen! Innom på en tidlig morgenvisitt (jeg ligger på sjeselongen med dyne, tekopp og kanelboller og ser skiskyting, så det er egentlig ingen grunn til å bli så veldig imponert over tidspunktet ) for å opplyse om at a)teppet med harespor var stilig (men ikke hekt min prisklasse...), b)jeg drikker ikke kaffe (derav tekoppen) og c)jeg er fullstendig nøytral i den store dorulldiskusjonen -så lenge det finnes papir, kan rullen stå hvilken vei som helst (hos meg står den med kortenden inn mot veggen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 #5311 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette er første gang jeg har sett noen som er på mitt lag i dorullspørsmålet! Jeg tror faktisk det finnes en tråd om det her inne også, og de aller, aller fleste er som Rosalind og Krynkel. Nilma: Fresi - min sjelefrende! Og god morgen og beklager dorullspamming til Ciara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. februar 2009 #5312 Del Skrevet 17. februar 2009 Oi. Her dro jeg med meg kaffediskusjon til egen blogg, for å ikke ødelegge bokhjørnet, men å ta dorulldiskusjon var liksom mye bedre. Beklager, Ciara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5313 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er da ikke noe å beklage? Vi kan jo vri diskusjonen i en litterær retning. Pleier dere for eksempel å lese på do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. februar 2009 #5314 Del Skrevet 17. februar 2009 Javisst -det er jo derfor jeg bruker så lang tid på badet om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. februar 2009 #5315 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er da ikke noe å beklage? Vi kan jo vri diskusjonen i en litterær retning. Pleier dere for eksempel å lese på do? Naturligvis. Jeg har både avisstativ og bokhylle på do. Jeg kødder IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5316 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg leser faktisk sjelden på do, og i så fall bare aviser. *pertentlig bokleser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. februar 2009 #5317 Del Skrevet 17. februar 2009 Javisst -det er jo derfor jeg bruker så lang tid på badet om morgenen Jeg også. Har både aviser, blader og bøker tilgjenglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. februar 2009 #5318 Del Skrevet 17. februar 2009 Lese på do har jeg ikke tid til, men i badekaret derimot ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. februar 2009 #5319 Del Skrevet 17. februar 2009 Lese på do har jeg ikke tid til, men i badekaret derimot ... Ikke tid? For meg handler det ikke om tid, det handler om å gjøre noe med tiden jeg nå engang sitter der. (Men onde tunger sier jeg sitter der enda lenger enn som så, men de om det.) Kan jo ha noe med å gjøre at jeg liker å gjøre flere ting om gangen. Effektivität muss sein! Forresten, det blir egentlig stort sett lest blader og aviser på do, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5320 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du det så travelt at du ikke går på do, Fresi? Ellers er jeg helt for lesing i badekaret. Jeg drikker gjerne vin i badekaret også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå