Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det visste jeg ikke :) Det bare underbygger min flere år gamle teori, nemlig at Harstad kommer til å bli en av Norges største forfattere. Synes han er på god vei slik han bygger opp karrieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Elizabeth George, og jeg er ganske forelsket i Lynley :hjerte:

Høres ut som en fin tur. Jeg har også vært i Cornwall, dog ikke i Lynleys fotspor, og det var veldig fint :)

Cornwall! :hoppe: Hvor var du, da?

Men Nilma, HVA er galt med bokhavesyke? :fnise:
Egentlig ingenting, annet enn at bokhyllene mine er i ferd med å bryte sammen. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så passende at jeg endelig har kommet i gang med å lese Hässelby da :tommelsmil:

Fiiine boken :hjerte: Husk å si fra hva du synes! :)

Cornwall! :hoppe: Hvor var du, da?

Egentlig ingenting, annet enn at bokhyllene mine er i ferd med å bryte sammen. :ler:

Jeg var i Newquay :)

Bokhyller som bryter sammen, ja. I enkelte av hyllene står bøkene enormt i press av å ha blitt skvist inn uten at det egentlig er plass til dem. Det er nesten så jeg forventer at de blir konkave (eller er det konveks? :klø:) etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke :) Det bare underbygger min flere år gamle teori, nemlig at Harstad kommer til å bli en av Norges største forfattere. Synes han er på god vei slik han bygger opp karrieren.

Eller som en litt eldre venn av meg sa etter å ha lest Harstad:

"Æ va skeptisk; gutn hadd jo knapt hår på bailljan. Men, som æ si, e mainnj åpen bli' mainnj gla'!"

:fnise:

Og hei til Ciara, jeg kjenner jeg har lyst til å hilse på. I alle fall to av dine tilfeldig listede favorittbøker er på min også. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Æ va skeptisk; gutn hadd jo knapt hår på bailljan. Men, som æ si, e mainnj åpen bli' mainnj gla'!"

Og hei til Ciara, jeg kjenner jeg har lyst til å hilse på. I alle fall to av dine tilfeldig listede favorittbøker er på min også. :hjertesmil:

:vinke: Hei til deg også! :)

Ellers måtte jeg lese sitatet et par ganger før jeg forstod det :fnise:

Men hvilke bøker er dine favoritter også? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers måtte jeg lese sitatet et par ganger før jeg forstod det :fnise:

Men hvilke bøker er dine favoritter også? *nysgjerrig*

Fnis, var det trøndersken eller det innholdsmessige du stoppet opp ved?

Av de som du hadde oppført; T. Nedreaas (Av måneskinn gror det ingenting) og Milan Kundera (Tilværelsens uutholdelige letthet). Selv om jeg muligens liker Udødeligheten bedre av sistnevnte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ciara! :)

Jeg har veldig lyst til å se Revolutionary Road nå, men jeg har ikke lest boken! Dilemma!

Jeg har forresten akkurat kjøpt en essaysamling av Hustvedt, den er veldig lovende så langt og jeg tror jeg kan anbefale den dersom du ikke allerede har lest den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, var det trøndersken eller det innholdsmessige du stoppet opp ved?

Av de som du hadde oppført; T. Nedreaas (Av måneskinn gror det ingenting) og Milan Kundera (Tilværelsens uutholdelige letthet). Selv om jeg muligens liker Udødeligheten bedre av sistnevnte. :)

Trøndersken. Når man skriver dialekt er det alltid litt vanskelig for noen av oss :fnise:

Nå fikk jeg lyst til å lese Nedreaas om igjen :)

Hei Ciara! :)

Jeg har veldig lyst til å se Revolutionary Road nå, men jeg har ikke lest boken! Dilemma!

Jeg har forresten akkurat kjøpt en essaysamling av Hustvedt, den er veldig lovende så langt og jeg tror jeg kan anbefale den dersom du ikke allerede har lest den.

Se filmen først, det gjør ingenting :)

Hvilken essaysamling da? En bønn for Eros?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndersken. Når man skriver dialekt er det alltid litt vanskelig for noen av oss :fnise:

Nå fikk jeg lyst til å lese Nedreaas om igjen :)

Se filmen først, det gjør ingenting :)

Hvilken essaysamling da? En bønn for Eros?

Jepp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Bsider blir visst med meg hjem fra jobb i dag -jeg har jo ingen andre bøker på vent... :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Harstad er kongen! Men har ennå ikke lest Hässelby, som står i bokhyllen og venter. :hoppe: Gledeseg!

Harstad var på 'forfatterbesøk' hos oss da jeg studerte. Søteflinkedyktigefabelaktigeungemannen(utenhårpåballjan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. :)

Den er veldig bra!

:jepp: Bsider blir visst med meg hjem fra jobb i dag -jeg har jo ingen andre bøker på vent... :sjenert:

Yes, mission accomplished! :ler:

Harstad er kongen! Men har ennå ikke lest Hässelby, som står i bokhyllen og venter. :hoppe: Gledeseg!

Harstad var på 'forfatterbesøk' hos oss da jeg studerte. Søteflinkedyktigefabelaktigeungemannen(utenhårpåballjan)

Synes du han er søt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag åpnet forhåndsbestillingene til mammutsalget :) Noen som har funnet noen bøker de vil bestille ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Krynkel
Den er veldig bra!

Yes, mission accomplished! :ler:

Synes du han er søt? :sjenert:

Nei, egentlig kanskje ikke så veldig. :fnise: Men måtte jo ha noe å skrive.

Har ikke turt å åpne linken enda jeg. :ler:

Jeg kommer ikke til å våge meg innpå noen sånn link. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke turt å åpne linken enda jeg. :ler:

:ler:

Nei, egentlig kanskje ikke så veldig. :fnise: Men måtte jo ha noe å skrive.

:ler: Du er en pussig skrue du, Krynkel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...