Daria Skrevet 8. februar 2009 #5241 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva skal han på Nationaltheatret? :klø: Han er husdramatiker der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5242 Del Skrevet 9. februar 2009 Det visste jeg ikke Det bare underbygger min flere år gamle teori, nemlig at Harstad kommer til å bli en av Norges største forfattere. Synes han er på god vei slik han bygger opp karrieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. februar 2009 #5243 Del Skrevet 9. februar 2009 Så passende at jeg endelig har kommet i gang med å lese Hässelby da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. februar 2009 #5244 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg elsker Elizabeth George, og jeg er ganske forelsket i Lynley Høres ut som en fin tur. Jeg har også vært i Cornwall, dog ikke i Lynleys fotspor, og det var veldig fint Cornwall! Hvor var du, da? Men Nilma, HVA er galt med bokhavesyke? Egentlig ingenting, annet enn at bokhyllene mine er i ferd med å bryte sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5245 Del Skrevet 9. februar 2009 Så passende at jeg endelig har kommet i gang med å lese Hässelby da Fiiine boken Husk å si fra hva du synes! Cornwall! Hvor var du, da? Egentlig ingenting, annet enn at bokhyllene mine er i ferd med å bryte sammen. Jeg var i Newquay Bokhyller som bryter sammen, ja. I enkelte av hyllene står bøkene enormt i press av å ha blitt skvist inn uten at det egentlig er plass til dem. Det er nesten så jeg forventer at de blir konkave (eller er det konveks? :klø etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. februar 2009 #5246 Del Skrevet 9. februar 2009 Det visste jeg ikke Det bare underbygger min flere år gamle teori, nemlig at Harstad kommer til å bli en av Norges største forfattere. Synes han er på god vei slik han bygger opp karrieren. Eller som en litt eldre venn av meg sa etter å ha lest Harstad: "Æ va skeptisk; gutn hadd jo knapt hår på bailljan. Men, som æ si, e mainnj åpen bli' mainnj gla'!" Og hei til Ciara, jeg kjenner jeg har lyst til å hilse på. I alle fall to av dine tilfeldig listede favorittbøker er på min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5247 Del Skrevet 9. februar 2009 Eller som en litt eldre venn av meg sa etter å ha lest Harstad: "Æ va skeptisk; gutn hadd jo knapt hår på bailljan. Men, som æ si, e mainnj åpen bli' mainnj gla'!" Og hei til Ciara, jeg kjenner jeg har lyst til å hilse på. I alle fall to av dine tilfeldig listede favorittbøker er på min også. Hei til deg også! Ellers måtte jeg lese sitatet et par ganger før jeg forstod det Men hvilke bøker er dine favoritter også? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. februar 2009 #5248 Del Skrevet 9. februar 2009 Ellers måtte jeg lese sitatet et par ganger før jeg forstod det Men hvilke bøker er dine favoritter også? *nysgjerrig* Fnis, var det trøndersken eller det innholdsmessige du stoppet opp ved? Av de som du hadde oppført; T. Nedreaas (Av måneskinn gror det ingenting) og Milan Kundera (Tilværelsens uutholdelige letthet). Selv om jeg muligens liker Udødeligheten bedre av sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. februar 2009 #5249 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei Ciara! Jeg har veldig lyst til å se Revolutionary Road nå, men jeg har ikke lest boken! Dilemma! Jeg har forresten akkurat kjøpt en essaysamling av Hustvedt, den er veldig lovende så langt og jeg tror jeg kan anbefale den dersom du ikke allerede har lest den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5250 Del Skrevet 9. februar 2009 Fnis, var det trøndersken eller det innholdsmessige du stoppet opp ved? Av de som du hadde oppført; T. Nedreaas (Av måneskinn gror det ingenting) og Milan Kundera (Tilværelsens uutholdelige letthet). Selv om jeg muligens liker Udødeligheten bedre av sistnevnte. Trøndersken. Når man skriver dialekt er det alltid litt vanskelig for noen av oss Nå fikk jeg lyst til å lese Nedreaas om igjen Hei Ciara! Jeg har veldig lyst til å se Revolutionary Road nå, men jeg har ikke lest boken! Dilemma! Jeg har forresten akkurat kjøpt en essaysamling av Hustvedt, den er veldig lovende så langt og jeg tror jeg kan anbefale den dersom du ikke allerede har lest den. Se filmen først, det gjør ingenting Hvilken essaysamling da? En bønn for Eros? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. februar 2009 #5251 Del Skrevet 9. februar 2009 Trøndersken. Når man skriver dialekt er det alltid litt vanskelig for noen av oss Nå fikk jeg lyst til å lese Nedreaas om igjen Se filmen først, det gjør ingenting Hvilken essaysamling da? En bønn for Eros? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. februar 2009 #5252 Del Skrevet 9. februar 2009 Det visste jeg ikke Det bare underbygger min flere år gamle teori, nemlig at Harstad kommer til å bli en av Norges største forfattere. Synes han er på god vei slik han bygger opp karrieren. Bsider blir visst med meg hjem fra jobb i dag -jeg har jo ingen andre bøker på vent... Eller som en litt eldre venn av meg sa etter å ha lest Harstad: "Æ va skeptisk; gutn hadd jo knapt hår på bailljan. Men, som æ si, e mainnj åpen bli' mainnj gla'!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 9. februar 2009 #5253 Del Skrevet 9. februar 2009 Harstad er kongen! Men har ennå ikke lest Hässelby, som står i bokhyllen og venter. Gledeseg! Harstad var på 'forfatterbesøk' hos oss da jeg studerte. Søteflinkedyktigefabelaktigeungemannen(utenhårpåballjan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5254 Del Skrevet 9. februar 2009 Jepp. Den er veldig bra! Bsider blir visst med meg hjem fra jobb i dag -jeg har jo ingen andre bøker på vent... Yes, mission accomplished! Harstad er kongen! Men har ennå ikke lest Hässelby, som står i bokhyllen og venter. Gledeseg! Harstad var på 'forfatterbesøk' hos oss da jeg studerte. Søteflinkedyktigefabelaktigeungemannen(utenhårpåballjan) Synes du han er søt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5255 Del Skrevet 9. februar 2009 I dag åpnet forhåndsbestillingene til mammutsalget Noen som har funnet noen bøker de vil bestille ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. februar 2009 #5256 Del Skrevet 9. februar 2009 Har ikke turt å åpne linken enda jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 9. februar 2009 #5257 Del Skrevet 9. februar 2009 Den er veldig bra! Yes, mission accomplished! Synes du han er søt? Nei, egentlig kanskje ikke så veldig. Men måtte jo ha noe å skrive. Har ikke turt å åpne linken enda jeg. Jeg kommer ikke til å våge meg innpå noen sånn link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5258 Del Skrevet 9. februar 2009 Har ikke turt å åpne linken enda jeg. Nei, egentlig kanskje ikke så veldig. Men måtte jo ha noe å skrive. Du er en pussig skrue du, Krynkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 9. februar 2009 #5259 Del Skrevet 9. februar 2009 Du er en pussig skrue du, Krynkel Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. februar 2009 #5260 Del Skrevet 9. februar 2009 Du er en pussig skrue du, Krynkel Tiltredes. Og for en herlig skrue hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå