Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

...men du følte deg kanskje lettere beglodd før du var ferdigtørket, eller? Ser for meg at du har vært på en småsær musikalopplevelse, mens alle tror du har deltatt i en wet t-shirt contest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ene katten min er ekstremt kosete i dag. Nå ligger han oppå mannen min i sofaen og kommer med fornøyde grynte- og sovelyder. Jeg tror han har et fint liv, den katten! Han kan være nærmest slitsom i sin intense kjærlighet. Jeg kan våkne midt på natten av at han maler, da står han ved siden av hodeputen og ser forventningsfullt på meg. Evt nøyer han seg ikke med å se på meg, men vekker meg med lang sleik oppover pannen :ler: Han er nå sjarmerende, kosedyret :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men du følte deg kanskje lettere beglodd før du var ferdigtørket, eller? Ser for meg at du har vært på en småsær musikalopplevelse, mens alle tror du har deltatt i en wet t-shirt contest :ler:

:skratte:

Det var kanskje greit jeg ikke hadde hvit t-skjorte :ler: Jeg legger stort sett ikke merke til om folk ser litt rart på meg, er så vant til det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audrey :klem:

Jeg har hatt en litt opp og ned sommer. Men for det meste fin, så jeg skal ikke klage :) Deilig med første sommer med flere uker fri uten dårlig råd, i hvert fall!

Hva med deg? Deilig med KG-pause? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audrey Horne
Audrey :klem:

Jeg har hatt en litt opp og ned sommer. Men for det meste fin, så jeg skal ikke klage :) Deilig med første sommer med flere uker fri uten dårlig råd, i hvert fall!

Hva med deg? Deilig med KG-pause? :)

Litt deilig med KG-pause, ja :). Har hatt en fin sommer, den beste på mange år, faktisk :). Og det helt uten at noe spesielt har skjedd. Det går bra i jobben, ser jeg. Du som har litt inside-info; vet du om Knausgård jobber med noe nytt? Er litt utsultet etter nytt fra den fronten ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel nettopp fordi det har skjedd lite sommeren har vært bra, kanskje? :)

Jeg hører stadig ingenting om Knausgård. Merkelig, for da den forrige kom ble det da vitterlig sagt at det ikke ville gå lang tid til neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audrey Horne
Det er vel nettopp fordi det har skjedd lite sommeren har vært bra, kanskje? :)

Jeg hører stadig ingenting om Knausgård. Merkelig, for da den forrige kom ble det da vitterlig sagt at det ikke ville gå lang tid til neste?

Vi får håpe at han ikke tar en Fosnes-Hansen. Det hadde vært meget skuffende. Jeg hørte en Radiodokumentar med Knausgård for en tid tilbake, og da jobbet han iallefall med noe. En far/sønn-roman (det ble antydet noe om at hans far hadde dødd under spesielle omstendigheter i den dokumentaren, men Knausgård selv ville ikke si noe om det. Og det gjør meg jo voldsomt nysgjerrig...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knausgård har en veldig høy stjerne blant de "unge" forfatterne. Tror omtrent alle er unisont enige om at han er svært talentfull :)

Hva synes du om ham, Eilan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur for å si hei og ønske god søndagskveld. Gleder meg også til høst og bok under pleddet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knausgård har en veldig høy stjerne blant de "unge" forfatterne. Tror omtrent alle er unisont enige om at han er svært talentfull :)

Hva synes du om ham, Eilan?

Jeg ble samtidig grepet og ikke-grepet, måtte lese den ferdig i løpet av to dager, men klarer ikke å sette fingeren på hva jeg satt igjen med. Så konklusjonen er at jeg ikke blir helt klok på mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg liker nettopp det at jeg ikke blir klok på ham. Han er forstyrrende, gir ingen klare svar, men stiller mange kompliserte spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg liker nettopp det at jeg ikke blir klok på ham. Han er forstyrrende, gir ingen klare svar, men stiller mange kompliserte spørsmål.

Det var veldig godt sagt!

Av og til, mens jeg leste, fikk jeg en fornemmelse av at han egentlig lurer oss, vi tror at ting skal falle på plass til slutt, men det er det de ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp, jeg ventet også på en forklaring, en løsning. Som ikke kom. Og jo mer jeg tenkte på det, jo mer realistisk syntes jeg det ble.

Har du lest Ute av verden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, jeg ventet også på en forklaring, en løsning. Som ikke kom. Og jo mer jeg tenkte på det, jo mer realistisk syntes jeg det ble.

Har du lest Ute av verden også?

Nei, men kanskje? De nærmeste tre ukene skal jeg bare lese fag og dameblader, så kanskje lenger ut på høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...