Ciara Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4701 Del Skrevet 28. april 2008 Tror du vil like den likevel, Daria Det står kake i ovnen. Banankake med sjokoladebiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4702 Del Skrevet 28. april 2008 Irvin Yalom: Kjærlighetens bøddel Ti historier fra psykoterapiens verden. Inspirert av virkelige pasienter har Yalom skrevet disse novellene. Og her møter vi mennesker i alle aldre og situasjoner, og det er veldig bra alt sammen! Merkelig, for jeg er normalt veldig skeptiske til slike ting, men Yalom liker jeg godt. Han har humor og selvinnsikt som psykiater, og bidrar til innsikt i andre menneskeskjebner. I blant er det thriller-spennende, i blant tenker jeg at menneskene er fullstendig gale, i blant tenker jeg at det kunne vært meg. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 28. april 2008 #4703 Del Skrevet 28. april 2008 Irvin Yalom? "Jeg avskyr å være kjærlighetens bøddel"? Er det han som skriver om den gamle damen Thelma? Og sier at "nok en gang har jeg blitt offer for illusjonen at jeg kan behandle hvem som helst?" Jeg har i så fall hørt den omtalt, og har veldig lyst til å lese Håper du har det bra. Jeg er snart ferdig med den mye omtalte Røtter, og det aner meg hvor det bærer hen, etter 600 sider. Men det er en god bok. Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. april 2008 #4704 Del Skrevet 28. april 2008 Røtter.... den er det vel snart 30 år siden jeg leste. Men absolutt en bra bok. Ga faktisk mer enn TV-serien de lagde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4705 Del Skrevet 29. april 2008 Irvin Yalom? "Jeg avskyr å være kjærlighetens bøddel"? Er det han som skriver om den gamle damen Thelma? Og sier at "nok en gang har jeg blitt offer for illusjonen at jeg kan behandle hvem som helst?" Jeg har i så fall hørt den omtalt, og har veldig lyst til å lese Håper du har det bra. Jeg er snart ferdig med den mye omtalte Røtter, og det aner meg hvor det bærer hen, etter 600 sider. Men det er en god bok. Absolutt. Den, ja! Absolutt veldig bra, så kast deg ut i det, i den grad Wanda tillater det selvsagt Her er det fint! Stressnivået har sunket betraktelig, og jeg føler meg vel! Særlig siden det er en arbeidsdag til før langhelg Bra at en 600-siders bok var fin, hadde vært irriterende ellers Røtter.... den er det vel snart 30 år siden jeg leste. Men absolutt en bra bok. Ga faktisk mer enn TV-serien de lagde. Enda en som kjenner til den serien, føler meg helt blank her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audrey Horne Skrevet 29. april 2008 #4706 Del Skrevet 29. april 2008 Bra at en 600-siders bok var fin, hadde vært irriterende ellers Enda en som kjenner til den serien, føler meg helt blank her! Du er ikke blank, bare ung . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4707 Del Skrevet 29. april 2008 Hehe! Minte meg mistenkelig om "inte sjuk, bara svensk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. april 2008 #4708 Del Skrevet 29. april 2008 Visst det er noen trøst så er jeg like ung som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4709 Del Skrevet 29. april 2008 Ja! Og Nigo er heller ikke særlig eldre. Ellers slapper jeg godt av med å være ung. Jeg blir til og med bedt om leg på vinmonopolet nå for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4710 Del Skrevet 29. april 2008 Nå surfer jeg på det lilla vidunderet! :hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. april 2008 #4711 Del Skrevet 29. april 2008 Følte meg plutselig gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. april 2008 #4712 Del Skrevet 29. april 2008 Nå surfer jeg på det lilla vidunderet! :hoppe::hoppe: Grattis. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. april 2008 #4713 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Irvin Yalom: Kjærlighetens bøddel Denen likte jeg også veldig godt . Jeg synes historiene var underfundige og godt satt sammen, og historien om den kjærlighetssyke Thelma glemmer man ikke så lett. Gratulerer forresten med lilla vidunder! Edit: det ble visst noe rart med siteringen Endret 29. april 2008 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4714 Del Skrevet 29. april 2008 Grattis. :juhu: Takk! Utrolig hvilken pc-utvikling det har vært i det siste! Vi har en annen pc som er veldig ny, men skjermkvaliteten på den nye er virkelig en helt annen :hoppe: Denen likte jeg også veldig godt . Jeg synes historiene var underfundige og godt satt sammen, og historien om den kjærlighetssyke Thelma glemmer man ikke så lett. Gratulerer forresten med lilla vidunder! Edit: det ble visst noe rart med siteringen Så hyggelig at mange liker Yalom! Thelma er også den historien som sitter best i hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. april 2008 #4715 Del Skrevet 29. april 2008 Så gøy med ny PC, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4716 Del Skrevet 29. april 2008 Helt fantastisk! Det er under ett minutt siden jeg startet opp pc'en, og jeg er igang! Ikke de vante fem minuttene som før. Jeg er superfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audrey Horne Skrevet 30. april 2008 #4717 Del Skrevet 30. april 2008 Helt fantastisk! Det er under ett minutt siden jeg startet opp pc'en, og jeg er igang! Ikke de vante fem minuttene som før. Jeg er superfornøyd Gratulerer! Slik er min også, iallfall foreløpig. Tenk så lekre vi ville sett ut sammen; du med din lilla og jeg med min hvite . Her er forresten været helt ubeskrivelig for tiden. Over 20 grader og det lukter så deilig av vår. Rett og slett helt utrolig. Og det er ikke så lenge siden jeg gikk til jobb i snøstorm. Ha en fin kveld og fridag (?) i morgen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4718 Del Skrevet 30. april 2008 Gratulerer! Slik er min også, iallfall foreløpig. Tenk så lekre vi ville sett ut sammen; du med din lilla og jeg med min hvite . Her er forresten været helt ubeskrivelig for tiden. Over 20 grader og det lukter så deilig av vår. Rett og slett helt utrolig. Og det er ikke så lenge siden jeg gikk til jobb i snøstorm. Ha en fin kveld og fridag (?) i morgen . Vi ville vært superlekre! Her er det også utrolig fint. Stakk nettopp hodet utendørs, og det var helt behagelig ute i bare genser. Nå er sommeren her snart! Jeg er fornøyd, har fire fridager foran meg. Fra vanlig jobb, vel og merke, har litt frilans å ordne med. Men det er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 30. april 2008 #4719 Del Skrevet 30. april 2008 Helt fantastisk! Det er under ett minutt siden jeg startet opp pc'en, og jeg er igang! Ikke de vante fem minuttene som før. Jeg er superfornøyd FEM minutter? Jeg skjønner godt at du er fornøyd! Gratulerer med ny PC! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4720 Del Skrevet 1. mai 2008 Takk! Har hatt en avslappende dag, dvs. gjort mindre enn jeg skulle. Men det var nå riktig så behagelig I morgen blir det litt mer action. Mannen og jeg må på en handlerunde - skal innom rammemaker, plantesenter, matbutikk og Posten. Så litt planting når vi kommer hjem. Skal møte en venn på kvelden. Og innimellom dette må jeg jobbe videre med frilansoppdraget mitt. Men når dette er fullført har jeg gjort ferdig alt på blokka for en stund framover. Da tror jeg det drøyer et par uker før neste oppdrag (som er av den vesentlig mindre omfattende sorten). Så jeg har en god følelse av å være nesten i mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå