Ciara Skrevet 19. april 2008 Forfatter #4681 Del Skrevet 19. april 2008 Nei, der er vi enige! Lottogevinster irriterer meg, forresten. Hvorfor er det så mange enorme premier? (Når ikke jeg vinner? ) Kunne det ikke vært flere premier på noen få hundre tusen? Nå er det jo kjempesprang mellom de to øverste premiene, fra 60 000 til 5 millioner, f.eks. Tåpelig. Nå tror jeg at jeg skrur av og ser på film i stedet. Vi har leid Michael Clayton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. april 2008 #4682 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg irriterer meg også over den enorme avstanden til topp-premien. Ville foretrukket flere mindre premier. Kos deg med film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4683 Del Skrevet 21. april 2008 Musserende vin på en mandag Smakte godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2008 #4684 Del Skrevet 22. april 2008 Høres supert ut! Jeg blir mor til et lilla vidunder og er barnslig fornøyd med det Lilla bærbar? *grønn av misunnelse...* My gosh! Jeg vil vinne masse penger i lotto! Kommer den med familie og vaskehjelp også? Lekkert, men altfor stort... Musserende vin på en mandag Smakte godt da Og er det ikke det som teller? ) Ingen grunn til å henge seg opp i detaljer som kalender og ukedager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4685 Del Skrevet 22. april 2008 Lilla bærbar? *grønn av misunnelse...* Kommer den med familie og vaskehjelp også? Lekkert, men altfor stort... Lilla bærbar, ja! Det er hakket før jeg er grønn misunnelig på meg selv! Vaskehjelp? For stort? Kjære Daria, du har misforstått! Det er nemlig så stort at støvet bare sprer seg utover. Støvmengden som synes lett i en liten leilighet vil altså bruke evigheter på å synes i et sånt hus. Så faktisk blir husarbeidet mye lettere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2008 #4686 Del Skrevet 22. april 2008 Vaskehjelp? For stort? Kjære Daria, du har misforstått! Det er nemlig så stort at støvet bare sprer seg utover. Støvmengden som synes lett i en liten leilighet vil altså bruke evigheter på å synes i et sånt hus. Så faktisk blir husarbeidet mye lettere! Perfekt salgsargument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4687 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg vet, jeg burde blitt megler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2008 #4688 Del Skrevet 23. april 2008 Vaskehjelp? For stort? Kjære Daria, du har misforstått! Det er nemlig så stort at støvet bare sprer seg utover. Støvmengden som synes lett i en liten leilighet vil altså bruke evigheter på å synes i et sånt hus. Så faktisk blir husarbeidet mye lettere! :fniste: Nå har det seg sånn da, at jeg har bodd i stor leilighet med åpne flater, og min erfaring er noget annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. april 2008 #4689 Del Skrevet 23. april 2008 Hei Ciara, lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4690 Del Skrevet 23. april 2008 :fniste: Nå har det seg sånn da, at jeg har bodd i stor leilighet med åpne flater, og min erfaring er noget annerledes... Må ha vært en avvikerleilighet du bodde i Hei Ciara, lenge siden sist! Hei Nilma! Hyggelig du stakk innom Har lest mer i dagboken din i det siste også, gøy å være litt tilbake på KG. Har vært temmelig fraværende en stund, men nå kjenner jeg at dette er moro igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. april 2008 #4691 Del Skrevet 24. april 2008 Hyggelig du stakk innom Har lest mer i dagboken din i det siste også, gøy å være litt tilbake på KG. Har vært temmelig fraværende en stund, men nå kjenner jeg at dette er moro igjen! Så bra, du har vært savna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4692 Del Skrevet 25. april 2008 Limbo. Ferdig med mange oppdrag, fornøyd og ufornøyd i salig blanding. Sliten og trett av alt jeg har gjort og ikke har gjort. Jeg gjør så mye som aldri blir nok! En ambivalent følelse mot helgen: Jeg kan slappe av, men jeg kan ikke slappe av. Nye oppgaver venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. april 2008 #4693 Del Skrevet 26. april 2008 Huff, nå må du ikke ta på deg så mye at du sliter deg selv ut heller. Selv om oppgavene i seg selv er gøy, så er det ikke gøy med stress og for lite tid. Jeg har hørt på rådene her inne, og lagt Tristram Shandy til side for nå. Konkluderte med at det nok ikke var boka for meg, så da gidder jeg rett og slett ikke bruke mer tid på den. Har også lest ut The Time Traveler's Wife av Audrey Niffenegger nylig, og det var veldig min type bok. Fin blanding av kjærlighetshistorie ot SciFi, men under det var det egentlig en veldig fin skildring av hovedpersonene. Anneledes og morsomt plott med tidsreisene, samtidig som man virkelig ble glad i personene. Levde meg veldig inn i historien, og det var litt godt, for jeg synes ikke det er så ofte at jeg gjør det mer. Ingen tung intelektuell roman, men veldig god underholdning, og det skal man jo også ha noen ganger. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4694 Del Skrevet 26. april 2008 Den likte jeg også veldig godt Er uthvilt og i bedre humør i dag. Jeg har tatt dagen fullstendig fri selv om jeg egentlig ikke burde. Tror det var en bra avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. april 2008 #4695 Del Skrevet 27. april 2008 Den likte jeg også veldig godt Måtte finne frem din annmeldelse nå, og lo litt da jeg leste den. Du ser/leser ikke så mye SciFi, gjør du vel? Jeg ser nemlig en del SciFi, både film og tv-serier, og jeg hadde absolutt ingen problemer med å tro på forklaringen bak tidsreisen. Tror det er noe med at man er vant med å akseptere "historiens univers" om jeg kan si det sånn. Så lenge det som skjer er konsekvent innenfor dette universet og den forklaringsmodellen som finnes der, så er det greit. Det ville ikke vært fullt så greit om en forfatter eller filmskaper begynte å bryte logikken i sitt egent univers, f.eks at Henry ikke fikk med seg noen ting når han reiste, men at han så fikk proteser til bena og de ble med når han tidsreiste. Både jeg og mannen har realfagsutdannelse, så når vi ser SciFi er det lett for at minst en av oss kommer med kommentarer dersom det skjer noe som er for urealistisk i forhold til naturlover eller hva det nå måtte være. Men da er vi også raske til å "kjefte" på hverandre, for man skal ikke ødelegge god SciFi med å være realistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4696 Del Skrevet 27. april 2008 Måtte finne frem din annmeldelse nå, og lo litt da jeg leste den. Du ser/leser ikke så mye SciFi, gjør du vel? Jeg ser nemlig en del SciFi, både film og tv-serier, og jeg hadde absolutt ingen problemer med å tro på forklaringen bak tidsreisen. Tror det er noe med at man er vant med å akseptere "historiens univers" om jeg kan si det sånn. Så lenge det som skjer er konsekvent innenfor dette universet og den forklaringsmodellen som finnes der, så er det greit. Det ville ikke vært fullt så greit om en forfatter eller filmskaper begynte å bryte logikken i sitt egent univers, f.eks at Henry ikke fikk med seg noen ting når han reiste, men at han så fikk proteser til bena og de ble med når han tidsreiste. Både jeg og mannen har realfagsutdannelse, så når vi ser SciFi er det lett for at minst en av oss kommer med kommentarer dersom det skjer noe som er for urealistisk i forhold til naturlover eller hva det nå måtte være. Men da er vi også raske til å "kjefte" på hverandre, for man skal ikke ødelegge god SciFi med å være realistisk Du har helt rett! Jeg er ikke glad i sci-fi. I dette tilfellet mente jeg at det ikke hang på greip inngenfor historiens univers, men det er godt mulig jeg tar feil siden jeg ikke er vant til den slags logikk? Nå er det for lenge siden jeg leste den til at jeg husker hva jeg reagerte på (og jeg orker ikke dra fram anmeldelsen min igjen ), så jeg vet ikke helt hva jeg ville tenke om det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4697 Del Skrevet 27. april 2008 Deilig søndag. Laaang frokost med god kaffe, juice, varme rundstykker, egg, spekeskinke og Aftenposten. Akkurat sånn en god søndag skal starte Nå skal jeg i gang med et nytt prosjekt, men dette er mye enklere. Det er bare tiden og veien, på en måte, ikke masse slitsomt tankearbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audrey Horne Skrevet 27. april 2008 #4698 Del Skrevet 27. april 2008 Perfekt start på en søndag det der, Ciara. Jeg har faktisk vasket alle vinduene i stua i dag (det er mange vinduer. Store er de også) og hengt opp nye gardiner . Rommet ble helt forandret, og de blanke vinduene bidro kanskje mer til forvandlingen enn gardinene . Har det lilla vidunderet ankommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4699 Del Skrevet 27. april 2008 Nyvaskede vinduer er helt fantastisk Gjorde det for noen uker siden, og naturen kom inn i stuen min Det lilla vidunderet kommer i slutten av neste uke, gleder meg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. april 2008 #4700 Del Skrevet 28. april 2008 The Time-traveller's Wife står på leselisten -og i bokhyllen - min, nå ble jeg fristet til å dytte den oppover for å se hva jeg synes. Tror nok jeg er nokså på linje med Ciara hva sci-fi angår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå