Ciara Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #5721 Del Skrevet 22. mai 2009 Nei, nei! Den må leses FØR de andre femten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mai 2009 #5722 Del Skrevet 24. mai 2009 Jammen... Nå leser jeg en bok -Alte Næss: 830 S -som i følge baksideteksten faktisk utgjør "et viktig bidrag til en hel generasjons selvforståelse". Men det er generasjonen til de som er 30 år eldre enn meg det er snakk som, så jeg skal ikke uttale meg om akkurat det Jeg drømte forresten at jeg var på besøk hos deg forleden -du hadde en lekker Holmenkollen-leilighet med fantastisk utsikt over Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5723 Del Skrevet 24. mai 2009 Jammen... Nå leser jeg en bok -Alte Næss: 830 S -som i følge baksideteksten faktisk utgjør "et viktig bidrag til en hel generasjons selvforståelse". Men det er generasjonen til de som er 30 år eldre enn meg det er snakk som, så jeg skal ikke uttale meg om akkurat det Hørtes interesssant ut - har aldri hørt om den. Heller ikke lest noe av Atle Næss etter det jeg kan huske... Si fra hvis du mener jeg bør lese den da! Jeg drømte forresten at jeg var på besøk hos deg forleden -du hadde en lekker Holmenkollen-leilighet med fantastisk utsikt over Oslo Morsomt med drømmer. Jeg kunne ikke bodd lenger fra Holmenkollen, tror jeg Ikke har jeg utsikt heller. Men jeg har det fint for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5724 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har jobbet en del i helgen. Føler meg faktisk så flink at jeg lurer på om jeg har fortjent en lilla kivi i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. mai 2009 #5725 Del Skrevet 24. mai 2009 Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mai 2009 #5726 Del Skrevet 24. mai 2009 Hørtes interesssant ut - har aldri hørt om den. Heller ikke lest noe av Atle Næss etter det jeg kan huske... Si fra hvis du mener jeg bør lese den da! Den skiller seg egentlig ikke nevneverdig fra diverse andre skildringer jeg har lest (Aase Foss Abrahamsen, Karin Bang)av ungdom/tidlig voksenliv på 60 og 70-tallet... Og den slutter altfor brått -jeg måtte sjekke om han hadde skrevet en oppfølger, men det hadde han ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5727 Del Skrevet 30. mai 2009 Den skiller seg egentlig ikke nevneverdig fra diverse andre skildringer jeg har lest (Aase Foss Abrahamsen, Karin Bang)av ungdom/tidlig voksenliv på 60 og 70-tallet... Og den slutter altfor brått -jeg måtte sjekke om han hadde skrevet en oppfølger, men det hadde han ikke... Hm, da ble jeg ikke kjempefristet i denne omgang. Takk for oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5728 Del Skrevet 30. mai 2009 Kvelden i går ble relativt fuktig, men formen er heldigvis akkurat som normal i dag likevel Vi ble bare revet med av sommeren, mannen og jeg, og satt i hagen og drakk (for mye) rosévin (for) lenge. Men hva gjør vel det når vi hadde det så fint! Jeg kan sjekke av to ting på ønskelisten: En kivi i lys lilla og Vipp såpedispenser. Me happy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5729 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har da shoppet i finværet, og er strålende fornøyd med dagens fangst: Jeanskjole Sko i brunt skinn (flettede remser, på en måte) med kilehæl Frustrerte fruer-DVD Orkidé Jeg elsker slik småshopping. Men nå er det ut i solen og opp i trærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. juni 2009 #5730 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeanskjole er fint! Jeg hadde jeanskjole fra Hilfiger på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #5731 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeanskjole er fint! Jeg hadde jeanskjole fra Hilfiger på jobb i dag. Hørtes veldig fint ut. Jeg har inntrykk av at du pleier å være veldig stilig kledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #5732 Del Skrevet 7. juni 2009 Dette har vært en deilig helg. Den har bestått av joggetur, god vin, god mat, blomsterplukking, turgåing, smoothies, bok, film Og fortsatt er den ikke over! Jeg og mannen skal drikke en kopp cappuccino nå, og så skal vi gå en liten tur før vi ser Intolerable Cruelty. Kanskje får jeg også lest videre i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 7. juni 2009 #5733 Del Skrevet 7. juni 2009 For en deilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. juni 2009 #5734 Del Skrevet 12. juni 2009 Nå har jeg kjøpt Tom Egelands siste røverhistorie! Hva synes du om ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. juni 2009 #5735 Del Skrevet 12. juni 2009 Nå har jeg kjøpt Tom Egelands siste røverhistorie! Hva synes du om ham? Gleder meg til å høre hva du synes. Har lest de to første bøkene om Bjørn Beltø og liker måten TE skriver på, men jeg har ikke lest noe annet av han. Står på venteliste på biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5736 Del Skrevet 13. juni 2009 Nå har jeg kjøpt Tom Egelands siste røverhistorie! Hva synes du om ham? Gleder meg til å høre hva du synes. Har lest de to første bøkene om Bjørn Beltø og liker måten TE skriver på, men jeg har ikke lest noe annet av han. Står på venteliste på biblioteket. Bra dere minnet meg på den. Skal skrive anmeldelse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5737 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har vært inaktiv her en liten periode. Det er livet som har kommet "i veien", men på en utelukkende positiv måte denne gangen. Dels nyter jeg sommeren, dels nyter jeg mannen min. Faktum er at jeg er kjempeforelsket igjen. Ikke at den noensinne har vært borte, men det går jo opp og ned i blant, og nå går det så definitivt oppover - føler meg nesten årevis tilbake, til perioden jeg traff ham og var fullstendig betatt. Og snart er det ferie, alt ligger til rette for en strålende sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. juni 2009 #5738 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har vært inaktiv her en liten periode. Det er livet som har kommet "i veien", men på en utelukkende positiv måte denne gangen. Dels nyter jeg sommeren, dels nyter jeg mannen min. Faktum er at jeg er kjempeforelsket igjen. Ikke at den noensinne har vært borte, men det går jo opp og ned i blant, og nå går det så definitivt oppover - føler meg nesten årevis tilbake, til perioden jeg traff ham og var fullstendig betatt. Og snart er det ferie, alt ligger til rette for en strålende sommer. Å så herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5739 Del Skrevet 13. juni 2009 Helgens blomsternytt: Jeg har plukket rødkløver. Det er få markblomster jeg er mer glad i enn rødkløver. For det første tar det kort tid å plukke en bukett som ser tett og fin ut. For det andre er fargen fantastisk vakker mot de grønne stilkene. Nå står buketten i Iittala-vasen min, og jeg beundrer den hver gang jeg går forbi den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 13. juni 2009 #5740 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har vært inaktiv her en liten periode. Det er livet som har kommet "i veien", men på en utelukkende positiv måte denne gangen. Dels nyter jeg sommeren, dels nyter jeg mannen min. Faktum er at jeg er kjempeforelsket igjen. Ikke at den noensinne har vært borte, men det går jo opp og ned i blant, og nå går det så definitivt oppover - føler meg nesten årevis tilbake, til perioden jeg traff ham og var fullstendig betatt. Og snart er det ferie, alt ligger til rette for en strålende sommer. :rødme: Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå