Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp sett filmen The Constant Gardener og likte den kjempegodt. Anbefales!

Pluss at Ralph Fiennes er en av mine store filmkjærligheter :hjerte: (sammen med Daniel Day-Lewis. Når jeg tenker meg om har de et eller annet felles :klø:)

Skrevet
Jeg har en veldig smart og kosete katt. Han har to mål:

1: Få mest mulig kos

2: Forhindre sin matmor (eller matfar) i å gjøre noe annet mens han får kos

Dette betyr at en yndlingsaktivitet er å legge seg i fanget mens jeg jobber på pc'en, og deretter gradvis smyge seg over den ene armen. Da begynner bevegelsesfriheten min å bli såpass begrenset at jeg like gjerne kan klappe eller klø ham med den andre armen. Eller, yndlingsaktivitet nummer to, han legger seg oppå avisene vi leser. Vi smiler og synes han er såpass sjarmerende at han får kos likevel. Så har vi sleipe yndlingsaktivitet nummer tre: Hoppe opp på fanget og begynne å male optimistisk før noen av oss så mye som har sett på ham. Siden vi har problemer med å såre et lite kattehjerte må vi jo kose, og malingen blir et selvoppfyllende profeti. Slutter vi før han har fått nok, bare ser han opp på oss og mjauer ynkelig fra fanget.

Smarte, smarte katten. Jeg tror han har et godt liv.

Åh, det er så fint å lese om kattepusen din! :rødme:
Gjest Elastica
Skrevet
Har nettopp sett filmen The Constant Gardener og likte den kjempegodt. Anbefales!

Pluss at Ralph Fiennes er en av mine store filmkjærligheter :hjerte: (sammen med Daniel Day-Lewis. Når jeg tenker meg om har de et eller annet felles :klø:)

Enig. Han likner litt på mannen min. :fnise:

Skrevet

Søte katten :fnise: Passet barn hos noen som hadde en sånn katt -jeg satte meg i sofaen med en bok, katten satte seg demonstrativt på fanget rett foran boka :ler:

Gjest Krynkel
Skrevet

Så herlig med katt! Jeg er så glad i katter, men har ingen nå. :( Det bor to katter i nabohuset, og jeg koser dem ved hver anledning.

Filmen har jeg forresten sett, men jeg har så dårlig hukommelse, så den har jeg også glemt. Kanskje jeg likte den, kanskje ikke. :fnise: Men jeg liker Ralph Fiennes-filmer generelt, så jeg antar jeg likte denne også. (:roll: jeg er et håpløst tilfelle.)

Skrevet
Åh, det er så fint å lese om kattepusen din! :rødme:

Så bra! Han er nyyydelig og har super personlighet :)

Enig. Han likner litt på mannen min. :fnise:

Virkelig? Nå ble jeg forferdelig nysgjerrig :fnise:

Søte katten :fnise: Passet barn hos noen som hadde en sånn katt -jeg satte meg i sofaen med en bok, katten satte seg demonstrativt på fanget rett foran boka :ler:

Jepp, der har du oppførselen i et nøtteskall. En annen ting katten min gjør er å legge seg i vasken om morgenen, for da får han utsatt vasken min og framskyndet kosen hans.

Så herlig med katt! Jeg er så glad i katter, men har ingen nå. :( Det bor to katter i nabohuset, og jeg koser dem ved hver anledning.

Filmen har jeg forresten sett, men jeg har så dårlig hukommelse, så den har jeg også glemt. Kanskje jeg likte den, kanskje ikke. :fnise: Men jeg liker Ralph Fiennes-filmer generelt, så jeg antar jeg likte denne også. (:roll: jeg er et håpløst tilfelle.)

Katter er fantastiske dyr!

Hvem liker ikke Ralph Fiennes-filmer :fnise:

Gjest Krynkel
Skrevet

Jeg vil også se Ralph Fiennes-dobbeltgjenger! :grine:

Skrevet

Jeg synes ikke han lignet på Fiennes, men som jeg sa til Elastica, forskjellige mennesker ser så forskjellige likheter. Selv synes jeg min far er veldig lik Jens Stoltenberg, og ingen er enig med meg.

Gjest Krynkel
Skrevet

Jeg har hørt jeg ligner på Eva Knardal. :grine:

Skrevet

Hæææææææ? Den sammenligningen ser ikke jeg.

Skrevet
Hva synes du? Liknet det litt? :fnise:

Jeg kan se hvorfor likhet kan finnes.....

Skrevet

Hm, er det bolleklippen, crimplenekjolen eller brillene det er snakk om her, tro?

:popcorn:

Skrevet
Hm, er det bolleklippen, crimplenekjolen eller brillene det er snakk om her, tro?

:popcorn:

Har truffet Krynkel og tipper at det er brillene og bolleklippen. :Nikke:

Gjest Krynkel
Skrevet

:grine:

Det er i grunnen en jæskla god historie, men den serveres kun på PM. :hoho:

Skrevet

Det var betryggende. Jeg er litt redd for crimplenekledde mennesker. :ler:

Skrevet
:grine:

Det er i grunnen en jæskla god historie, men den serveres kun på PM. :hoho:

Vil gjerne serveres. :Nikke:

Gjest Krynkel
Skrevet
Vil gjerne serveres. :Nikke:

Du er herved servert, frøken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...