Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mandag. Jeg har igjen av helgens overflod, så jeg har nettopp spist deilig sjokoladekake og drukket cappuccino.

I dag startet mammutsalget. Det er så mange bøker jeg har lyst på! Jeg tror jeg kan slå fast at dette ikke blir billig :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pussig hvordan det kan bli så dyrt å handle på salg :fnise:

Jeg var faktisk i to bokhandler i dag uten å kjøpe noe, og jeg har bare forhåndsbestilt 4 -synes ikke det var så verst. Men jeg har kjøpt rundt 70 mammutbøker på jobb da, så jeg får jo kloa i de jeg vil lese likevel :Hehe:

Gjest Krynkel
Skrevet

Kjære vene. Vel, jeg har ett mål, og det er å holde meg unna ethvert boksalg i år. *tar frem hvitløk og krusifiks*

Skrevet

Jeg har vært der. :sjenert: Men har bare kjøpt en Läckberg. Holder nå på med Ulykkesfuglen, og har Predikanten og Tyskerungen som venter.

Skrevet
Kjære vene. Vel, jeg har ett mål, og det er å holde meg unna ethvert boksalg i år. *tar frem hvitløk og krusifiks*

Være med på bytur lørdag? :sjarmor:

Skrevet

Haha, Daria er bokfristerinne!

Skrevet
:ler: Innrøm det, du vil egentlig bli fristet....
Skrevet

Kan ta med Ciara også på bokshopping lørdag jeg :sjarmor:

Gjest Krynkel
Skrevet

Fader, naturligvis vil jeg bli med på lørdag, Daria! :handle: Men jeg BØR jo ikke. Jeg var inne i Litteraturhusets bokhandel i 25 sekunder, og så minst tre bøker jeg ville se mer på (les: kjøpe). Jeg lukket øynene, og følte meg til nærmeste utgang fortest mulig.

Skrevet
Kan ta med Ciara også på bokshopping lørdag jeg :sjarmor:

Trengs ikke. Jeg tror jeg tar med fem bøker hjem i uka, eller noe... :sjenert:

Fader, naturligvis vil jeg bli med på lørdag, Daria! :handle: Men jeg BØR jo ikke. Jeg var inne i Litteraturhusets bokhandel i 25 sekunder, og så minst tre bøker jeg ville se mer på (les: kjøpe). Jeg lukket øynene, og følte meg til nærmeste utgang fortest mulig.

Du er med andre ord en sånn kunde som vi hater i bokbransjen :ler:

Gjest Krynkel
Skrevet

Du er med andre ord en sånn kunde som vi hater i bokbransjen :ler:

Ettersom jeg er den kunden som helst går med handlevogn i bokhandel, så tror jeg dere elsker meg, dere i bokbransjen, MEN nettopp fordi jeg har vært der så mange turer med handlevogn forsøker jeg i år å være den kunden dere hater. Den som lukker øynene og går.

Skrevet

Coulda, woulda, shoulda...

Bokkjøp handler vel sjelden om at jeg trenger bøker... :ler:

Gjest Krynkel
Skrevet

Jeg må ut av denne tråden før jeg kaster meg på sykkelen og drar til nærmeste bokhandel! :murvegg:

Skrevet

*hvisker om nettbokhandler*

*slem*

Gjest Krynkel
Skrevet

Daria: SLEM! :pisk:

Ciara: Så du Enquist på tv i går?

Skrevet
Daria: SLEM! :pisk:

Men jeg vet at du egentlig liker det :Hehe:

Gjest Krynkel
Skrevet

Sant. Led meg til enhver fristelse. Jeg prøver å gjøre meg for god til å gå selv.

Skrevet (endret)

Du er for lat til å gå selv, tenker jeg er nærmere sannheten...

Endret av Daria
Gjest Krynkel
Skrevet
Du er for lat til å gå selv, tenker jeg er nærmere sannheten...

Føler jeg må frem med pisken igjen, frøken Spydig. Førkje! :pisk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...