Fresi Skrevet 24. februar 2009 #5381 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg så forresten en bokanmeldelse i siste nummer av Morgenbladet, hvor anmelderen annonserte at han ikke skjønte boken, Betryggende å se at det skjer dem også Veldig betryggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 #5382 Del Skrevet 24. februar 2009 Stieg Larsson har jeg ikke lest -er ikke så glad i krim... Og jeg blir også skeptisk til bøker alle lovpriser. Leste til slutt Neshov-triologien til Anne Ragde etter alle andre, og den svarte forsåvidt til forventningene -underholdende, men oppskrytt Harry Potter begynte jeg på etter at 4. bok var kommet og hypen var på opptur (jeg måtte -det var pensum...), da var jeg også skeptisk, men det var kjærlighet ved første kapittel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 #5383 Del Skrevet 24. februar 2009 Hype er nok grunnen til at jeg aldri kommer til å nærme meg hverken en Ragde-bok eller en Nesbø-bok. Harry Potter leste jeg derimot veldig tidlig, jeg tror datteren min var den første i klassen som hadde kjennskap til den (det var helt tilfeldig, altså, ikke fordi jeg er så avant-garde). Etterpå har jeg lest alle bøkene høyt (dvs fortsatt halvveis i den siste) - det er liksom vår greie. Etterhvert har det blitt mange timer i min seng på helgemorgener, nå også med hver vår kaffekopp. Vi Harry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. februar 2009 #5384 Del Skrevet 24. februar 2009 Harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 #5385 Del Skrevet 24. februar 2009 Jo Nesbø liker jeg, han er omtrent den eneste krimforfatteren jeg leser (og en av de svær få forfattere generelt som jeg fakltisk kjøper innbundet -av ren utålmodighet). Det er mann som er flink med ord Og litt for glad i ekle detaljer... Da jeg drøyde litt med å lese den siste boka hans i sommer (den var innkjøpt, bare ikke påbegynt), dukket han opp i drømmene mine og klaget, så jeg kommer jo ikke til å tørre å nedprioritere ham igjen Så koselig med høytlesningsstunder med Harry Vi hadde faste høytlesningskvelder hjemme lenge etter at jeg kunne lese selv(men jeg er likevel ikke glad i lydbøker...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. februar 2009 #5386 Del Skrevet 24. februar 2009 Hype er nok grunnen til at jeg aldri kommer til å nærme meg hverken en Ragde-bok eller en Nesbø-bok. Harry Potter leste jeg derimot veldig tidlig, jeg tror datteren min var den første i klassen som hadde kjennskap til den (det var helt tilfeldig, altså, ikke fordi jeg er så avant-garde). Etterpå har jeg lest alle bøkene høyt (dvs fortsatt halvveis i den siste) - det er liksom vår greie. Etterhvert har det blitt mange timer i min seng på helgemorgener, nå også med hver vår kaffekopp. Vi Harry! Høres ut som meg og barna,d ette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. februar 2009 #5387 Del Skrevet 24. februar 2009 Høres ut som meg og barna,d ette. Drikker dine barn også kaffe? Tilståelse: Harry Potter i sengen på søndagmorgen ble etablert en søndag mor var ... ikke helt i form. En søndag etter en sen og fuktig lørdag hvor tanken på å stå opp og drive med ting var uutholdelig. Løsning: Hey, skal vi lese bok i tre timer på sengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 #5388 Del Skrevet 24. februar 2009 Nød lærer naken kvinne å spinne -og fyllesyk mor å underholde barn, tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5389 Del Skrevet 24. februar 2009 Keiserens nye bok! Ellers gikk jeg litt i surr med hvilken Harry vi snakket om, men jeg antar at det er få som leser Harry Hole med barna i senga, mye på grunn av tidligere nevnte grufulle detaljer Jeg, derimot, synes Harry Hole absolutt er sengemateriale Yalom liker jeg faktisk, men ikke Da Nietzsche gråt. Det er de "renere" psykoterapiromanene som jeg synes fenger mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. februar 2009 #5390 Del Skrevet 24. februar 2009 De drikker kaffe om de får lov, ja. (Jeg sier som regel nei.) INgenting er som Harry-høytlesning. Kanskje lese alle bøkene på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. februar 2009 #5391 Del Skrevet 24. februar 2009 Gud, jeg håper da vi snakker om Harry Potter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 24. februar 2009 #5392 Del Skrevet 24. februar 2009 Blander meg inn, jeg gleder meg til ungene mine når Harry Potter-alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 24. februar 2009 #5393 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg også. Sistemann, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 #5394 Del Skrevet 24. februar 2009 Ellers gikk jeg litt i surr med hvilken Harry vi snakket om, men jeg antar at det er få som leser Harry Hole med barna i senga, mye på grunn av tidligere nevnte grufulle detaljer Jeg, derimot, synes Harry Hole absolutt er sengemateriale Tar gjerne med meg begge Harry'ene i senga Eller... altså... dere skjønner... (Skravla -pell deg opp av kofferten!) Jeg også. Sistemann, mener jeg. Du må nok smøre deg med tålmodighet en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5395 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg så forresten en bokanmeldelse i siste nummer av Morgenbladet, hvor anmelderen annonserte at han ikke skjønte boken, Betryggende å se at det skjer dem også Hvilken bok var det anmeldelse av, forresten? Jeg blir jo veldig nysgjerrig på om det er en bok jeg har lest og forstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5396 Del Skrevet 24. februar 2009 Blander meg inn, jeg gleder meg til ungene mine når Harry Potter-alder. , forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. februar 2009 #5397 Del Skrevet 24. februar 2009 Tar gjerne med meg begge Harry'ene i senga Eller... altså... dere skjønner... (Skravla -pell deg opp av kofferten!) Du må nok smøre deg med tålmodighet en stund... Koffert :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. februar 2009 #5398 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvilken bok var det anmeldelse av, forresten? Jeg blir jo veldig nysgjerrig på om det er en bok jeg har lest og forstått Helle Helle: Ned til hundene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5399 Del Skrevet 28. februar 2009 Helle Helle: Ned til hundene :klø: Synes ikke den var så mye å forstå, jeg. Men jeg var jo oikke veldig begeistret, og det kan jo bety at jeg gikk glipp av noe vesentlig, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5400 Del Skrevet 28. februar 2009 I dag skal jeg jobbe med frilansoppdrag. Og godt er det, for gudene skal vite at pengene kommer godt med. Jeg har meldt meg på et kurs til en svært stiv pris, men det er da i det minste fornuftige ting jeg bruker pengene på... Og da regner jeg med bøker, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå