Rosalind Skrevet 18. februar 2009 #5341 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg må prøve. En siste bekymring er skliing (klassisk gamlis-problemstilling), men jeg antar at man får kjøpt hendige matter på Hjelpemiddelsentralen eller noe? Fnis. Jeg er nemlig ikke så stor, og i nærmere vektløs flytetilstand kan det være vanskelig å holde armer og hode over vann. Badekaret skrår jo på enden der jeg vil sitte. Rutsje-effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5342 Del Skrevet 18. februar 2009 Anbefaler å ikke fylle enorme mengder vann i karet Ellers er sånne antiskli-matter å få kjøpt i de fleste interiørbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. februar 2009 #5343 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg må prøve. En siste bekymring er skliing (klassisk gamlis-problemstilling), men jeg antar at man får kjøpt hendige matter på Hjelpemiddelsentralen eller noe? Fnis. Jeg er nemlig ikke så stor, og i nærmere vektløs flytetilstand kan det være vanskelig å holde armer og hode over vann. Badekaret skrår jo på enden der jeg vil sitte. Rutsje-effekt. Jeg får det til, men jeg rutsjer litt. Husk håndkle under hodet så du ligger behagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 18. februar 2009 #5344 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg tror rett og slett det blir et bad på meg i kveld. Dette hørtes så fristende ut. Kanskje et glass vin også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 18. februar 2009 #5345 Del Skrevet 18. februar 2009 God idé, Elastica! Jeg skal også prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #5346 Del Skrevet 18. februar 2009 Jo, kanskje jeg også skal ta meg et bad i kveld. Blir påvirket av dette snakket. Nei, får vel vente til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 18. februar 2009 #5347 Del Skrevet 18. februar 2009 Det ble vin og råmelkspudding. Ikke i badekaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #5348 Del Skrevet 18. februar 2009 Det ble vin og råmelkspudding. Ikke i badekaret. Det hadde sannelig vært en syn! Råmelkspudding! Det er a) det beste som finnes b) minst 15 år siden jeg spiste sist c) kanskje derfor jeg husker det som "det beste som finnes" Åh, den som hadde en ku. Synd jeg har sluttet å amme. Nei, æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 18. februar 2009 #5349 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har fire liter råmelk i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #5350 Del Skrevet 18. februar 2009 Si meg, hvor i landet bor De? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 18. februar 2009 #5351 Del Skrevet 18. februar 2009 Langt sør og langt vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #5352 Del Skrevet 18. februar 2009 OK, da er jeg redd vi ikke bor i gangavstand fra hverandre. Min far bor også langt sør, men kanskje ikke så innmari langt vest. Jo, relativt vestover. Uansett, da, så... *planlegge besøk sørvestover* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 18. februar 2009 #5353 Del Skrevet 18. februar 2009 Bading utgikk her også. Men vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5354 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er bra snakket her inne kunne føre til oppbyggelige sysler som bading og vindrikking. Jeg drakk også vin igår (men strengt tatt litt for mye) Det ble vin og råmelkspudding. Ikke i badekaret. Takk og pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 19. februar 2009 #5355 Del Skrevet 19. februar 2009 (men strengt tatt litt for mye) Her også. Men det er rart under hvilke omstendigheter kroppen kan fungere! God morgen, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 19. februar 2009 #5356 Del Skrevet 19. februar 2009 Åh! I kveld skal jeg jammen drikke vin. Hei, er det ikke... jo, jammen! Jeg tror det er et jubileum i huset i dag, en GOD grunn til å feire med både vin og sprit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 19. februar 2009 #5357 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, god morgen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5358 Del Skrevet 19. februar 2009 Og god formiddag til dere! Formen er overraskende bra, så no biggie. Hva slags jubileum har du da, Krynkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 19. februar 2009 #5359 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) I dag er det så og så lenge siden vi giftet oss. Det ble feiret med en skitur. Men vin og mer romantikk i kveld. Endret 19. februar 2009 av Krynkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5360 Del Skrevet 20. februar 2009 Syntes det hørtes strålende ut å feire med skitur, jeg! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå