Ciara Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5141 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå har jeg og mannen gått en lang tur. Jeg er veldig glad i å gå tur med ham. For det første er det noe annet å snakke sammen når man er løsrevet fra tv, avis og pc slik det lett blir innendørs. Man får konsentrert seg hundre prosent om å snakke sammen. Og han er jo veldig ålreit, denne mannen, da For det andre er jeg veldig glad i å gå i nærområdet vårt. Det er supre turmuligheter få minutter unna, og da føler jeg ikke lenger at jeg bor i Oslo sentrum. Fine boligområder går vi gjennom også, og jeg går og sniktitter inn og vurderer hvilke hus jeg helst ville hatt Nå føler jeg meg vel i kroppen etter turen, og en rolig søndagskveld står for døren. Skal stryke sengetøy og se på (noe som ser ut som en hjernedød) Nicole Kidman-film på tv3. Jeg vurderer også sterkt å lage rømmevafler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5142 Del Skrevet 11. januar 2009 Det blir rømmevafler Faktisk er et av nyttårsforsettene mine å spise mer rømmevafler og andre gode ting som lages fra bunnen av. Er fullstendig overbevist om at rømmevafler med brunost er langt å foretrekke framfor potetgull etc. Her skal det altså bli mer kaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. januar 2009 #5143 Del Skrevet 11. januar 2009 Det var nyttårsforsettet sitt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. januar 2009 #5144 Del Skrevet 11. januar 2009 Det blir rømmevafler Faktisk er et av nyttårsforsettene mine å spise mer rømmevafler og andre gode ting som lages fra bunnen av. Er fullstendig overbevist om at rømmevafler med brunost er langt å foretrekke framfor potetgull etc. Her skal det altså bli mer kaker! Tiltredes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. januar 2009 #5145 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå har jeg og mannen gått en lang tur. Jeg er veldig glad i å gå tur med ham. For det første er det noe annet å snakke sammen når man er løsrevet fra tv, avis og pc slik det lett blir innendørs. Man får konsentrert seg hundre prosent om å snakke sammen. Og han er jo veldig ålreit, denne mannen, da Så herlig det høres ut! Jeg har tenkt på akkurat det samme, at samtalene når man går tur på en måte får et ekstra løft. Kanskje det er som du sier, fordi man får alt som distraherer på avstand. Tror jeg må ha som nyttårsløfte å gå mer tur sammen med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. januar 2009 #5146 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg får denne følelsen når vi kjører bil. Vel og merke dersom ingen av ungene er med. Da får vi snakket uavbrutt, og han kan heller ikke rømme. Når vi går tur er det ofte så mange avbrytelser forårsaket av hundene at den jevne flyten forsvinner. Ellers savner jeg veldig å snakke uten at samtalen blir avbrudt av unger. Få fullføre et resonnement. Jeg føler meg som en halv setning av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5147 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, tur er bra. Men jeg skjønner det blir verre med hunder og unger Er forresten enig i at det er bra med snakking og bilkjøring. Bortsett fra at jeg har en mann som er en trafikk-kjefter, og dermed snakker mye til omgivelsene rundt seg i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. januar 2009 #5148 Del Skrevet 13. januar 2009 Tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5149 Del Skrevet 13. januar 2009 Takk for påminnelsen! Da kommer jeg tilbake etterpå. Men først skal jeg trene og spise middag. Føler meg temmelig flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #5150 Del Skrevet 20. januar 2009 Obama. For en nydelig tale. Jeg ble helt rørt her jeg sitter. Den er rett og slett glitrende skrevet, både språklig og innholdsmessig. Jeg er optimist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #5151 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har vært på skitur i dag. Jeg ble ordentlig sint på alle skifantomer i tenårene som brøyter seg vei og tråkker over skiene til bedagelige turgåere som meg selv. Men jeg klarte ikke å være grinete lenge, til det var det for fint ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. januar 2009 #5152 Del Skrevet 20. januar 2009 Heldiggris! Men var det ikke grått og vått, da? (forøvrig samme Obama-inntrykk som deg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #5153 Del Skrevet 20. januar 2009 Grått og vått, nei? Helt nydelig. Masse snø og fint føre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. januar 2009 #5154 Del Skrevet 21. januar 2009 Obama. For en nydelig tale. Jeg ble helt rørt her jeg sitter. Den er rett og slett glitrende skrevet, både språklig og innholdsmessig. Jeg er optimist! Han høres lovende ut Bare det at de har valgt en intelligent og veltalende president, som i tillegg anerkjenner at det i det hele tatt eksisterer en klimaproblematikk, er jo en fantastisk forbedring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5155 Del Skrevet 21. januar 2009 Godt oppsummert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5156 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har følt meg litt uvel i dag, småkvalm og ikke så mye matlyst. Jeg skal ta det helt med ro i kveld og legge meg tidlig i håp om at det ikke utvikler seg. Jeg MÅ på jobb i morgen. Ergo legger jeg meg på sofaen og begynner på Revolutionary Road. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. januar 2009 #5157 Del Skrevet 23. januar 2009 Håper formen er bedre, Ciara . Bra bok? Det er den som er basert på den nyeste Sam Mendes filmen, ikke sant? Leste en artikkel om den i Morgenbladet nylig og ble trigget til å lese den. For tiden leser jeg Johan Harstad - Darlah. Det er en ungdomsbok, men så skummel at jeg vet ikke helt om jeg tør fortsette (kommet halvveis). Får litt flashbacks til Blindpassasjeren (norsk, traumatisk sci-fi fra sent 70-tall) og tidlig Lost. Og illustrasjonene er nesten det skumleste . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. januar 2009 #5158 Del Skrevet 23. januar 2009 Snublet i en pocketutgave av "Huset ved moskeen", og måtte bare kjøpe den. Din feil :fyfy: Har ikke fått begynt å lese enda, men den ligger klar og venter, blir sikkert tid til å lese i ukene fremover. Håper formen er bedre, når er det uansett helg og jeg håper du kan slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5159 Del Skrevet 23. januar 2009 Håper formen er bedre, Ciara . Bra bok? Det er den som er basert på den nyeste Sam Mendes filmen, ikke sant? Leste en artikkel om den i Morgenbladet nylig og ble trigget til å lese den. For tiden leser jeg Johan Harstad - Darlah. Det er en ungdomsbok, men så skummel at jeg vet ikke helt om jeg tør fortsette (kommet halvveis). Får litt flashbacks til Blindpassasjeren (norsk, traumatisk sci-fi fra sent 70-tall) og tidlig Lost. Og illustrasjonene er nesten det skumleste . Formen er fin Filmen er basert på boken, som er en skikkelig klassiker. Flere jeg kjenner sier det er den beste boka de har lest. Har ikke kommet så langt, men det er absolutt lovende. Darlah er kjempebra. "I verdensrommet kan ingen høre deg skrike!" Stas å se deg igjen Snublet i en pocketutgave av "Huset ved moskeen", og måtte bare kjøpe den. Din feil :fyfy: Har ikke fått begynt å lese enda, men den ligger klar og venter, blir sikkert tid til å lese i ukene fremover. Håper formen er bedre, når er det uansett helg og jeg håper du kan slappe av Jeg elsker å være skyld i slike ting! Spent på høre hva du synes om den. Ønsker deg også en fin og rolig helg. Men tempoet ditt regulerer seg kanskje selv om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5160 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg skal bake kake i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå