Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"The secret", faktisk. :sukk: Neste trinn på stigen er Paulo Coelho, sann mine ord.

Men hey! :vinke:

Ville bare stikke innom og lese litt, siden jeg har vært lite innom i det siste. Skolestart (og fotballstart og fiolinstart og turnstart og foreldremøter og vikaroppdrag og herk) betyr stress. Men jeg må jo si at jeg har lest din anbefaling om Pinnsvinets eleganse. Og fremdeles har en tåre i øyekroken ;)

Edit: glemte en veldig viktig "a" i fornavnet til Coelho *skamme seg*

Pulo Coelho! :ler::ler::ler:

Nå ble jeg stolt her, jeg VISSTE du ville like den boken! :)

Oppovertrinn eller nedovertrinn? :lur:

Hehe, nedover, så klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslappende dag. Har sullet rundt i heimen, spist for mye sjokolade. Nå skal det vaskes. Jeg skal være alene hjemme i kveld, har planer om å ha tenkte stearinlys overalt og skikkelig nyvasketduft i huset *innser at mannen ville tilbragt en alenekveld svært annerledes* Til gjengjeld skal jeg kompensere det jentete aspektet ved å ligge på sofaen og drikke øl. Man er da et sammensatt individ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alene i kveld, og har også planlagt stearinlys! :ler: Og litt vin selvsagt. Først skal minsten bade og i seng og deretter skal jeg tenne lys.

Cyberselskap. :)

I dag har jeg forresten plantet masse :) Har plantet tulipaner, krokus og liljekonvall. Så nå er det bare å glede seg til våren igjen :)

Gulp. Jeg pleier ikke gjøre dette før i juleferien. Har jeg dårlig tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alene i kveld, og har også planlagt stearinlys! :ler: Og litt vin selvsagt. Først skal minsten bade og i seng og deretter skal jeg tenne lys.

Cyberselskap. :)

Gulp. Jeg pleier ikke gjøre dette før i juleferien. Har jeg dårlig tid?

Great minds think alike! :)

Jeg tror heller vi var veldig tidlig ute. Det står jo at de kan plantes fra september til desember, om jeg ikke husker feil.

I dag har jeg:

-Plantet enda flere krokus, snøhvite og lilla

-Klippet busker og ordnet litt ute

-Vasket gulv

-Vasket badet

-Pusset stålhvitevarene

-Tørket støv

-Vasket og strøket sengetøy. Jeg har forresten lyst på denne, selvsagt til bruk i små doser

-Pusset de to vinduene som begynte å se litt skitne ut

Fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten lyst på denne, selvsagt til bruk i små doser

Eller denne. Jeg elsker verbena. Har et duftlys med verbena fra l'Occitane, og det er det perfekte duftlys. Lukter friskt og rent, og ikke for sterkt. Pleier også bare å brenne det en liten stund før det slukkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg du ahr all grunn til.

Jeg har gjort deprimerende lite. Faktisk har jeg vel ikke gjort annet nyttig enn å holde det ryddig her.

Nå er to av ungene på overnatting hos kamerater, og mannen er på guttekveld. Jeg sitter foreløpig og finner finner litt ny musikk til spinningtimen min. Derfor har jeg lastet ned den siste platen til Madonna. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havesyken sprer seg cyberraskt her også!

Sommerens ferieby, Le Lavandou, er forøvrig oppkalt etter de derre provencalske vaskekonene som liksom skal ha brukt slik spray (og ikke etter lavendelen som mange tror). I mangel av slik spray, har jeg noen provencalske såper i lintøyskuffene. Enn så lenge. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å gå til anskaffelse av dette også. Praktisk og fint, synes jeg :)

Har virkelig lyst på mye i dag. Får lønn om to uker, og da tror jeg det skal shoppes litt småstæsj til hjemmet. Jeg trenger blant annet en ny Rosendahl-potte til en orkidé, og en badekarbro.

I kveld skal det leses. Jeg er lei meg for at jeg glemte å få med meg den siste boken om Jarle Klepp, Charlotte Isabel Hansen, fra jobb på fredag. Men jeg har den siste til Paul Auster, Man in the dark, pluss en rekke uferdige prosjekter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg du ahr all grunn til.

Jeg har gjort deprimerende lite. Faktisk har jeg vel ikke gjort annet nyttig enn å holde det ryddig her.

Nå er to av ungene på overnatting hos kamerater, og mannen er på guttekveld. Jeg sitter foreløpig og finner finner litt ny musikk til spinningtimen min. Derfor har jeg lastet ned den siste platen til Madonna. :sjenert:

Å holde det ryddig med tre gutter er vel utfordring nok?

Og jeg må si du er veldig flink som skal drive med spinning en lørdagskveld. Kvalifiserer husvask som trening? :sjenert:

Havesyken sprer seg cyberraskt her også!

Sommerens ferieby, Le Lavandou, er forøvrig oppkalt etter de derre provencalske vaskekonene som liksom skal ha brukt slik spray (og ikke etter lavendelen som mange tror). I mangel av slik spray, har jeg noen provencalske såper i lintøyskuffene. Enn så lenge. :lur:

Var det en fin by? Høres i hvert fall riktig sjarmerende ut. Har ikke tenkt på ordlikheten mellom lavande og laver før. Ble lavendel kalt lavande fordi den ble brukt til vasking, mon tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg må si du er veldig flink som skal drive med spinning en lørdagskveld. Kvalifiserer husvask som trening? :sjenert:

Jeg skal ikke trene, det er bare musikkteori. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fascinerende. Er du instruktør? Eller trener du alene?

Jeg har nettopp begynt å ha spinningtimer som instruktør. Jeg har gått på kurs og har to timer i uka foreløpig. Det er ganske gøy. :) (Og ikke minst en avveksling til det jeg gjør ellers.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...