Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er GØY å jobbe om dagen, kjenner jeg får mye energi av jobben. Flust av nye bøker, travelt, spennende nye prosjekter - kort sagt kjenner jeg at jeg :hjerte: den norske bokbransjen ;) Det er et privilegium å få jobbe med litteratur når det er nettopp litteraturen man brenner for, å få møte forfattere når man ser sånn opp til dem, og å jobbe med andre mennesker som føler det på akkurat samme måte. Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, absolutt. Noe oppskrytt må jeg jo si det er, men det er da artig. Bare gratis mat og vin er jo fint i seg selv. Kjendiser er jeg ikke så opptatt av, men man har det da hyggelig med kolleger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten har forsvunnet til Kunstnernes hus eller Litteraturhuset. Og der er jeg bare interessert i å delta hvis jeg er dritings, men 1) jeg er ikke dritings, og 2) hadde jeg vært dritings burde jeg definitivt ikke vært der, og 3) jeg må holde ut på jobb i morgen også.

*fornuftig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt. Noe oppskrytt må jeg jo si det er, men det er da artig. Bare gratis mat og vin er jo fint i seg selv. Kjendiser er jeg ikke så opptatt av, men man har det da hyggelig med kolleger ;)

Sånne ting er vel alltid litt oppskrytt -hovedpoenget er vel ikke å være der, men å kunne fortelle i ettertid at du var der. :fnise:

Men hvorfor er du så tidlig tilbake da? :ler:

Det lurte jeg også på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten har forsvunnet til Kunstnernes hus eller Litteraturhuset. Og der er jeg bare interessert i å delta hvis jeg er dritings, men 1) jeg er ikke dritings, og 2) hadde jeg vært dritings burde jeg definitivt ikke vært der, og 3) jeg må holde ut på jobb i morgen også.

*fornuftig*

Men hvordan skal vi få all den saftige sladderen da, når vår eneste informant drar hjem tidlig? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hemmeligheten er vel at det er vesentlig mindre saftig sladder enn man skulle tro. Men det holder alle andre enn jeg tett om, og dermed skapes det en myte om at hagefesten er ekstremt spennende og stedet der ALT skjer.

Som deres informant synes jeg dere burde sette pris på at jeg er ærlig, og sladrer om at det faktisk ikke finnes noe sladder. Men ikke si det videre.

Endret av Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min munn er lukket med syv segl.... Minst.

Jeg stakk innom boken din, og så at du var så glad for jobben din. Så hyggelig at du trives og har det fint på jobb! :) Jeg ble nesten misunnelig, og begynner å glede meg til jeg skal ut i arbeidslivet igjen selv om et års tid. Men foreløpig er det studier som gjelder. Selv om jeg surrer bort alt for mye tid på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...