Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Lucky you! :) Lang ferie er ikke å forakte. Vi funderer litt på å dra på ferie langt vekk etter jul. Det hadde vært fint å noe sånt å se fram mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Januar/februar er jo et deilig tidspunkt å reise bort på :) Jeg og en venninne dro mpå en nomså spontan tur til Tenerife i januar et år -det kan anbefales... Ikke det mest spennende stedet, men ideelt for en uke med :sol: på studentbusjett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt kjapt og satte kaffen i halsen, men fant etterhvert ut at det antagelig ikke dreier seg om små gnager-dyr :fnise:

:ler: :ler: Det var dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billetter til musekonserten er forresten bestilt! :fnise:

Så bra du fikk billetter. Jeg skal speide etter deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speid i vei :) Etter hvordan folk her tidligere fortalte hvordan de så meg for seg, så vil jeg tro du kommer til å se meg i feil person :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speid i vei :) Etter hvordan folk her tidligere fortalte hvordan de så meg for seg, så vil jeg tro du kommer til å se meg i feil person :ler:

Jeg vil tro at det blir ganske enkelt å finne deg. Du kommer til å være den eneste der med en bok under armen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens utfordring: "En nokså ny bok, en amerikansk mann som har skrevet om barndommen sin -eller var det i England? Det var bilde av en gutt midt i veien i litt gammeldagse klær, og så tror jeg han var jødisk..."

Tar du den er du god... ;) Jeg tok den ikke, men låner fant den tilfeldigvis likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer opplysningene da? Eller er det en typisk kundehenvendelse - dvs alle eller mange av de få holdepunktene er riv ruskende gale?

*venter i spenning på utfordringen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drageløperen :klappe:

Den kjente jødiske selvbiografien som kanskje foregår i England... Det er ikke alltid jeg tenker at "Dét burde jeg jo skjønt"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig typisk. Det er nesten så en lurer på hvorfor de vil lese boka når de ikke har fått med seg noenting.

Jeg er så lei av sånne kunder, heldigvis har jeg ikke mye med dem å gjøre. Flere forespørsler a la "jeg leter enn bok, jeg husker ikke tittelen, av en forfatter som heter Hansen eller Olsen eller noe i den gata, og den er gul", og jeg klikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tenkte Frank McCourt jeg... og den er jo ikke ny.. :sjenert:

Jeg tenkte også på den, men hun var så sikker på at den var relativt ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte Frank McCourt jeg... og den er jo ikke ny.. :sjenert:

Men nå har du jo misforstått :ler: Når en kunde sier boka er ny, kan du banne på at den minst er fem år gammel, så du kunne like gjerne hatt helt rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...