Prinsesse på erten Skrevet 15. april 2007 #3801 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hun var igrunnen ganske pinlig på selve Oscrautdelinga også -hulket og gråt i evigheter. Først var det litt søtt, etter et par minutter med hysterisk hulking var det mer "Vi har skjønt det nå, se å bli ferdig" ← Var ikke det Gwyneth? Frøken Paltrow i sukker-klissete rosa kjole med sammenbrudd på Oscar-scenen er noe av det mest pinlige jeg har sett. Var også Halle litt vel over-takknemmelig da hun vant for Monsters Ball? Og for å svare på spørsmålet ditt, Ciara. Halle spiller i Perfect Stranger, ja. Og hun gjorde vel ikke en fantastisk figur denne gangen heller Gjesp! Endret 15. april 2007 av Prinsesse på erten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 15. april 2007 #3802 Del Skrevet 15. april 2007 Var ikke det Gwyneth? Frøken Paltrow i sukker-glissete rosa kjole med sammenbrudd på Oscar-scenen er noe av det mest pinlige jeg har sett. Var også Halle litt vel over-takknemmelig da hun vant for Monsters Ball? ← Mener at Halle gråt og dramatiserte fordi hun var den første svarte/mørkhudete/afro-amerikanske kvinnen som fikk en Oscar? Men jeg er enig; Gwyneth sin opptreden var hakket pinligere . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. april 2007 #3803 Del Skrevet 15. april 2007 Mener at Halle gråt og dramatiserte fordi hun var den første svarte/mørkhudete/afro-amerikanske kvinnen som fikk en Oscar? Men jeg er enig; Gwyneth sin opptreden var hakket pinligere . ← Var visst det som sendte henne over kanten ja... Husker Halle som hakket verre -med det kan skyldes at Gwyneth så jeg bare i opptak, Halle så jeg direkte i 6-tida om morgenen etter å ha sitte oppe hele natta, og iritasjons-terskelen synker proposjonalt med søvnmangtel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. april 2007 #3804 Del Skrevet 15. april 2007 Hei jenter! Hóres ut som om du har hatt en kjempefin helg Ciara! min har ikke vaert så vaerst den heller, med delig vaer. :-D Har lest ut Havnene i Levanten og deler som lovt anmeldelsen med dere: Amin Maalouf: Havnene i Levanten Havnene i Levanten er historien om Ossyane Ketabdar. Det er historien om hans bakgrunn som andregenerasjons "innvandrer" i Libanon med en gal, tyrkisk prinsesse til bestemor. Det er historien om hans opphold i Frankrike der han bosetter seg for å studere medisin og som han forlater som helt etter andre verdenskrig. Og det er historien om konsekvensene den arabisk-israelske konflikten har for han og hans familie. Jeg må si jeg liker denne boka. Jeg liker måten den er skrevet; som et slags intervju av hovedpersonen. Jeg liker hvordan fortelleren stiller de samme spörsmålene jeg selv ville stilt meg. Jeg liker at man får innsikt i hvordan store konflikter i historien kan ha påvirket enkeltindividers skjebne. Jeg liker mötene mellom forskjellige kulturer. Og sist, men ikke minst, liker jeg den vakre slutten. En flott leseropplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3805 Del Skrevet 16. april 2007 Gwyneth er fæl! Amin Maalouf: Havnene i Levanten ← Tusen takk for anmeldelse! Jeg må visst få ut fingeren og få lest noe av Maalouf. Denne hørtes veldig spennende ut, så den blir neste prosjekt av ham etter Leo afrikaneren (som har ligget på vent en god stund ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 16. april 2007 #3806 Del Skrevet 16. april 2007 Gwyneth er fæl! ← Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3807 Del Skrevet 16. april 2007 Uenig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 16. april 2007 #3808 Del Skrevet 16. april 2007 Nix Hun er sippete, blodfattig og en grå mus som er gift med en sippete, sutrete fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. april 2007 #3809 Del Skrevet 16. april 2007 Gwyneth er fæl! ← Nix Hun er sippete, blodfattig og en grå mus som er gift med en sippete, sutrete fyr.←Er det nå tiden er inne for den klassiske kommentaren: "Åååå, dere er bare misunnelige, er dere!" For the record: Jeg er egentlig enig med dere, om det skulle være noen tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 16. april 2007 #3810 Del Skrevet 16. april 2007 Nix Hun er sippete, blodfattig og en grå mus som er gift med en sippete, sutrete fyr. ← Chris Martin er en pingle, og Coldplays musikk får meg i dårlig humør. Er heller ikke overbegeistret for dørselgere som kommer og forstyrrer meg når jeg tilfeldigvis har en dårlig dag *tusler beskjemmet ut før jeg rekker å nevne flere ting som irriterer meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3811 Del Skrevet 16. april 2007 Nix Hun er sippete, blodfattig og en grå mus som er gift med en sippete, sutrete fyr. ← Er Chris Martin sutrete? Er det nå tiden er inne for den klassiske kommentaren: "Åååå, dere er bare misunnelige, er dere!" For the record: Jeg er egentlig enig med dere, om det skulle være noen tvil. ← Ja, det er klart. Jeg skulle selvsagt gjerne vært anemisk og sippete selv Chris Martin er en pingle, og Coldplays musikk får meg i dårlig humør. Er heller ikke overbegeistret for dørselgere som kommer og forstyrrer meg når jeg tilfeldigvis har en dårlig dag *tusler beskjemmet ut før jeg rekker å nevne flere ting som irriterer meg* ← Noe Coldplay er bra, synes jeg. Få det ut, Miami, få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2007 #3812 Del Skrevet 16. april 2007 Nix Hun er sippete, blodfattig og en grå mus som er gift med en sippete, sutrete fyr. ← Er Chris Martin sutrete? ← Tja, Coldplay er jo ikke akkurat muntre humørspredere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 16. april 2007 #3813 Del Skrevet 16. april 2007 Er Chris Martin sutrete? ← Tja, nå er jeg prinsessen av melankoli, men Chris Martin er for meg sutring, syting og selvmedlidenhet (jeg hadde faktisk en tråd om det på KG for lenge siden). Han er en oppskrytt kvasi-melankoliker. Jeg har den første platen, ble revet med av hypen, men den er bare et irriterende element i samlingen min . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 17. april 2007 #3814 Del Skrevet 17. april 2007 Nå er jeg godt i gang med Goodmans The Lake of Dead Languages, og jeg må bare si takk til den eller de av dere her inne som anbefalte denne. Jeg storkoser meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3815 Del Skrevet 17. april 2007 Tja, nå er jeg prinsessen av melankoli, men Chris Martin er for meg sutring, syting og selvmedlidenhet (jeg hadde faktisk en tråd om det på KG for lenge siden). Han er en oppskrytt kvasi-melankoliker. Jeg har den første platen, ble revet med av hypen, men den er bare et irriterende element i samlingen min . ← Moro med antipatier! Jeg aner ikke noe om han er sytete eller ikke, og Coldplay er generelt ikke mine favoritter. Den siste plata er likevel ganske bra. Ble forresten litt misunnelig på at du kan kalle deg Prinsessen av melankoli. For all del, jeg føler ikke jeg har krav på en slik tittel, det hørtes bare så bra ut Nå er jeg godt i gang med Goodmans The Lake of Dead Languages, og jeg må bare si takk til den eller de av dere her inne som anbefalte denne. Jeg storkoser meg! ← Fortell da, Pnin - Hva er dette for noe og hvorfor storkoser du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irma Skrevet 17. april 2007 #3816 Del Skrevet 17. april 2007 Brukte søndagen min til å sitte i solen på balkongen og lese "Gutten på passbildet" av Espen Haavardsholm. Den likte jeg godt! ikke hver dag jeg leser en bok i ett jafs. Fikk lyst til å lese mer av ham-noen anbefalinger ? Fortsatte kvelden på jakt i bokhylla etter mer. Der stod Glamorama. Den må ha stått der noen år og blitt fullstendig ignorert. Jeg har begynt. Og lest. Men tror det blir litt mye mas for meg. Selv om ideen er god. Er i modus for noen bøker med mening om dagen. Eller-det er jeg i grunn alltid. Hvorfor ikke være litt gæern og hive seg over Stig Larsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3817 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har ikke lest noe Espen Havaardsholm, så jeg har dessverre ingenting å anbefale. Glamorama er vel interessant som idé, men ikke en roman jeg ville prioritert. Hvis du vil ha noe givende og meningsfullt vil jeg anbefale James Meeks Kjærlighetens utposter. Jeg skrev anmeldelse av den overfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3818 Del Skrevet 18. april 2007 Slitsom dag i dag. Kjenner på meg at det er vegetere-foran-tven-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3819 Del Skrevet 18. april 2007 Eneste som muligens slår Chris på målstreken må være Robbie Williams når han er i det-er-synd-på-meg-som-er-så-rik-og-populær-innerst-inne-er-jeg-misforstått-og-ensom. "I'll be misunderstoood... by the beautiful and gooood" Vær så snill! ← TAKK! Han er utrolig irriterende. "Jeg er avhengig av sex! Stakkars meg har et problem og må ligge med alle jentene jeg ser! Og stakkars meg har aldri vært forelsket! Og stakkars meg, ingen skjønner at jeg er en helt vanlig fyr, men fordi jeg - stakkars meg- har så mye penger tror de at jeg er så heldig og har det så fantastisk med alle pengene og alle damene, men egentlig er det bare syyyyyynd på meg!" Slitsomt. God bedring, kos deg med Stieg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3820 Del Skrevet 20. april 2007 Dette har vært en virkelig slitsom uke, så det er enda bedre enn vanlig å ha helg. I stedet for å stivne på sofaen skal jeg og sambo ut og gjøre byen utrygg. Har hatt lyst på margaritas hele uka! Og i morgen skal jeg sove leeenge Må finne meg en bok å lese i helgen. Har en del hyllemetre å velge mellom, så det bør ikke bli vanskelig... God helg, kjære bokdamer! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå