Ciara Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3681 Del Skrevet 20. mars 2007 Man treffer i hvert fall nok rare folk i butikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 22. mars 2007 #3682 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå har jeg endelig begynt på Moon Palace, Ciara. Mannen snappet den før meg og har i etterkant klart å låne den bort til en kompis Men nå var den tilbake i bokhylla. VELDIG lovende! Liker kjempegodt starten og er spent på resten. I morgen skal jeg til Gøteborg med jobben. 4 timer tog hver vei. Da skal det leses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2007 #3683 Del Skrevet 22. mars 2007 Den store fordelen med lange reiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 22. mars 2007 #3684 Del Skrevet 22. mars 2007 Den store fordelen med lange reiser ← Det må nok jobbes litt også, men jeg er redd for at boken kommer til å være farlig mer fristende enn PCen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3685 Del Skrevet 22. mars 2007 Du kommer til å få en hyggelig tur. Og tar du med deg Music of Chance på en annen tur kommer du til å få det om mulig enda hyggeligere Jeg liker å reise med tog. Så mye mindre stressende enn fly (selv om det er praktisk), på fly klarer jeg sjelden å lese noe. Da må da i så fall være en ufattelig spennende krim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 22. mars 2007 #3686 Del Skrevet 22. mars 2007 Er bare innom for å tilstå at jeg er et elendig lesesirkelmedlem :icon_frown: Jeg har ikke lest noen av bøkene etter jul, men jeg leser anmeldelsene og noterer titler og boanbefalinger. Kommer sterkere tilbake med Stormfulle høyder, den har jeg inne! Akkurat nå leser jeg Miraklene i Santo Fico når jeg har en ledig stund. Det er dessverre alt for sjelden. Litt på forskudd, ha en fin helg Ciara og bokdamene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irma Skrevet 22. mars 2007 #3687 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg skal på tur i helgen og har akkurat pakket Moon Palace i kofferten :-) så hvis det blir dårlig vær og/eller jeg blir skikkelig lat så skal jeg lese den. Gleder meg! God helg damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 23. mars 2007 #3688 Del Skrevet 23. mars 2007 03.2007 (12:31) ] Nå har jeg endelig begynt på Moon Palace, Ciara. Mannen snappet den før meg og har i etterkant klart å låne den bort til en kompis Men nå var den tilbake i bokhylla. VELDIG lovende! Liker kjempegodt starten og er spent på resten. I morgen skal jeg til Gøteborg med jobben. 4 timer tog hver vei. Da skal det leses ← Jeg skal på tur i helgen og har akkurat pakket Moon Palace i kofferten :-) så hvis det blir dårlig vær og/eller jeg blir skikkelig lat så skal jeg lese den. Gleder meg! God helg damer. ← Smarte jenter leser Auster En god helg til C. og alle dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 23. mars 2007 #3689 Del Skrevet 23. mars 2007 Henger meg på Blanca her. God helg til Ciara og dere andre bokelskere Har ikke fått lest månedens bok, tror det spøker for de neste månedene også. Stygt redd for at det blir travle tider frem til juni. Kanskje jeg skal sikte meg inn på juliboka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3690 Del Skrevet 25. mars 2007 Er bare innom for å tilstå at jeg er et elendig lesesirkelmedlem :icon_frown: Jeg har ikke lest noen av bøkene etter jul, men jeg leser anmeldelsene og noterer titler og boanbefalinger. Kommer sterkere tilbake med Stormfulle høyder, den har jeg inne! Akkurat nå leser jeg Miraklene i Santo Fico når jeg har en ledig stund. Det er dessverre alt for sjelden. Litt på forskudd, ha en fin helg Ciara og bokdamene ← Du er da ikke noe elendig lesesirkelmedlem Hvordan liker du Miraklene i Santo Fico? Har lurt på å lese den. Håper du har hatt en fin helg Jeg skal på tur i helgen og har akkurat pakket Moon Palace i kofferten :-) så hvis det blir dårlig vær og/eller jeg blir skikkelig lat så skal jeg lese den. Gleder meg! God helg damer. ← Hei Irma, skal du langt bort igjen? God fornøyelse med Auster og håper du har hatt en fin tur Smarte jenter leser Auster En god helg til C. og alle dere andre ← Henger meg på Blanca her. God helg til Ciara og dere andre bokelskere Har ikke fått lest månedens bok, tror det spøker for de neste månedene også. Stygt redd for at det blir travle tider frem til juni. Kanskje jeg skal sikte meg inn på juliboka... ← Sånn er det. Kom tilbake når du er klar Er det travel lesing av pensumlitteratur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3691 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har vært bortreist i helga, og det var virkelig deilig. Følte jeg fikk slappet skikkelig av. Har ikke gjort noe særlig spennende, men det er så bra bare å skifte omgivelser for et par dager. Føler meg revitalisert Ellers er jeg i strålende humør. Ting går framover, og været er fantastisk. Hvem kan deppe da? Leste Blodlenka i dag, og gleder meg til å diskutere den. Tror det kan bli en spennende diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. mars 2007 #3692 Del Skrevet 25. mars 2007 Så bra at du fikk slappet av i helga, virker som om det var sårt tiltrengt. Håper du får litt roligere dager fremmover Jeg hopper over Blodlenka, og går rett på "Stormfulle høyder". Går ikke så fort med lesingen min for tida, så da får det heller være at jeg ikke rekker over riktig alle bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 26. mars 2007 #3693 Del Skrevet 26. mars 2007 Du kommer til å få en hyggelig tur. Og tar du med deg Music of Chance på en annen tur kommer du til å få det om mulig enda hyggeligere Jeg liker å reise med tog. Så mye mindre stressende enn fly (selv om det er praktisk), på fly klarer jeg sjelden å lese noe. Da må da i så fall være en ufattelig spennende krim. ← Det ble en fin tur, ja. Men det ble ikke fullt så mye lesing som jeg hadde håpet. På toget på veien ned satt jeg ovenfor en gammel gubbe som gryntet og stønnet noe verre. Det påvirket nok konsentrasjonen min noe. Og på bussen tilbake (som forøvrig var fylt til randen) havnet jeg bak en mann og en kvinne som underveis begynte å sjekke hverandre opp. Det ble rett og slett litt mye for min nyskjerrighet Det bor vel en kikker i oss alle..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irma Skrevet 26. mars 2007 #3694 Del Skrevet 26. mars 2007 Å så spennende busstur! Går ikke å lese da, nei! Jeg var bare på en liten innelandsreise nordpå i helgen, ikke så langt denne gangen, og det var knallsol hele helgen! og åpnet ikke boka engang...altfor fint å være ute på sightseeingtur. Nå er det herrrlige dager jenter! og snart påske, da blir det mer Auster på meg. Så jeg sikrer meg en klar plass blant "de smarte" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3695 Del Skrevet 26. mars 2007 Så bra at du fikk slappet av i helga, virker som om det var sårt tiltrengt. Håper du får litt roligere dager fremmover Jeg hopper over Blodlenka, og går rett på "Stormfulle høyder". Går ikke så fort med lesingen min for tida, så da får det heller være at jeg ikke rekker over riktig alle bøkene. ← Skjønner jeg godt. Gleder meg til Stormfulle høyder Er du på farten i Europa for tiden? Det ble en fin tur, ja. Men det ble ikke fullt så mye lesing som jeg hadde håpet. På toget på veien ned satt jeg ovenfor en gammel gubbe som gryntet og stønnet noe verre. Det påvirket nok konsentrasjonen min noe. Og på bussen tilbake (som forøvrig var fylt til randen) havnet jeg bak en mann og en kvinne som underveis begynte å sjekke hverandre opp. Det ble rett og slett litt mye for min nyskjerrighet Det bor vel en kikker i oss alle..... ← Hvordan gikk det med paret da? *nysgjerrig romantiker* Å så spennende busstur! Går ikke å lese da, nei! Jeg var bare på en liten innelandsreise nordpå i helgen, ikke så langt denne gangen, og det var knallsol hele helgen! og åpnet ikke boka engang...altfor fint å være ute på sightseeingtur. Nå er det herrrlige dager jenter! og snart påske, da blir det mer Auster på meg. Så jeg sikrer meg en klar plass blant "de smarte" ← Jeg elsker Nord-Norge Du hadde det sikkert kjempefint. Ville foretrukket sol i Nord-Norge over Paul Auster anyday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 26. mars 2007 #3696 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvordan gikk det med paret da? *nysgjerrig romantiker* ← De utvekslet telefonnr. på slutten. Veeeeldig koselig. Ble helt varm om hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 26. mars 2007 #3697 Del Skrevet 26. mars 2007 Ellers er jeg i strålende humør. Ting går framover, og været er fantastisk. Hvem kan deppe da? ← Ja, er det ikke bare helt fantastisk nå! JEG ER VÅRYR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3698 Del Skrevet 26. mars 2007 De utvekslet telefonnr. på slutten. Veeeeldig koselig. Ble helt varm om hjertet. ← Så hyggelig Kanskje det blir vår- og sommerromanse på dem! Ja, er det ikke bare helt fantastisk nå! JEG ER VÅRYR! ← Ja, det er deilig. Humøret blir tjue hakk bedre og alt føles lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 27. mars 2007 #3699 Del Skrevet 27. mars 2007 Er det travel lesing av pensumlitteratur? ← Eller rettere sagt oppgaveskriving. Det fører gjerne med seg lesing av annet enn pensumlitteratur også, så nå er hodet mitt fullt og tungt Skal nok få lest litt i påskeferien. Stieg Larsson står på lista, sammen med Forbrytelse og Straff. Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2007 #3700 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvordan liker du Miraklene i Santo Fico? Har lurt på å lese den. ← Jeg tror jeg liker den, men jeg har holdt på med den alt for lenge til å få noe flyt i lesingen. Jeg synes den har gode miljøskildringer og et troverdig persongalleri så langt, satser på å få lest den i solveggen i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå