nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #681 Del Skrevet 24. januar 2006 Herregud, jenter, nå fikk dere meg til å le fælt her altså! Den tellekonkurransen til Lilypie og Anette tok knekken på meg Jeg pleier å helle av soyasausen før de skal stekes, for biffen har på en måte blitt mer kokt enn stekt når jeg ikke har gjort det. MEN, jeg er intet matorakel, så sjansen for at jeg gjør noe feil er ganske stor Jeg bruker bare så mye soyasaus at biffstrimlene er ganske godt dekket. Og jepp, i dag begynte jobbing igjen. Det var koselig, jeg har tydeligvis vært savnet, og det er jo hyggelig Etter jeg kom hjem har jeg rukket å lese en artikkel på pensum, så får jeg se hvor mye jeg orker. Orker ofte ikke å lese så mye pensum etter jobb, holder på å sovne stadig vekk Aha! Frøken Detektiv har løst saken! Da var det ikke deg altså. Da må du jo lese boken Hvor er Bustetrollet, forresten? Hun har ikke forlatt oss, håper jeg? ← Ha!! Jeg synes ikke det var såååå morsomt da... med tanke på at jeg har vært gjennom HELE dagboken din to ganger i dag!! Tror jeg kjenner den bedre enn deg snart, Ciara!! Takk for mattips... skal teste det snart! Og du har smakt spekeskinke og ridderost? Likte du det? Det er best når du har tomat og gode avocadoskiver til også ' salt og litt pepper, synes jeg! Jeg vet ikke hvor tulletrollet har blitt av... er litt bekymret for henne egentlig... Hun har ikke følt seg så bra etter jul tror jeg, vært en del syk osv. Tror også at hun er ganske opptatt med skolen... Og nå er det en stund siden hun har skrevet noe i dagboken sin... Jeg håper hun kommer tilbake snart og at alt er i orden!! *sende masse positive vibber til trollet* Forhåpentligvis blir hun også med på neste bokrunde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #682 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hei Heidi! Må bare si at katten din er jo helt nyyyydelig!!!! awwwwwwwwwww!! Jeg også elsker katter, og har to selv! Alfa og Pi Har ikke bilde av dem, men håper å få meg et digitalt kamera snart, og da skal jeg nok få vist dem frem! Så BRA at du blir med, Lois!! (for de som ikke vet det, så er Lois fantastisk på å lage kaker, hun er bla. "konditor" i cafeen min!! Så, nå kan vi nok vente oss masse godt på diskusjonsmøtene våres! ) Endret 24. januar 2006 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2006 #683 Del Skrevet 24. januar 2006 Du har prøvd å skrive en bok? En roman? Sendte du den noen gang inn til forlag? Nå ble jeg nysgjerrig Prøvd er definitivt ordet, kom aldri så langt... men en gang... kanskje... eller... The Virgin Suicides er herved skrevet opp på lista. Det er Jeffrey Eugenides som skrev den, er det ikke? Leste Middlesex av ham, og var sånn passe fornøyd. Men The Virgin Suicides er kanskje bedre? ← Det er ham ja. begynte på Middelsex en gang, men ble av ymse årsaker aldri ferdig, så jeg kan ikke sammenlikne dem (på den annen side, hadde den vært knallbra, hadde jeg vel sørget for å få lest den ferdig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #684 Del Skrevet 24. januar 2006 Hmmmmmm... og jeg som har "Middelsex" så høyt på "skal-kjøpe" listen min! Synes jeg har lest så mye bra om den jeg... Anbefaler dere at jeg skipper den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2006 #685 Del Skrevet 24. januar 2006 Neida, det synes jeg ikke. Har stadig ambisjoner om å lese den ferdig... en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #686 Del Skrevet 24. januar 2006 Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #687 Del Skrevet 24. januar 2006 Hva leser du på nå da, Hilde? Gulldronning? Jeg har ikke begynt på den ennå... vet ikke hvor jeg får viljestyrken fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #688 Del Skrevet 24. januar 2006 Her er pusen jeg vokste opp med! *savne veldig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2006 #689 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har lest Gulldronning fra før av, så jeg tenkte å lese den på nytt rett flr den 1., så jeg har alt friskt i minne... Akkurat nå leses det svært lite i heimen, har ikke helt samvittighet til å sette meg ned med en bok før jeg har fått ryddet alt på plass. Dessuten er sofaen full av ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2006 #690 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Fine pusen... Og så så stilig bilde Har egentlig veldig lyst på katt, men er redd for at jeg blir så bundet av det og at det skal bli vanskelig å reise bort... Kanskje ikke så rart at jeg er singel -sa noen bindings-problemer...? Endret 24. januar 2006 av HildeSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #691 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Åh ja... selvsagt! Du må jo ha masse å få ordnet opp i der! Det kan jeg forstå. Er det fast jobb, eller vikariat? Endret 24. januar 2006 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 24. januar 2006 #692 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg blir nok ikke med på bokringen denne runden, men jeg følger jo med her, så det er ingen umulighet at jeg slenger meg på neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #693 Del Skrevet 24. januar 2006 Håper du blir med på neste runde, Tommeline! Da skal vi lese Kompani Orheim av Tore Renberg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2006 #694 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er fast jobb -min første Men om jeg ser for meg å bli her i mange år, er vel en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2006 #695 Del Skrevet 24. januar 2006 Håper du blir med på neste runde, Tommeline! Da skal vi lese Kompani Orheim av Tore Renberg! ← Med andre ord bør jeg dytte "Mannen som elsket Yngve" høyt opp på lese-lista, er vel lurt å lese den først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #696 Del Skrevet 24. januar 2006 Er sikkert lurt å lese den før 1. mars, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #697 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Nei, vent... jeg leste jo det du sa HELT feil... jeg trodde du skrev "Kompani Orheim", og så skrev du jo "Mannen som elsket Yngve"!! :klø: Jeg har lyst å lese den også... men, er ikke sikker på om jeg har den eller ikke, må sjekke! Nå leser jeg "Alt som er" av Brit Bildøen (skrives det slik?) Endret 24. januar 2006 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2006 #698 Del Skrevet 24. januar 2006 At jeg bør lese "Kompani Orheim" før vi skal, lese den, skjønte jeg igrunnen helt på egen hånd ja *smart Hilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2006 #699 Del Skrevet 24. januar 2006 Har fått tre nye bokkataloger i posten i dag *skriver ønskeliste for biblioteket og leseliste til meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #700 Del Skrevet 24. januar 2006 At jeg bør lese "Kompani Orheim" før vi skal, lese den, skjønte jeg igrunnen helt på egen hånd ja *smart Hilde* ← Ja, det var jo også derfor jeg -> når jeg svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå