Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Ja, her må jeg betale purring. Men det gjør jeg med glede, for jeg har jo dårlig samvittighet når jeg ikke har levert boka tidsnok. Hvor bor du? :)

Bor på en øde liten øy på Vestlandet -nyinflytta byjente på landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ciara, og velkommen hjem! :vinke: Hyggelig å høre at du har hatt en fin tur! Må være overgang å komme hjem til snøvære de luxe... :ler:

Har tenkt jeg må lese de Jo Nesbø-bøkene. Har lest Rødstrupe, Marekors og er nettop ferdig med Frelseren. Veldig fornøyd med alle sammen, så tenker jeg må lese de andre og. Liker at Nesbø kombinerer spennende krimplot med litt fakta om forsekjellige temaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*digger Jo Nesbø* Diskuterte ham med en låner forleden -vi ble enige om at han må skrive fortere og hele tiden -hva skal han vel med et liv ved siden av? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Har ingen planer om å lese noen av Jo Nesbø's bøker... :sjenert: Om han ikke legger om stilen da, og begynner å skrive "skikkelige" romaner :ler:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke så glad i krim generelt, men Jo Nesbø er genial! (selv om han er litt for glad i ekle detaljer innimellom... :sjokkert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp - det er grunnen til at jeg holder meg HELT borte fra den slags!! :ler: Derfor kan du tro jeg ble overrasket da jeg leste bakpå en bok jeg kjøpte for noen dager siden... "Come Closer" av Sara Gran... The Times hadde skrevet i sin anmeldelse, med store bokstaver: DO NOT READ ALONE!! :hår: Tror jeg har gått glipp av noen anmeldelser da jeg kjøpte denne, gitt??!! *plassere langt inne på den høyeste bokhyllen* :ler:

Endret av nostalgia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som noe jeg skal lese med første da... *liker ikke å bli skremt* nabo'n liker visst skrekkfilmer, og vil gjerne både snakke om dem og låne dem bort. Tror nok jeg står over... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som noe jeg skal lese med første da... *liker ikke å bli skremt* nabo'n liker visst skrekkfilmer, og vil gjerne både snakke om dem og låne dem bort. Tror nok jeg står over...  :sjenert:

:overrasket: Huff da!! Er han et av ungkarsemnene kanskje? (ja, jeg har visst "sniklest" litt i din dagbok også!! :grine2: ) ;)

Endret av nostalgia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Huff da!! Er han et av ungkarsemnene kanskje? (ja, jeg har visst "sniklest" litt i din dagbok også!! :grine2: ) ;)

Næh, han er nok litt for ung for meg. Har ikke tenkt meg på barnerov heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er 25, så jeg er ikke så voldsomt gammel akkurat :) (mao, så ung at det fortsatt er lov å spørre om alderen min ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er jeg veldig for nysgjerrighet -hvordan skal man ellers få vite noe? :ler:

Ja, ikke sant!!!! ;)

25? Det er jo iiiingen alder!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25? Det er jo iiiingen alder!! :ler:

Det føltes veldig gammelt da jeg hadde bursdag og alle snakket om "halvveis til 50" eller -enda verre -"et kvart århundre" :overrasket: Men jeg ble kalt "ung og fremadstormende" forleden, så jeg holder meg nok godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...