Gå til innhold

Hvor ofte skifter du pysjamas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sover du i pysj? I såfall, hvor ofte skifter du pysj? Pleier å bruke pysj 1 uke om gangen før jeg skifter, men har gått i tanker om jeg egentlig burde skifte hver 3 dag istedet, at det er for lenge å bruke en pysj en hel uke - man svetter vel sikkert endel iløpet av natten osv. 

Hva er vanlig for dere?

Anonymkode: 19ed3...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover aldri med klær, med mindre jeg må dele rom med venninner/søsken. Da er det singlet og shorts i bomull. Er så mye deiligere uten! 

Anonymkode: 36f71...c7c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sover aldri med klær, med mindre jeg må dele rom med venninner/søsken. Da er det singlet og shorts i bomull. Er så mye deiligere uten! 

Så hvorfor svarer du da? 

Anonymkode: 19ed3...d07

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg som regel med pysj, men tar den av meg når dyna har blitt varm. Noen ganger når det er veldig kaldt kan jeg sove med pysj hele natten, men da tar jeg ny overdel neste dag. Pysjbuksa kan jeg bruke 3-4 dager før jeg bytter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover alltid med pysj eller annet nattøy. Bytter bukse hver tredje til fjerde dag. Overdelen har jeg gjerne litt lengre, kanskje opp til ei uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Pysj sluttet jeg med i tenårene. Sover i t-shirt, og sokker, bytter annenhver dag vinterstid, hver dag eller naken om sommeren. Er det skikkelig kaldt sover jeg i collegenser. 

Anonymkode: 77375...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover i ull, har 2 nattkjoler som jeg bytter på og  vasker når de begynner å lukte, kanskje 1-2 gng/mnd, lufter de sammen med sengetøyet (ull). Men sover også en del naken, så det er ikke slik at jeg bruker nattkjole hver natt heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ingen pysj. Sover naken. Det er suverent best. 

Bytte pysj hver dag? Det grenser vel til sykelighet og tvangstanker. Kan umulig være rasjonelt.

Anonymkode: 2ff86...94b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Underdel mellom 1-2 uker, overdel litt ofter da de innimellom blir brukt på kveldstid med joggebukse. 

Anonymkode: ddf9c...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjeldent jeg sover med pysj, men når jeg først gjør det så avhenger byttet litt av hvor varm jeg har vært om natten osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bytter etter en uke. Eventuelt tidligere hvis jeg våkner dyvåt av svette etter en voldsom drøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det gjelds som pysj men sover i T-skjorte. Den blir vanligvis byttet en gang i uka, oftere hvis jeg har vært syk eller har svettet mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...