AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Inspirert av tråden: Hva liker ikke menn hos damer? Mange skriver at de ikke liker at damer har hatt mange sexpartnere eller mange forhold. Jeg lurer på hva menn synes er verst: Damer som har hatt mange sexpartnere eller mange forhold? Og hvorfor? Eller er begge like negativt? Anonymkode: 26087...4ac
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Det er bare menn med kvinneundertrykke holdninger som synes noe dårlig om antall sexpartnere kvinnen har hatt. Som det er menns penis som avgjør verdien hennes. Men mange forhold kan i enkelte tilfeller være tegn på vanskeligheter for forpliktelse, som er negativt, men det kan også bare bety man har vært god på å sette grenser for dårlig oppførsel, som er positivt. Det kan være greit å heller spørre om hvorfor det har blitt slutt i tidligere forhold enn å spørre hvor mange tidligere forhold en har hatt. Anonymkode: 7dec8...312
Jr.Garcon Skrevet 19. januar 2020 #3 Skrevet 19. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av tråden: Hva liker ikke menn hos damer? Mange skriver at de ikke liker at damer har hatt mange sexpartnere eller mange forhold. Jeg lurer på hva menn synes er verst: Damer som har hatt mange sexpartnere eller mange forhold? Og hvorfor? Eller er begge like negativt? Anonymkode: 26087...4ac Hva man anser som mange varierer vel veldig fra person til person, men for min del er det like lite interessant - like ille om du vil - uavhengig av om det er for mange sexpartnere / for mange forhold. For mange sexpartnere = skiller sex og følelser fra hverandre for lett og i for stor grad. Har et annet syn på med hvem, og når det er naturlig å dele det mest private man har - eventuelt ikke vurderer sex som noe spes privat/ Big deal. Med andre ord for ulik meg selv når det kommer til personlighet. For mange forhold - forelsker seg for raskt , forplikter seg for raskt og mister interessen tilsvarende raskt. Igjen helt ulikt hvordan jeg selv følelsesmessig er skrudd sammen. Med andre ord for ulik meg selv når det kommer til personlighet. Men for all del, kall det gjerne som AB over her, kvinneundertrykkende/ et resultat av verdi jf. Antall peniser. LOL
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #4 Skrevet 19. januar 2020 Et relevant spørsmål er vel hva "mange" innebærer og om tallet deles på antall år man har levd eller om ei på 18 og 38 har samme maxtall. Anonymkode: bddc4...eac
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #5 Skrevet 19. januar 2020 Kan man ikke la fortid være fortid?! Hva er det med folk? Og det gjelder begge/alle kjønn. Vi er alle mennesker og har levd liv bak oss. Du over her som ikke tolererer noen av delene, er enten ung, naiv eller dypt religiøs. Den holdningen er urealistisk nesten uansett hvilken tid vi hadde levd i. Folk må skjerpe seg med å legge så mye vekt på slikt, ellers er det umulig å få til parforhold i vår tid. Det er en trist utvikling i emning, om man tolker det ut fra kommentarer her på KG. Og kanskje forøvrig, i mine egne erfaringer også. Handler om flere ting enn unødig fordømming av oss selv og andre. Selve menneskeheten. Anonymkode: 92132...124
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå