Gå til innhold

Spiseforstyrrelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det er dumt at dere med spiseforstyrrelser lager en uskyldig overskrift, men så går man inn og leser at dette handler om deres psyke tankegang ang mat.

Det dere holder på med da, er med på å påvirke andre som er syke og kansje de som holder på å bli frisk.

De begynner å tenke slike tanker igjen og det sender dem tilbake dit dem ikke skal.

Har dere spiseforstyrrelser skal dere IKKE søke hjelp her av mennesner som tenker helt anderledes enn dere. Våre tips vil ikke hjelpe på syke folk.  Dere må finne en ekspert og få hjelp andre steder enn her inne.

Dere har en liten skade i psyken og derfor er det umulig at vi som ikke har den skaden kan klare å få dere til å tenke normalt ang spiseforstyrrelsen.

Det finnes hjelp der ute, ikke her.

STOPP MED DETTE! 

Vis respekt for dem som har blitt frisk og prøver å ikke tenke feil igjen. 

Søk hjelp hos andre. Punktum.

Anonymkode: e2435...5d8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at skjøre mennesker som er redd for å bli trigget må ta ansvar selv og holde seg unna å lese videre når du skjønner at dette ikke er bra for deg. Folk må få spørre om ting ang sin egen helse.

Anonymkode: defe0...4ce

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at skjøre mennesker som er redd for å bli trigget må ta ansvar selv og holde seg unna å lese videre når du skjønner at dette ikke er bra for deg. Folk må få spørre om ting ang sin egen helse.

Da kan de advare i sin overskrift da. Jeg kjenner folk som har hatt denne sykdommen. Jeg har ikke.

Jeg syns det er skremmende når de skriver så mte detaljert om hvordan de tenker.  Jeg vet at det ikke er bra for noen. De trenger å bli advart isåfall.

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan de advare i sin overskrift da. Jeg kjenner folk som har hatt denne sykdommen. Jeg har ikke.

Jeg syns det er skremmende når de skriver så mte detaljert om hvordan de tenker.  Jeg vet at det ikke er bra for noen. De trenger å bli advart isåfall.

Dersom det skal så lite til syns jeg de bør holde seg unna helse/trening forum til de er litt mer robuste. Jeg er helt enig i at det er uheldig at anorektikere legger ut info om vekt/bmi/matvaner, men du må huske at dette er svært psykisk syke mennesker. Kvinneguiden modererer også bort innlegg/tråder de syns er upassende eller skadelige.

Skrevet

Hvor har du sett dette? Spiseforstyrrelser er jo ikke engang lov å snakke om her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...