AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #21 Skrevet 18. januar 2020 Åh, begge er kjempefine! Tror Idun er min favoritt av de to! Kommer nok i aller minste grad til å høre Idun Ketchup. Finnes mange navn som forbindes med andre ting; Synnøve (Finden), Nora (Syltetøy), Mikkel (Rev) osv osv. Vokste opp med en Idun, ingen kalte henne ketchup i alle fall 😊 Anonymkode: 3a6dd...7de 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #22 Skrevet 18. januar 2020 Alma🥰 Det heter hunden min.🐶 Anonymkode: b69d6...3f5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #24 Skrevet 18. januar 2020 Alma! Det er et nydelig navn. Idun er ikke noe fint, og gir definitivt ketchup-assosiasjon. Anonymkode: feeaf...8be
Ullvott Skrevet 18. januar 2020 #25 Skrevet 18. januar 2020 Idun er mye finere enn Alma. Og når det gjelder den store navnetråden: navnespørsmål flyttes vel over dit etter noen dager, når TS har fått svar på spørsmålet sitt? Det går jo ikke an å diskutere navn i den tråden, da det bare er et eneste kaos. Det er mer en "samlearkivtråd" for ferdig diskuterte saker. 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #26 Skrevet 18. januar 2020 Det dere liker best Anonymkode: 75df0...586
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #27 Skrevet 18. januar 2020 Av de to navnene er Idun best. Alma passer til en hund. Anonymkode: 724a4...151 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #29 Skrevet 18. januar 2020 Jeg synes Idun er kjempeflott. Det Begynner også å bli litt vel mange Almaer ... Anonymkode: df784...28b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #30 Skrevet 19. januar 2020 Idun er et navn jeg aldri har likt. Tenker kun på ketsjup. Alma er helt ok, og definitivt finest av de to. Anonymkode: b8dfe...eb6
Gjest Hummel34 Skrevet 19. januar 2020 #31 Skrevet 19. januar 2020 Trillingene Idun, tine og Synnøve... blir mye spons fremover da 😉
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #33 Skrevet 19. januar 2020 Liker begge navnene, men føler det er veldig mange Alma nå, og da er det kanskje fint å velge et navn som ikke tre andre i klassen heter.. Idun er fint, stav ev Idunn, det er penere synes jeg. Anonymkode: b0d5b...2a0
Millimani Skrevet 19. januar 2020 #34 Skrevet 19. januar 2020 On 1/18/2020 at 3:44 PM, sstinemor said: Hyggelig On 1/18/2020 at 6:06 PM, AnonymBruker said: Nesten like hyggelig som disse forbanna irriterende navnetrådene. Skjønner ikke hvorfor enkelte ser på seg selv som altfor fin til å bruke navnetråden. Der er i hvert fall møkka samla på ett sted. Anonymkode: 5405e...6e4 Det kommer til å bli flytta når moderatorene ser det. Spamming burde være forbudt, og når det er så mye som nå, så kan man lure på om det er samme person(er) som holder på hele tiden. On 1/18/2020 at 7:15 PM, AnonymBruker said: Denne kommentaren kommer HVER gang. Det er umulig å diskutere navn i den tråden fordi det er helt kaos. Jeg er overbevist om at det er samme person som har lite å gjøre og klikker hver gang noen poster en navnetråd. Anonymkode: 70448...91b Det er det nok. Den hadde ikke vært fullt så kaotisk hvis folk hadde brukt den på riktig måte. Moderatorene fletter slike tråder som denne inn i den store navnetråden, - hvilket for så vidt er riktig gjort, men det blir totalt forvirrende og usammenhengende når det legges sammen med alt det andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå