Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, begge er kjempefine!

Tror Idun er min favoritt av de to! Kommer nok i aller minste grad til å høre Idun Ketchup. Finnes mange navn som forbindes med andre ting; Synnøve (Finden), Nora (Syltetøy), Mikkel (Rev) osv osv. Vokste opp med en Idun, ingen kalte henne ketchup i alle fall 😊

Anonymkode: 3a6dd...7de

  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alma🥰 Det heter hunden min.🐶

Anonymkode: b69d6...3f5

Skrevet

Alma! Det er et nydelig navn. Idun er ikke noe fint, og gir definitivt ketchup-assosiasjon.

Anonymkode: feeaf...8be

Skrevet

Idun er mye finere enn Alma. 

Og når det gjelder den store navnetråden: navnespørsmål flyttes vel over dit etter noen dager, når TS har fått svar på spørsmålet sitt? :klo: Det går jo ikke an å diskutere navn i den tråden, da det bare er et eneste kaos. Det er mer en "samlearkivtråd" for ferdig diskuterte saker. 

  • Liker 4
Skrevet

Det dere liker best 

Anonymkode: 75df0...586

Skrevet

Av de to navnene er Idun best. Alma passer til en hund. 

Anonymkode: 724a4...151

  • Liker 1
Skrevet

Idun 🥰

Anonymkode: ca99a...825

Skrevet

Jeg synes Idun er kjempeflott. Det Begynner også å bli litt vel mange Almaer ...

Anonymkode: df784...28b

  • Liker 1
Skrevet

Idun er et navn jeg aldri har likt. Tenker kun på ketsjup. Alma er helt ok, og definitivt finest av de to. 

Anonymkode: b8dfe...eb6

Gjest Hummel34
Skrevet

Trillingene Idun, tine og Synnøve... blir mye spons fremover da 😉

Skrevet

Liker begge navnene, men føler det er veldig mange Alma nå, og da er det kanskje fint å velge et navn som ikke tre andre i klassen heter.. Idun er fint, stav ev Idunn, det er penere synes jeg.

Anonymkode: b0d5b...2a0

Skrevet
On 1/18/2020 at 3:44 PM, sstinemor said:

Hyggelig

On 1/18/2020 at 6:06 PM, AnonymBruker said:

Nesten like hyggelig som disse forbanna irriterende navnetrådene. Skjønner ikke hvorfor enkelte ser på seg selv som altfor fin til å bruke navnetråden. Der er i hvert fall møkka samla på ett sted. 

Anonymkode: 5405e...6e4

Det kommer til å bli flytta når moderatorene ser det. Spamming burde være forbudt, og når det er så mye som nå, så kan man lure på om det er samme person(er) som holder på hele tiden.

 

On 1/18/2020 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

Denne kommentaren kommer HVER gang. Det er umulig å diskutere navn i den tråden fordi det er helt kaos. Jeg er overbevist om at det er samme person som har lite å gjøre og klikker hver gang noen poster en navnetråd. 

Anonymkode: 70448...91b

Det er det nok. Den hadde ikke vært fullt så kaotisk hvis folk hadde brukt den på riktig måte. Moderatorene fletter slike tråder som denne inn i den store navnetråden, - hvilket for så vidt er riktig gjort, men det blir totalt forvirrende og usammenhengende når det legges sammen med alt det andre. 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...