Gå til innhold

Kontakte kvinne, Tips

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

På sen-sommeren i fjor traff jeg en kvinne et par ganger på bussen. Jeg dro kjensel på ansiktet og var ikke det ei som lignet på en bekjent? Jo, det stemte, i familie ja. Vi var alene i bussen en stund og fikk snakket, før andre mennesker kom og jeg måtte kjøre bussen. Den andre gangen var jeg litt sent ute og vi rakk ikke å prate. Hun satt seg i forreste setet begge gangene. Fikk en god følelse.

Ja, så hun fikk meg (tydeligvis) interessert i henne hva angår interesser, arbeidet sitt osv.

I alle fall,

Jeg ønsker nå å kontakte henne. Jeg har nummeret hennes fra gulesider.

Hvordan gå fram ?

Ikke sett henne siden sommeren.

Tar til takke for alle nyanserte tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hei! Kom til å tenke på hvordan det går med deg? Lenge siden sist nå. Håper du har det bra. Hilsen *navn*"

• Liker 1
Skrevet

Det står "i familie"? 😑

Skrevet
1 minutt siden, OnFire skrev:

Det står "i familie"? 😑

Det går faktisk an til å være oppriktig intressert i et menneske uten å ha romantiske følelser for vedkommende. Slik skapes mange gode vennskap og familiebånd. Anbefales! 

Skrevet
2 minutter siden, Flamme skrev:

Det går faktisk an til å være oppriktig intressert i et menneske uten å ha romantiske følelser for vedkommende. Slik skapes mange gode vennskap og familiebånd. Anbefales! 

Singelliv og dating 🤦‍♂️😂

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ligger denne under singelliv og dating? Hun er åpenbart ikke interessert på den måten ut fra oppførselen sin,  og det passer seg ikke å ha baktanker med tiltrekning hvis man skal kontakte et familiemedlem. Dropp det 

Anonymkode: 06130...54b

Skrevet

Kvinnen er ikke familiemedlem, men i familie med en bekjent av meg

Skrevet

Søk henne opp på sosiale medier Instagram lik innlegg og se om hun aksepterer at du følger og så ta kontakt der ved å kommentere noen av bildene.

• Liker 1
Skrevet

Drit i sosiale media. Send en sms, og si at du likte å snakke med henne i sommer, og kan gjerne tenke deg å bli bedre kjent.  Direkte og ukleint. Vil hun ikke,  så sier du ok, det går helt fint.  Ikke gjør det verre enn det er. 

Anonymkode: 720b1...d41

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...