Gjest glemte å logge inn Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 jeg skal kun ha øredobber, ikke smykke, fordi kjolen min er ganske "stæsja" og jeg ikke er så pyntet i meg selv. Så jeg er på jakt etter litt spesielle øredobber, men føler nå jeg har trålet alle gullsmeder helt i sentrum av oslo, alt av "arts&drafts", bella donna, kirkeristen etc. Finner ingenting som "fenger". Er det noen som har forslag på gode butikker i Oslo som selger spesielle smykker ?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Det er en smykkebutikk ved siden av den butikken som selger Campers på Grensen. Ja..jeg er veldig dårlig på navn...
Gjest glemte å logge inn Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 har vært der også "tør" heller ikke bestille på nett, fordi jeg er så redd for at jeg skal bli skuffet. Neste prosjekt er vel at jeg må lage de selv, gulp.
Gjest Bergensbrud05 Skrevet 5. juni 2005 #4 Skrevet 5. juni 2005 På Rosie and Friends nederst i Bogstadveien har de en god del smykker. Vet ikke helt hva du er ute etter, men de har i hvert fall litt romantisk/shabby chic stil. Ellers ganske mange av småbutikkene på Majorstua som har fine smykker og Benedicte Ferner på Frogner har masse!
Gjest gjestulf Skrevet 5. juni 2005 #6 Skrevet 5. juni 2005 sugar shop i theresesgate og norway design ved saga kino?
Gjest glemte å logge inn Skrevet 5. juni 2005 #7 Skrevet 5. juni 2005 Tusen takk for tipsa - jeg går løs på "shoppingen" med ny iver :-)
Huldra:) Skrevet 5. juni 2005 #8 Skrevet 5. juni 2005 I smågatene rundt Bogstadveien er det også åen del flotte butikker. mange av dem har smykker du ikke får tak i andre steder. Jeg kjøpte mine der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå