Gå til innhold

'Fest' for 10-11 åringer - ideer?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

10-åringen til venninnen min skal ha fest (bursdagsselskap). Hun vil gjerne ha noe mer enn et vanlig bursdagsselskap (for det er barnslig...), men venninnen min er litt i villrede. Hva er kult for 10-11 åringer? Er temafester kult eller ut? Noen som har noen gode ideer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kostymeparty da jeg va 11, og jeg og venninnene mine syntes det var kult.

Discoparty kan jo også være gøy. Kjøpe discokule som henger i taket (er ikke så dyrt) og så kan de danse og kose seg som om de var på ekte discotek :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Limbo er utrolig populært for tiden. Det samme er alle andre typer dansekonkurranser, fex av typen stanse musikken og stå stille. Stol-leken er også gøy. Enkle rebusoppgaver, fex om Idol eller popstjerner, der du deler inn i lag, er veldig populært. Premier er også lurt.

Temafester kan også være gøy, men ikke et rent karneval. Pysjparty er også morsomt.

Kåring av kveldens kuleste/ morsomste / sprøeste antrekk er gøy.

Sminkelek er gøy, der man deler i lag og sminker hverandre med alt av husets grusomste sminke.

Det er mye gøy du kan gjøre med jenter i denne aldersgruppen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Pysjamasparty med overnatting (bare jenter) hos en klassevenninne er vel noe av det morsommeste datteren min har vært med på. Men så er de en veldig liten klasse, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Jeg hadde discotek når jeg ble 12. Det var morsomt. Ellers tror jeg nok pysjparty kan bli en stor hit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Utenom at ungene stiller i pyjamas, er det noe spesielt som 'hører til' på en pyjamasfest? Noe som være med liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min hadde pysjamasfest med overnatting da hun fyllte 12 for litt siden. Da fikk de låne noen filmer, kjøpte inn masse godteri, brus og pizza. Rommet hennes var et eneste stort hav av ekstra madrasser, dyner og kosedyr. De koste seg utrolig mye, masse fnising og hvisking til langt på natt. Morgenen etter dekket jeg på fint frokostbord til de.

En kjempefin bursdagsfeiring, men det begrenser seg jo hvor mange man kan invitere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemooo

Hvis dere skal ha temafest, vil jeg anbefale at dere ordner noe som er lettvindt for foreldrene som skal sende barna på bursdag. Alle er ikke flinke til å sy kostymer eller har råd til/lyst til å bruke masse penger på kostymer som skal brukes en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...