AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Hei! Testet meg for klamydia på olafiaklinikken for ti dager siden. Var så utrolig dum at jeg hadde ubeskyttet sex med en ny en... Noen uker senere; "hei, jeg har dessverre testet positivt for klamydia"... FAEN. Uansett. Har også testet meg hos fastlegen for fire dager siden (hn sa at det tok ikke lang tid å få svar på prøvene, og da var jeg på den sikre siden). Siden det nå har gått ti dager siden jeg var hos olafiaklinikken, kan jeg anse det som at det gikk bra denne gangen? Anonymkode: 05860...b8b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Jeg har tenkt at det har gått bra etter 14 dager, men vil tro du hadde fått svar innen 7-10 dager ja. Anonymkode: 08d4f...2ba
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt at det har gått bra etter 14 dager, men vil tro du hadde fått svar innen 7-10 dager ja. Anonymkode: 08d4f...2ba Leste nå at det står virkningsdager, som det kun har gått 8 av... Får vente med onsdag neste uke med å puste lettet ut tror jeg. Anonymkode: 05860...b8b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå