Gå til innhold

28 år og kom for første gang i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har kommet for første gang på denne alderen? Jeg har aldri klart det på egenhånd eller med partnere, har vært i lange forhold og prøvd mye forskjellig. Bestilte et nytt leketøy hjem som jeg hadde hørt mye godt om. Holdte på å gi det opp, det var veldig digg, men jeg kom bare dit jeg pleier... Det er digg og etter mye stimuli er det så digg at det gjør vondt og jeg «tørr ikke» mer.. 

Var usikker på om jeg kom til å skjønne det om jeg kom, men det var ikke vanskelig å skjønne! Trodde jeg tisset på meg og det ble en liten flekk på lakenet!! Etterpå fikk jeg latterkrampe og begynte å gråte gledestårer! 
Var helt alene, men tenkte å dele gleden med dere😊

Anonymkode: 435ed...51b

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere er vel alt jeg kan si. 

Er mann så orgasme har aldri vært noe problem for min del. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen flere som har kommet for første gang på denne alderen? Jeg har aldri klart det på egenhånd eller med partnere, har vært i lange forhold og prøvd mye forskjellig. Bestilte et nytt leketøy hjem som jeg hadde hørt mye godt om. Holdte på å gi det opp, det var veldig digg, men jeg kom bare dit jeg pleier... Det er digg og etter mye stimuli er det så digg at det gjør vondt og jeg «tørr ikke» mer.. 

Var usikker på om jeg kom til å skjønne det om jeg kom, men det var ikke vanskelig å skjønne! Trodde jeg tisset på meg og det ble en liten flekk på lakenet!! Etterpå fikk jeg latterkrampe og begynte å gråte gledestårer! 

Fantastisk. Kos deg videre og håper dette var "rustløser`n". 

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer og velkommen! Tenker du skal kose deg mye framover. 

Anonymkode: 8263d...303

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer !

Det beste tipset jeg kan gi deg er at du har oppdaget en ny verden. Kos deg selv, gni deg selv, og ordne for deg selv 😃

Sprut når du kan !

Anonymkode: 44acb...29c

• Liker 1
Skrevet

Sånn skal det være. Bra.

Anonymkode: 3d8b5...205

Skrevet

Gratulerer😀

Jeg tror jeg var 26 da jeg kom for første gang. Det var ny mann som gjorde susen. Han er jeg fremdeles sammen med for å si det sånn.

Anonymkode: ef40e...874

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet

Du kommer til å få noen travle dager. Håper du har en god krem for hånden.

Gratulerer og lykke til!

Skrevet

Gratulerer! 😁

Anonymkode: 6c574...e89

• Liker 1
Skrevet

Grattis! 😁 Jeg var faktisk et år eldre enn deg, første gang jeg fikk orgasme. Det var også under onanering. 

Anonymkode: 8bc2a...937

• Liker 1
Skrevet

Altså. Å feire at man tisser på seg...?

Anonymkode: 64e35...8de

• Liker 2
Skrevet

Det er orgasmen hun feirer, ikke at det ble en flekk på lakenet. Gratulerer så mye TS! Nå har du knekt "koden" :)

Anonymkode: e9b13...c74

• Liker 3
Skrevet

Jeg var også relativt voksen første gang, husker ikke eksakt når. Nå er jeg 36 og enda lærer jeg mer og mer om hvordan jeg kan komme, har nylig klart å komme uten å bruke vibrator for eksempel. 

Anonymkode: b47ba...c86

Skrevet

Åh så heldig du er, håper jeg også får til å få en skikkelig orgasme snart. Hvordan gikk du det til?

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var også relativt voksen første gang, husker ikke eksakt når. Nå er jeg 36 og enda lærer jeg mer og mer om hvordan jeg kan komme, har nylig klart å komme uten å bruke vibrator for eksempel. 

Å, misunnelig! Hvordan gjorde du det?

Anonymkode: 764a1...a8d

Skrevet

Gratulerer!

jeg var rundt 10 år når jeg kom for første gang, hadde gnidd lenge men husker når jeg kom som om det skulle vært igår👏🏼👏🏼😂

Anonymkode: 849e3...888

• Liker 1
Skrevet

Som mann har jeg opplevd at at jenter har fått sprutorgasme. Hvor vanlig er det?
Altså det kommer så mye at jeg må kaste meg til side. Det kommer MYE

Anonymkode: eca80...f52

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å, misunnelig! Hvordan gjorde du det?

Anonymkode: 764a1...a8d

Det handler mest om hvor kåt jeg er. Om jeg onanerer bare for å onanere uten at jeg er kåt først så kan jeg komme masse og kjappt med vibrator. Men for å komme uten vibrator må jeg være skikkelig kåt og gjerne ha latt være og ta på meg selv en stund først. Men generelt sett kommer jeg lettere og lettere med  årene også så jeg vet ikke helt hva som gjør det. 

Men for meg  har det vært viktig å jobbe med eget tenningsmøneter, ikke bare selve onaneringen. Hva er det egentlig som gjør meg skikkelig kåt? For øyeblikket er det erotiske bilder av forsiktig dominering som gjør susen, for det setter fantasien ordentlig i sving. Kan gjerne se et par slike bilder om morgenen og sp kan jeg fantasere og være kåt resten av dagen. Da kommer orgasmene ganske lett

Skrevet
På 18.1.2020 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Etterpå fikk jeg latterkrampe og begynte å gråte gledestårer! 

Ei slik solskinnshistorie er det ikke så ofte vi ser her på KG! Jeg er så glad på dine vegne når jeg ser hva det betydde så mye for deg❤️ Det leketøyet må du anbefale til flere😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...