AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Har hatt en fyr jeg har datet av og på over en ganske lang stund (middager, overnatting, kino osv). Vi har hatt mye på hver vår kant med studier og jobb i forskjellige land. Men er alltid fint når vi begge er hjemme, og møtes og det gir begge uttrykk for. Han har tidligere sagt han ville vært interessert i et forhold. Er veldig interessert i han og virker som han er det tilbake. Så han sist i julen og det var såå koselig. Men, så ser jeg selvfølgelig at han har likt profilbilde til en pen jente på fb i høst. Er alt håp ute nå? Skulle aldri ha stalket.. Uff, det er jo han jeg vil ha Anonymkode: 27a1f...2f9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Er man interessert i alle man liker Facebook bilder av? 🤫 Nå må du ta det litt mer ro! Anonymkode: c33d3...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Nei det betyr nok ikke noe. Med mindre han liker alle bildene hennes hver gang Anonymkode: 23d35...9b0
heletv Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 Nei, alt håp er ikke ute, man kan ikke reagere hver gang noen liker noe på sosiale medier. Det trenger ikke ha noe å si. Jeg liker veldig mye på både FB og insta, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er interessert i dem. Når han sier han ville vært interessert i et forhold, har han ment sånn generelt eller var det ment mot deg? Kanskje greit å ta en prat om du også vil noe mer? Communication is key! 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en fyr jeg har datet av og på over en ganske lang stund (middager, overnatting, kino osv). Vi har hatt mye på hver vår kant med studier og jobb i forskjellige land. Men er alltid fint når vi begge er hjemme, og møtes og det gir begge uttrykk for. Han har tidligere sagt han ville vært interessert i et forhold. Er veldig interessert i han og virker som han er det tilbake. Så han sist i julen og det var såå koselig. Men, så ser jeg selvfølgelig at han har likt profilbilde til en pen jente på fb i høst. Er alt håp ute nå? Skulle aldri ha stalket.. Uff, det er jo han jeg vil ha Anonymkode: 27a1f...2f9 So what? Han har vel venninner som de fleste andre og det betyr sikkert ikke noe mer. Kanskje det er en gammel klassevenninne etc? Jeg har opplevd at kompiser eller random mannfolk har likt bildene av meg og det opptil flere ganger, uten at det betyr noe mer. Også har vi de som aldri kommenterer noe på facebook og ikke engang svarer sine nærmeste på kommentarer. Vi er alle forskjellige. Min ene eks som var trofast, kunne like bilder til andre damer vi kjente i omgangskretsen vår, opptil flere også, uten at det betydde noe mer eller at han var interessert i de. For han var alltid interessert i kun meg og vartet meg alltid opp. Men han var en type som ville inkludere alle, brydde seg om andre, hadde godt kvinnesyn og ville at jeg skulle få flere venninner, siden det plaget meg lenge at jeg ikke hadde noen og kunne til tider bli deprimert. Jeg er seriøst lei av damer som ikke tåler at typen sier hei til en annen dame uten å klikke i vinkel og behandle han som en bikkje i bånd. At ikke disse menneskene stikker og ghoster. Anonymkode: 378b8...319
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå