Hr. Aktiv Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Etter en del dater merker jeg en gjenganger blandt damer at selvtiliten er helt på bånn. Da mener jeg bånn. Uansett om jeg skryter av dem så kommer det en kontra med at dette stemmer selvfølgelig ikke. De er stygge. Ingen vil ha dem for mere enn et knull eller to. Når mennene da drar sin vei sitter de igjen der ennda styggere enn før. Dette er et inntrykk jeg har fått etter noen dype samtaler med damer jeg har datet. Mange av dem er helt sikkert en mulig partner også, men jeg tør rett og slett ikke involvere meg med dem pga. den ballasten de har. Jeg er ingen psykolog desverre. Er det virkelig så ille at det ikke finnes en eneste mann som er noe å samle på? Eller er det den gruppa som horer rundt som er såpass markert at de overskygger de som faktisk er flotte menn? For jeg vet at det finnes mange mange menn som er skikkelige karer. Hvordan skal vi klare å få opp selvtiliten til damene?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Slikt har også litt å gjøre med hvor moden man er i hodet. Når man kommer til et punkt i livet som menneske hvor man elsker seg selv for den man er så endrer dette selvbildet seg. Jeg er lagt ifra perfekt. Men jeg elsker meg selv, noe jeg ikke gjorde før. Jeg ser livet på en annen måte etter jeg begynte elske meg selv som den jeg er. Da klarer jeg si takk for komplimenter fra dem rundt meg uten å si at jeg er stygg og alt det tullet der. Anonymkode: 331eb...7f7 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Og du klager stadig på at kvinner ikke vil ha deg? Det virker som det er du som har problemer med å binde deg. Nå er du jo en av disse mannfolka som tar til takke med et knull eller to før du takker for deg. Anonymkode: 44726...50e 7
Hr. Aktiv Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du klager stadig på at kvinner ikke vil ha deg? Det virker som det er du som har problemer med å binde deg. Nå er du jo en av disse mannfolka som tar til takke med et knull eller to før du takker for deg. Anonymkode: 44726...50e Hvor skriver jeg at jeg knuller rundt? En date betyr ikke at det knulles. Det betyr at man treffes. 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Hvor skriver jeg at jeg knuller rundt? En date betyr ikke at det knulles. Det betyr at man treffes. En antagelse ut fra hva du skrev. Men du bidrar uansett med avisning. Kanskje noen av disse kvinnene hadde passet deg utmerket. Du virker som nokså kravstor når det kommer til oppmerksomhet og ønsker om ditt og datt seksuelt. Kan være en av disse kvinnene er passe tilbedende. 😉 Anonymkode: 44726...50e 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #6 Skrevet 18. januar 2020 Å date over lang tid før man går til sengs gjør en mer mottakelig for at komplimentene er ekte. Vi får høre hver dag at vi en pene så det betyr ikke noe, så mange som sier iløpet av tre uker dating at de liker oss kjempe godt så har man sex og blir dumpet eller behandlet respektløst og da tror man ikke på sånne strofer heller like lett. Det betyr ikke at man har så problematisk ballast å ikke gå fem på alt menn sier, mange menn er mestere på å manipulere og misbruke så om noe er det positivt å være litt skeptisk og ikke tro på hva noen som du nettopp har begynt å kjenne sier. Det er ikke sånn at damer horer rundt med andre bare fordi de ikke vil ligge med deg enda, og er det noen man skal fikse på og få opp her er det andre menns respekt for damer. Vil du endre kvinners selvtillitt så motarbeid den sexistiske flesteparten av menn har og da får du preache med gutta ikke her. Jenter gjør ikke noe galt i å beskytte seg Anonymkode: 3a561...a1d 5
Hr. Aktiv Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En antagelse ut fra hva du skrev. Men du bidrar uansett med avisning. Kanskje noen av disse kvinnene hadde passet deg utmerket. Du virker som nokså kravstor når det kommer til oppmerksomhet og ønsker om ditt og datt seksuelt. Kan være en av disse kvinnene er passe tilbedende. 😉 Anonymkode: 44726...50e Godt mulig, men når komplimenter ikke biter på da er alt håp ute desverre. Jeg klarer ikke bygge noen relasjon på folk som ikke tror på det jeg sier.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #8 Skrevet 18. januar 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Godt mulig, men når komplimenter ikke biter på da er alt håp ute desverre. Jeg klarer ikke bygge noen relasjon på folk som ikke tror på det jeg sier. Kommentarer som "nei, jeg er stygg" kommer oftest fra svært unge kvinner. Anonymkode: 44726...50e 2
Hr. Aktiv Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å date over lang tid før man går til sengs gjør en mer mottakelig for at komplimentene er ekte. Vi får høre hver dag at vi en pene så det betyr ikke noe, så mange som sier iløpet av tre uker dating at de liker oss kjempe godt så har man sex og blir dumpet eller behandlet respektløst og da tror man ikke på sånne strofer heller like lett. Det betyr ikke at man har så problematisk ballast å ikke gå fem på alt menn sier, mange menn er mestere på å manipulere og misbruke så om noe er det positivt å være litt skeptisk og ikke tro på hva noen som du nettopp har begynt å kjenne sier. Det er ikke sånn at damer horer rundt med andre bare fordi de ikke vil ligge med deg enda, og er det noen man skal fikse på og få opp her er det andre menns respekt for damer. Vil du endre kvinners selvtillitt så motarbeid den sexistiske flesteparten av menn har og da får du preache med gutta ikke her. Jenter gjør ikke noe galt i å beskytte seg Anonymkode: 3a561...a1d Her er det jeg som er klar på å ikke gå til sengs første kvelden. Nå var det mennene jeg mente horer rundt da, men.. Men greit.
Hr. Aktiv Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommentarer som "nei, jeg er stygg" kommer oftest fra svært unge kvinner. Anonymkode: 44726...50e De hadde sikkert blitt superglade hadde du fortalt dem det. Alle jeg dater er 40+.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #11 Skrevet 18. januar 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: De hadde sikkert blitt superglade hadde du fortalt dem det. Alle jeg dater er 40+. Superglade? Hm. Tror nok de hadde blitt mer usikre. Kvinner på 40+ som påstår de er stygge når de får et kompliment. Nokså spesielt må jeg si. Anonymkode: 44726...50e 1
Hr. Aktiv Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Superglade? Hm. Tror nok de hadde blitt mer usikre. Kvinner på 40+ som påstår de er stygge når de får et kompliment. Nokså spesielt må jeg si. Anonymkode: 44726...50e Det er en gjenganger kan jeg si deg. Da blir det turn off for min del. Synes ikke det er morro å høre, synes du det, nei jeg er ikke pen fordi ...... Jeg blir satt ut litt av det. Spør jo naturligvis hva som er grunnen til dette da og da forteller de at andre menn bare horer rundt og lurer dem. Da er det veldig vanskelig for meg å drive på å prøve å skape en troverdighet. Kansje må jeg bruke flere år på akkurat det. Det har jeg hverken tid eller lyst til.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #13 Skrevet 18. januar 2020 8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er en gjenganger kan jeg si deg. Da blir det turn off for min del. Synes ikke det er morro å høre, synes du det, nei jeg er ikke pen fordi ...... Jeg blir satt ut litt av det. Spør jo naturligvis hva som er grunnen til dette da og da forteller de at andre menn bare horer rundt og lurer dem. Da er det veldig vanskelig for meg å drive på å prøve å skape en troverdighet. Kansje må jeg bruke flere år på akkurat det. Det har jeg hverken tid eller lyst til. Skjønner. Er ikke alltid man lykkes på første date. Synd dette er en gjenganger for deg. Og synd de sliter sånn med selvtilliten. Anonymkode: 44726...50e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #14 Skrevet 18. januar 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Etter en del dater merker jeg en gjenganger blandt damer at selvtiliten er helt på bånn. Da mener jeg bånn. Uansett om jeg skryter av dem så kommer det en kontra med at dette stemmer selvfølgelig ikke. De er stygge. Ingen vil ha dem for mere enn et knull eller to. Når mennene da drar sin vei sitter de igjen der ennda styggere enn før. Dette er et inntrykk jeg har fått etter noen dype samtaler med damer jeg har datet. Mange av dem er helt sikkert en mulig partner også, men jeg tør rett og slett ikke involvere meg med dem pga. den ballasten de har. Jeg er ingen psykolog desverre. Er det virkelig så ille at det ikke finnes en eneste mann som er noe å samle på? Eller er det den gruppa som horer rundt som er såpass markert at de overskygger de som faktisk er flotte menn? For jeg vet at det finnes mange mange menn som er skikkelige karer. Hvordan skal vi klare å få opp selvtiliten til damene? Tja. Vi damer som i utgangspunktet har sjøltillit og troa på oss sjøl og ikke er paranoid sjalu blir jo dumpa fordi menn begynner å lengte etter "noen som trenger dem"😎 Så you tell me. De skikkelige karene er kanskje opptatt med kone og 3 barn 😅 Anonymkode: 1da16...7be 3
Hr. Aktiv Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #15 Skrevet 18. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Vi damer som i utgangspunktet har sjøltillit og troa på oss sjøl og ikke er paranoid sjalu blir jo dumpa fordi menn begynner å lengte etter "noen som trenger dem"😎 Så you tell me. De skikkelige karene er kanskje opptatt med kone og 3 barn 😅 Anonymkode: 1da16...7be Det er dere jeg nå prøver å date, men synes det er trist at dere ikke tar til dere det jeg sier. Men jeg sier vel akkurat det samme som de som har brent dere stygt så da er vi like langt. Har barn, men ingen kone.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #16 Skrevet 18. januar 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er dere jeg nå prøver å date, men synes det er trist at dere ikke tar til dere det jeg sier. Men jeg sier vel akkurat det samme som de som har brent dere stygt så da er vi like langt. Har barn, men ingen kone. Ja 40 år gamle damer faller ikke for tompraten de har hørt i 25 år. Du må finne noe mer i dybden, og ikke gå så rett på utseende og kos som du beskriver du gjør. Vi vil bli likt for personligheten vår over tid. Anonymkode: 3a561...a1d 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #17 Skrevet 18. januar 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er dere jeg nå prøver å date, men synes det er trist at dere ikke tar til dere det jeg sier. Men jeg sier vel akkurat det samme som de som har brent dere stygt så da er vi like langt. Har barn, men ingen kone. Har data en fyr 7 mnd. Foreløpig digger han det hele så vi får se 😅 Har 0 problemer med å ta til meg komplimenter. Jeg kan jo like godt tro på det 😂 Men jeg har dager der jeg tenker at han kommer til å gå eller sabotere forholdet fordi det er lite kvinnelig med mye sjøltillit. Typen er sjalu fordi han tror andre menn kommer til å stikke av med meg 😎 Men kanskje vi etterhvert får litt ro på oss ❤ Anonymkode: 1da16...7be
Arktis Skrevet 19. januar 2020 #18 Skrevet 19. januar 2020 Jeg tror folk blir litt emosjonelt "skada" av bivirkningene sosiale medier har med seg. Folk er tilgjengelige hele tiden, og du kan banne på at det er noen andre som skriver, flørter med typen/dama/daten nesten til en hver tid. I datingsituasjoner blir man bare én av mange, så hvorfor kun investere og holde seg til denne ene personen? Gidder man i det hele tatt å bruke 3 uker på Anna, for når Anna er opptatt en dag, så er jo Kari, Caroline og Pia tilgjengelige, på tlf'en din, om du så sitter å do.. Så ja, jeg tror folk blir skeptiske til den monogamiteten, at det bare er deg, eller om det er flere på banen som du bare ikke vet om enda. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #19 Skrevet 19. januar 2020 Jeg tror datingapper er svært skadelig for selvtilliten. Før tinder og alt det der ville jo mannen bli kjent med dama siden det ikke ventet ei ny og kanskje bedre bak neste sveip, mens nå er det et knull her og et knull der, bruk og kast, kun sex og ikke noe meningsfylt, man blir avstumpet. Mennesker er ikke skapt for konstant avvisning og å være forbruksvarer, det ødelegger selvtilliten over tid og det er spesielt skadelig for kvinner som skiller ut tilknytningshormoner under sex og generelt har en annen biologi mht at man ofte er mer sårbar og følsom. Jeg kjente selv på en enorm tomhet og var deprimert da jeg holdt på med datingapper, har det av erfaring best i et godt forhold, men likevel velger jeg å ikke date akkurat nå for å slippe å føle meg som en forbruksvare igjen, grusom følelse når daten bare tar det for gitt at jeg ønsker sex og å ikke ses igjen. Etterhvert tok jeg det så for gitt at mannen var ugenuin og falsk, at da jeg møtte en som faktisk brydde seg og likte meg gjenkjente jeg det ikke. Jeg nevnte en annen mann for han som hadde bedt meg ut og opplevde at han ble sint og såret, og jeg ble sjokkert da jeg skjønte at han møtte meg fordi han faktisk følte noe, og ikke bare ville tømme seg eller var tom for andre valgmuligheter. Det åpnet øynene mine, og jeg kommer ikke til å date igjen før jeg er tilbake der at dating skal føles autentisk og gjøre meg glad, ikke tom og deprimert. Og bare for ordens skyld, ingen av mennene jeg datet var penere enn meg, heller ofte motsatt. Nevner dette siden det er en gjenganger at vi kvinner visstnok bare blir brukt av menn som er penere enn oss. Syns forresten det er litt synd du skygger banen så raskt når kvinner er usikre ts, jeg datet en drittkjekk mann som sa han var stygg når jeg ga han komplimenter, andre kvinner hadde visst aldri gitt dette (sannsynligvis fordi de tenkte han allerede visste det?) og jeg droppet han jo ikke av den grunn.. Anonymkode: 064cf...33c 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #20 Skrevet 19. januar 2020 På 18.1.2020 den 0.30, Hr. Aktiv skrev: Etter en del dater merker jeg en gjenganger blandt damer at selvtiliten er helt på bånn. Da mener jeg bånn. Uansett om jeg skryter av dem så kommer det en kontra med at dette stemmer selvfølgelig ikke. De er stygge. Ingen vil ha dem for mere enn et knull eller to. Når mennene da drar sin vei sitter de igjen der ennda styggere enn før. Dette er et inntrykk jeg har fått etter noen dype samtaler med damer jeg har datet. Mange av dem er helt sikkert en mulig partner også, men jeg tør rett og slett ikke involvere meg med dem pga. den ballasten de har. Jeg er ingen psykolog desverre. Er det virkelig så ille at det ikke finnes en eneste mann som er noe å samle på? Eller er det den gruppa som horer rundt som er såpass markert at de overskygger de som faktisk er flotte menn? For jeg vet at det finnes mange mange menn som er skikkelige karer. Hvordan skal vi klare å få opp selvtiliten til damene? Jeg er 24 år gammel, har ikke født barn og puppene mine er slappe og henger, ser ut som jeg har ammet femti unger. Jeg har løs hud på magen etter vektnedgang og jeg har arr på lårene etter selvskading. Jeg har mange tydelige strekkmerker. Og nei jeg overdriver for faen ikke, jeg ser kroppen min hver dag, jeg vet hvordan den ser ut. Hvordan kan en mann tenne på meg? Det er jo ikke mulig? Menn snakker stadig bort om at de er så visuelle, og hvem vil se på slappe pupper og arr? Ingen. Der er MANGE kvinner her i verden som har stram hud, arrfrie lår, faste pupper. Klart mennene heller vil ha disse kvinnene, og at de mennene som vil ha meg, bare tar seg til takke med meg. Skjønner du? Dette kan ingen gjøre noe med. Jeg er dømt til å ikke være elskbar fordi jeg dessverre har vært uheldig med min kropp og utseende. Jeg kan smile så mye jeg vil, være så snill som bare det, lojal og god, men jeg vil bli dumpa før eller siden uansett ettersom utseendet mitt ikke er pent. Det suger å ha det slik når du innerst inne er romantisk, lidenskapelig og elsker kjærlighet. Men jeg får det jo aldri, for kjærligheten menn har til kvinner er ikke bare på et emosjonelt plan... Ser ikke dama ut, nei da går det ikke. Anonymkode: 1b6cb...3a1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå