Gå til innhold

Går du i dusjen .....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

...hvis barna dine har besøk?

Eller mannen din har besøk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Det kunne jeg kanskje ha gjort, kommer an på omstendighetene.

Skrevet

Siden du spør slik, høres det ut som om du mener når det er gjester i huset?! Nei, da skal det i tilfelle være viktig! (...om jeg skulle ut og det var planlagt på forhånd...)

Om dette besøket har sovet over, ville jeg dusjet om morningen uansett.

Vanlig morgen-rutine for meg det... :wink:

Gjest Emera
Skrevet
...hvis barna dine har besøk?

Eller mannen din har besøk?

Ikke hvis datteren har besøk, nei. De er i seks-åtteårsalderen, så jeg vil ha et lite øye med dem.

Mann har jeg ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg mener hvis ungene har kompiser på besøk, og du fex kommer hjem fra jobb eller trening......

Skrevet

Ja, om jeg har tenkt å dusje så gjør jeg det. Kan uansett ikke forestille med at 15 åringens venner forventer at jeg skal underholde dem når de er på besøk!

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja' date= om jeg har tenkt å dusje så gjør jeg det. Kan uansett ikke forestille med at 15 åringens venner forventer at jeg skal underholde dem når de er på besøk!

Tenkte ikke på underholdningsverdien du har heller :ler:

Jeg mener, syns dere det er guffent å dusje når det er andre enn familiefolk i huset?

Skrevet

Nei, jeg syns det er greit å dusje uansett :wink: !

Gjest Violetta
Skrevet

Nei ikke når jeg har mulighet til å låse døren. Men så synger jeg ikke i dusjen heller da. Hadde jeg gjort det hadde jeg nok latt det være. Syngingen eller dusjingen.

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Når jeg kommer hjem fra trening må jeg dusje, selv om min kjære har noen på besøk. Men badet vårt ligger i tilknytning til soverommet og gjestebadet ligger i den andre enden så privatlivet er intakt. Utrolig deilig å ha direkte dør fra soverommet til badet uten at man må ut på avsatsen.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg mener, syns dere det er guffent å dusje når det er andre enn familiefolk i huset?

Jeg synes det er mer guffent å være svett når det er folk på besøk, så jeg tar meg heller en dusj.

(Skjønner ikke helt problemet egentlig? Hva er det som skal være guffent?)

Gjest baby-E
Skrevet

spiller inegn rolle om vi har besøk eller ikke. Vil jeg dusje, så tar jeg meg en dusj. Har jo lås på døren :wink:

Skrevet

Hvis ungene har venner inne, tar jeg meg gjerne en dusj. Låser jo døra og har rene klær med meg på badet, så det har ingen betydning for meg.

Men som regel dusjer jeg morgen og/eller kveld, så da har vi vanligvis ikke besøk.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, men det kommer jo an på hvem det er og i hvilken sammenheng.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Og skjønner ikke hva som skal være guffent med det.

Skrevet

Har ikke bern, men om sambo har besøk og jeg kommer fra trening f.eks så tar jeg meg en dusj ja. Eller om det skulle være noe annet.

Kjenner kameratene som er her så godt at jeg bare sier ifra at badet blir opptatt ei stud. Ikke noe problem.

Synger heller ikke i dusjen ;)

Gjest Embla s
Skrevet

Ja, det gjør jeg hvis jeg vil. Har bad i 2. etg og der er det vanligvis ingen gjester :wink:

Skrevet

[quote="TexTenkte ikke på underholdningsverdien du har heller :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Nei.

Gjest Gjesta
Skrevet

Bare jeg da, tydeligvis...... :ler:

Jeg dusjer ikke når ungene har besøk. Aldri i verden. Vi har bad rett ved siden av ungenes og vårt soverom, og jeg liker ikke å dusje rett ved siden av dem. Hvis badet hadde ligget i en annen etasje, så kanskje........

Jaja, sånn er jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...