Gå til innhold

Jeg er elendig i jobben min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student og har hatt samme deltidsjobb i over 2 år nå, men likevel gjør jeg bare haugevis av dumme feil hele tiden, feil som egentlig bare nybegynnere burde få lov til å gjøre. Selv om jeg har gjort en ting hundre ganger før hender det likevel at jeg enten gjør det feil eller må spørre en kollega om de kan vise meg enda en gang. Føles ut som alle kollegaene mine er oppgitte og irriterte over meg, og føles ut som jeg er den eneste som gjør feil hele tiden. Heldigvis jobber jeg "kun" i butikk så det verste som skjer er at butikken mister penger, men bare de siste par ukene har jeg kostet jobben flere hundre kroner og jeg skammer meg så veldig.

Problemet er at det liksom bare alltid har vært sånn, jeg har hatt flere og andre varierte jobber opp gjennom årene og har alltid hatt like store vanskeligheter med å "henge med", føler liksom aldri at jeg mestrer noe og føler meg alltid usikker på alt jeg gjør. Jeg er så langt i fra selvstendig det går an å bli og føler jeg bare skaper enda mer arbeid for kollegaene mine som må fikse opp etter meg hele tiden.

Gruer meg så utrolig mye til å bli ferdig med studiene for jeg er så redd for at jeg skal være like elendig innenfor yrket mitt, dersom jeg blir å gjøre like mye feil i en fremtidig jobb vil det koste mye mer enn bare penger... Jeg bare lurer på om det kun er jeg som føler på dette, eller er det normalt å gjøre feil i hytt og pine selv om man egentlig skal kunne det ganske godt?..

Anonymkode: a1e8c...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du generelt sett alltid hatt vansker med konsentrasjon/utføre oppgaver? 

Har du symptomer på add/adhd?

Anonymkode: e741b...705

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å skrive opp det du lærer slik at ikke du må spørre andre hver gang.

Anonymkode: f6d82...d79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider