Gå til innhold

The well

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Erfaringer?

Bader folk nakne der?

Anonymkode: a48da...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei man kjøper badedrakt der 

Anonymkode: 58ccd...90a

Skrevet

Det er et spa, det er helt sikkert nakne mennesker. Dette er hver persons beslutningen

Anonymkode: 3b2cd...868

Skrevet

men ikke min beslutning om jeg ikke ønsker se nakne mennesker?

Skrevet

Det er kun påbudt med badetøy på tirsdager. 

I badstuene er det ikke tillatt med badetøy. 

Så der må du være forberedt på å se alle former og fasonger 😊 mange både med og uten 😊

Jeg var veldig skeptisk første gang, men man tenker ikke over det egentlig 😊 ike hvordan man selv ser ut, eller hvordan andre ser ut. Kropp er kropp, ut over det finnes det ikke én lik 😊

• Liker 4
Skrevet

Elsker The Well, kan absolutt anbefales! Utrolig deilig å være der :) Synes ikke andre spa jeg har vært på i Norge har vært like bra.

• Liker 1
Skrevet

På The Wells hjemmesider finner du oversikt over regelverket.

I korte trekk:

• Man trenger ikke badetøy noe sted(bortsett fra tirsdager hvor badetøy er påbudt i bassengene), men om du vil ha badetøy, må du kjøpe og bruke The Wells spesialbadetøy.
  • I alle saunaer er badetøy forbudt, men du kan dekke deg til med håndkle eller peshtemal om du vil. I saunaer med trebenker skal du alltid sitte/ligge på et håndkle slik at det ikke er direkte kontakt mellom hud og treverk.
  • Du skal dekke deg til når du går mellom ulike aktiviteter eller når du er i salongområde og restaurant. Badekåpe, tøfler og to håndklær er inkludert i billetten.
  • Det er rikelig med knagger overalt slik at du alltid har et sted å henge fra deg tekstilene når du er i bassenger, dusjer og saunaer.

Du vil se nakne mennesker. Naturlig nok mest av de ved saunaene, da badetøy er forbudt i saunaene, og også noen som bader nakne. Det er ikke skiftegarderober inne i anlegget, bare en hovedgarderobe ved inngang, så de som bruker badetøy står som regel og tar av/på badetøy i gangene utenfor hver sauna. En del gir snart opp denne stadige skiftingen for hver sauna, så det blir ofte flere uten badetøy utover dagen. Spør du meg så er badetøy på TW bare plunder, stress og heft, og stedet nytes best uten badetøy.

• Liker 1
Skrevet

Nakne folk, men det bryr meg ikke. Det var avslappende og mye forskjellig å gjøre.

Skrevet
På 17.1.2020 den 22.20, AnonymBruker skrev:

men ikke min beslutning om jeg ikke ønsker se nakne mennesker?

Det unngår du jo relativt enkelt ved å ikke dra dit..

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for avsporinger og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...