Gå til innhold

Min eldre hund er plutselig var på lyder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spesielt hvis jeg og mannen diskuterer med vanlig tone, eller mannen spiller og prater i headsett med andre, også helt vanlig. 

Han går ifra oss med halen mellom bena. 

Leit å se...hvorfor?

Anonymkode: 9fd7c...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt hvis jeg og mannen diskuterer med vanlig tone, eller mannen spiller og prater i headsett med andre, også helt vanlig. 

Han går ifra oss med halen mellom bena. 

Leit å se...hvorfor?

Anonymkode: 9fd7c...52e

Aner ikke, men motbetinging er tingen. Sleng ut godbiter når noe den ikke liker skjer, så forbindes det med noe bra etterhvert ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men min gamle hund kan også finne på å gjøre slik. Hun blir supernervøs om vi snakker i litt «kvass» tone også. Prøver bare å berolige henne, en liten klapp eller en godbit. 

Anonymkode: bffcd...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så snodig. Jeg koser med hunden. Ligger han ved siden av meg så titter han rart og bekymra, så setter han seg opp. Jeg koser, men etter en stund går han med lavt hode og halen mellom bena.. 

Jeg kan finne på å si navnet og prøve å få han til å komme å kose. Men han forsvinner opp i 2 etasjen og blir værende der. 

Går kanskje en halvtime så ennå en episode. 

Begynte vel egentlig slik denne uken, når mannen kommer hjem fra jobb så har han pleid å møte han i døra. Nå springer han og legger seg i stua og møter han ikke i det hele tatt 🤔

Anonymkode: 9fd7c...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sier det er en eldre hund, så ville jeg først gått til dyrlegen og fått sjekket hørselen. Det kan være han hører dårligere og reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål, men hvordan sjekker dem det? 

Anonymkode: 9fd7c...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...